دانش و فناوری مهارتهاي كامپيوتر و اينترنت

آموزش كامل نصب اينستاگرام در كامپيوتر ( با استفاده از Bluestacks )

قبلا درباره نصب وايبر در بلواستكس توضيح داديم. امروز به تقاضاي دوستان آموزش كامل و گام به گام نصب اينستاگرام در بلواستكس را به علاقمندان آموزش ميدهيم. با ما همراه شويد...
تقویم فارسی اندروید

قبلا درباره نصب وايبر در بلواستكس توضيح داديم. امروز به تقاضاي دوستان آموزش كامل و گام به گام نصب اينستاگرام در بلواستكس را به علاقمندان آموزش ميدهيم. با ما همراه شويد…

اينستاگرام
اينستاگرام

همانطور كه گفتيم بلو استکس یک شبیه‌ساز اجرای نرم‌افزارهای اندرویدی است که امکان می‌دهد اپ‌های اندرویدی را روی ویندوز نصب و اجرا کنیم.

همان‌طور که پیش از این هم اشاره کردیم، نسخه‌های مختلفی از بلو استکس وجود دارد و نسخه‌ای که از سایت رسمی آن دانلود و نصب می‌شود، ممکن است کمبودهایی داشته باشد.

کمبودهایی مانند اجرا نشدن درست برخی نرم‌افزارها مانند وایبر و اینستاگرام و نیز دسترسی نداشتن کاربر به حساب کاربری گوگل در این نسخه از بلو استکس. یکی دیگر از مشکلات نسخه‌ی خام بلو استکس این است که با اپ اینستاگرام سازگار نیست و اگر اینستاگرام را روی آن نصب کنید، نمی‌توانید به راحتی آن را در محیط بلو استکس اجرا نمایید.

برای آن‌که بتوانید به راحتی اینستاگرام را در محیط بلو استکس اجرا کنید، بهتر است نسخه‌ای از بلو استکس را که در ادامه معرفي ميكنيم، نصب کنید. در ادامه لینک این نسخه از بلو استکس و مراحل نصب اینستاگرام در محیط این شبیه‌ساز نرم‌افزارهای اندرویدی را با هم مرور می‌کنیم:

نصب اینستاگرام روی کامپیوتر (به کمک بلو استکس و بدون نیاز به گوشی)

گام ۱: نسخه‌ی روت‌شده‌ی بلو استکس را از سایت سافت ۹۸ دانلود و نصب کنید. دقت کنید که پسورد این فایل soft98.ir است. در صفحه‌ی دانلود بلواستکس در سافت ۹۸ می‌توانید توضیحات و جزئیات بیشتری درباره‌ی این نسخه از بلواستکس را ببینید.

1bluestacks

گام ۲: به صفحه‌ی دانلود اینستاگرام در کندو  بروید و روی دکمه‌ی دانلود کلیک کنید. از پنجره‌ای که باز می‌شود، روی گزینه‌ی دانلود لینک مستقیم کلیک کنید تا فایل apk اپ اندروید اینستاگرام روی کامپیوترتان دانلود شود.

1

گام ۳: در این مرحله باید اپ اندروید اینستاگرام را در محیط بلو استکس نصب کنید. برای این کار کافی است روی فایل اینستاگرام که در مرحله‌ی قبل دانلود کردید، دو بار کلیک کنید تا این فایل به صورت خودکار در محیط بلو استکس نصب شود. فرض ما این است که پیش از این در اینستاگرام حساب کاربری نداشته‌اید و اکنون می‌خواهید یک حساب کاربری جدید بسازید. بعد از آن‌که اینستاگرام را اجرا کردید، آدرس ای‌میل‌تان را وارد کنید و روی پیکانِ آبی رنگ سمت راست، کلیک کنید.

آدرس ای‌میل‌تان را وارد و سپس روی آیکون پیکان کلیک کنید.
آدرس ای‌میل‌تان را وارد و سپس روی آیکون پیکان کلیک کنید.

گام ۴: در مرحله‌ی بعد، یک نام کاربری و یک رمز عبور برای خودتان انتخاب کنید. این نام کاربری و رمز عبور را به خاطر داشته باشید زیرا بعد از این برای وارد شدن به حساب اینستاگرام‌تان، به آن نیاز خواهید داشت. بعد از آن‌که مشخصات دیگرتان را وارد کردید، روی تیک آبی رنگِ بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید.

یک نام کاربری و رمز عبور برای خودتان انتخاب کنید.
یک نام کاربری و رمز عبور برای خودتان انتخاب کنید.

گام ۵: اینستاگرام از شما می‌خواهد دوستان فیسبوکی یا گوگلی‌تان را که حساب اینستاگرام دارند، به عنوان فهرست دوستان اینستاگرامی اضافه کند. می‌توانید این کار را در همین مرحله انجام بدهید یا این‌که بعداً این کار را بکنید. برای سادگی کار فرض می‌کنیم که الان نمی‌خواهید فهرست دوستان‌تان را وارد حساب کاربری جدید اینستاگرام‌تان بکنید. پس روی گزینه‌ی Not Now کلیک کنید. البته از اینجا به بعد مُختارید که هر کاری دل‌تان می‌خواهد بکنید.

5

اینستاگرام را نصب کرده‌اید، حساب کاربری ساخته‌اید و الان در حساب کاربری‌تان هستید…

به دنیای اینستاگرام خوش آمدید…

گردآوري و تنظيم: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

منبع: جریان

4 دیدگاه

4 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی