اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

ماجراي ازدواج و طلاق علي دايي + تصاوير

علی دایی سال 1383 با همسر فعلی خود ازدواج کرد ولی این ازدواج نخست وی نبود چراکه قبل تر از آن با ازدواج ناموفقی داشت . در حال حاضر همسر اول ایشان لندن ساکن هستند و حاصل این ازدواج یک دختر به نام دنیز دایی می باشد ...
تقویم فارسی اندروید

علی دایی سال 1383 با همسر فعلی خود ازدواج کرد ولی این ازدواج نخست وی نبود چراکه قبل تر از آن با ازدواج ناموفقی داشت . در حال حاضر همسر اول ایشان لندن ساکن هستند و حاصل این ازدواج یک دختر به نام دنیز دایی می باشد .

دنيز دختر اول علي دايي
دنيز دختر اول علي دايي
دنيز دختر اول علي دايي
دنيز دختر اول علي دايي

همسر سابق علی دایی سالیانه یک بار جهت دیدار دختر و پدر رهسپار ایران می شود .

در حال حاضر علی دایی بر خلاف تصور دو فرزند دارد .  اما بیشتر رسانه ها عکسهای نورا دایی فرزند دومش را منتشر کرده اند .

ماجرای بر سر زبان افتادن دنیز دایی از انجایی شروع شد که علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم . اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم . بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد .

ماجراي ازدواج دوم علي دايي

علی دایی یک از بازیکنان سرشناس کشورمان که مربی گری را هم تجربه کرد ، در سال ۸۳ ازدواج می کند. همسر او دختری آذربایجانی است که پدرش تبریزی و مادرش اردبیلی می باشد . همسرش که ۸ سال از علی دایی کوچکتر است ، در تهران بزرگ شده اما به گفته ی خود علی دایی همسرش خصوصیات یک دختر اصیل آذربایجانی را دارد.

علی‌ دایی‌ : همسرم‌ از آشنایان‌ دور خانوادگی‌ ما می‌باشد،مادرش‌ اردبیلی‌ و پدرش‌ تبریزی‌ است‌ و او بزرگ‌شده‌ تهران‌ می‌باشد. مشخصات‌ کامل‌ یک‌ دختر ‌آذربایجانی‌ را دارد و لیسانس‌ صنایع‌ غذایی‌می‌باشد او هشت‌ سال‌ از من‌ کوچک‌تر است‌.

علي دايي و همسر دومش
علي دايي و همسر دومش

همسر آقای علی دایی لیسانس صنایع غذایی دارد اما اکنون به خانه داری مشغول است و شاید با این کارش توانسته ثابت کند که واقعا علی دایی درمورد او اشتباه نکرده و او واقعا نمونه ای از یک دختر اصیل خانواده دوست می باشد .

علی دایی در مصاحبه ای که با او داشتند ماجرای ازدواجش را این گونه بیان می کند: من از او خوشم آمد و مادرم هم او را پسندید و اینطور شد که ما با خانواده ی آنها وصلت کردیم . مهریه ی همسرم فقط آب است مانند فاطمه ی زهرا ( س) . زیرا من و همسرم باهم خیلی تفاهم داریم و هردوی ما معتقدیم که سکه و مهریه سنگین اصلا خوشبختی نمی آورد.

علي دايي و همسرش
علي دايي و همسرش

حاصل این ازدواج او فقط یک دختر بوده به نام نورا که در هرجا که باشد او را با خود همراه می کند . او عاشق دخترش نوراست و به قول خودش ” حاضرم هر کاری برای خوشبختی دخترم بکنم و دوست دارم که نورا به همه ی خواسته هایش برسد .”

نورا دختر دوم علي دايي
نورا دختر دوم علي دايي
نورا دختر دوم علي دايي
نورا دختر دوم علي دايي

گردآوری و تنظیم: گروه هفت گنج

www.7ganj.ir

یک دیدگاه

  • سلااااااااام — مثل همیشه عالی …ولی این علی داییم عجب ادمیه ها اصلا از دختر اولش تا حالا چیزی نگفته

یک دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی