استانداری گیلان برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداریهای شهرهای تازه تاسیس استان (شهرهای لولمان،حویق ،چوبر، رودبنه، بره سرعمارلو، اسالم ، ماکلوان ،لیسار و رانکوه) از محل سهمیه استخدامی شماره ۲۲۰/۹۲/۱۸۸۱۴ مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ معاونت محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و نامه شماره ۱۰۴۹۳ مورخ ۹۳/۰۳/۲۱ سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور درنظر دارد تعداد ۵۴ نفر افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی ، عملی ، مصاحبه و گزینش بصورت پیمانی برای خدمت در شهرهای تازه تاسیس استان گیلان بشرح ذیل استخدام نماید:
ردیف | رشته شغلی | محل جغرافیایی خدمت | تعداد | جنسیت | شرایط احراز | |
مرد | زن | |||||
۱ | اتش نشان | شهرداریهای بره سر عمارلو(۱نفر)-چوبر(۲نفر)-حویق(۲نفر)-رانکوه(۱نفر)-رودبنه(۱نفر)-لولمان(۱نفر)-ماکلوان(۲نفر) | ۱۰ نفر | مرد | – | دارابودن گواهینامه پایان تحصیلات کامل متوسطه –دارابودن گواهینامه فوق دیپلم در یکی از رشته های مدیریت عملیات امداد و سوانح ، مدیریت عملیات امداد و نجات ، مدیریت امور امداد ، ایمنی و اتش نشانی ، مدیریت عملیات حریق و حوادث ، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق، امداد و نجات ، بهداشت حرفه ای |
۲ | راننده وسیله نقلیه تندروی سنگین برای تصدی پست اتش نشان راننده | شهرداریهای چوبر(۳ نفر)-رانکوه(۲نفر)-رودبنه(۲نفر)-لولمان(۱نفر)-لیسار(۱نفر)ماکلوان (۱نفر) | ۱۰ نفر | مرد | – | دارابودن گواهینامه پایان تحصیلات کامل متوسطه –دارابودن گواهینامه فوق دیپلم در یکی از رشته های مدیریت عملیات امداد و سوانح ، مدیریت عملیات امداد و نجات ، مدیریت امور امداد ، ایمنی و اتش نشانی ، مدیریت عملیات حریق و حوادث ، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق ، امداد و نجات ، بهداشت حرفه ای*دارا بودن گواهینامه پایه یک برای داوطلبین این رشته الزامی می باشد. |
۳ | مسئول خدمات مالی | شهرداریهای حویق(۱نفر )-رانکوه(۱نفر )- ماکلوان(۱نفر ) | ۳ نفر | مرد | – | دارابودن گواهینامه فوق دیپلم در رشته تحصیلی حسابداری (کلیه گرایش ها) |
۴ | کارشناس امور اداری | شهرداریهای اسالم(۱نفر )-بره سرعمارلو(۱نفر )-چوبر(۱نفر )-لیسار(۱نفر )، حویق(۱ نفر) | ۵ نفر | مرد | زن | دارابودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مدیریت (کلیه گرایش ها بجز گرایش مدیریت ورزش) ، مهندسی صنایع (کلیه گرایش ها) ، اقتصاد (کلیه گرایش ها) |
۵ | مامور حراست | شهرداریهای چوبر(۱نفر ) –لیسار (۱نفر ) | ۲ نفر | مرد | – | دارابودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مدیریت (کلیه گرایش ها) بجز گرایش مدیریت ورزش ،علوم اجتماعی (کلیه گرایش ها)، روان شناسی (کلیه گرایش ها) ،حقوق (کلیه گرایش ها)، علوم سیاسی |
۶ | کارشناس تحلیلگر سیستم | شهرداریهای اسالم(۱نفر ) –بره سرعمارلو(۱نفر )- حویق (۱نفر )-رانکوه (۱نفر )-رودبنه (۱نفر )-لولمان (۱نفر )-لیسار (۱نفر ) | ۷ نفر | مرد | زن | دارابودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها) و مهندس فناوری اطلاعات ، مهندسی صنایع (کلیه گرایش ها) |
۷ | متصدی امور دفتری | شهرداریهای چوبر (۱نفر ) –لیسار (۱نفر )-ماکلوان (۱نفر ) | ۳ نفر | مرد | زن | دارابودن گواهینامه پایان تحصیلات کامل متوسطه – دارابودن گواهینامه فوق دیپلم در یکی از رشتههای حسابداری (کلیه گرایش ها) ، کامپیوتر (کلیه گرایش ها ) ، فناوری اطلاعات ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، مدیریت (کلیه گرایش ها) |
۸ | مهندس راه و ساختمان | شهرداریهای بره سر عمارلو(۱نفر )-حویق(۱نفر )-رودبنه(۱نفر )-ماکلوان(۱نفر )-اسالم(۱نفر )-لولمان(۱نفر ) -چوبر (۱نفر) | ۷ نفر | مرد | زن | دارابودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی عمران ( گرایش مهندسی و مدیریت ساخت ،گرایش سازه ، گرایش سیستم های اطلاعات جغرافیایی ،عمران ) مدیریت پروژه و ساخت ، طراحی محیط |
۹ | حسابدار | شهرداریهای اسالم(۱نفر )-بره سرعمارلو(۱نفر )-لولمان(۱نفر)-لیسار(۱نفر )-ماکلوان(۱نفر ) -چوبر (۱نفر) | ۶ نفر | مرد | زن | دارابودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در رشته تحصیلی حسابداری (کلیه گرایش ها) |
۱۰ | کارشناس محیط زیست | ماکلوان (۱نفر ) | ۱ نفر | مرد | زن | دارابودن دانشنامه لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی محیط زیست (گرایش ارزیابی و امایش سرزمین ، مهندسی طراحی محیط زیست) –محیط زیست (گرایش برنامه ریزی) –برنامه ریزی مدیریت و اموزشی محیط زیست –طراحی محیط زیست، مهندسی عمران گرایش محیط زیست ، مهندسی منابع طبیعی گرایش محیط زیست ، مهندسی فضای سبز ، مهندسی کشاورزی (گرایش باغبانی) ، معماری منظر |
الف – شرایط عمومی
۱ . داشتن حداقل سن بیست سال تمام و حداکثر سی و پنج سال تمام
۲٫ داشتن تابعیت ایران
۳ . دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی برای مردان در زمان ثبت نام
۴ . عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی
۵ . نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
۶٫ نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی به موجب آراء مراجع قانونی
۷ . داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که در آن شغل استخدام می شود
۸ . دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی پیش بینی شده درجدول شرایط احراز رشته های شغلی
۹٫ اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۱۰٫ التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
ب – شرایط اختصاصی
۱ . حداکثر سن داوطلبان در رشته شغلی آتش نشان (۲۵)سال و رشته شغلی آتش نشان (راننده) (۳۰) سال در زمان ثبت نام می باشد.
۲ . داوطلبان رشته شغلی آتش نشان (راننده) می بایست دارای گواهینامه رانندگی پایه یک در زمان ثبت نام باشند.
۳ . داوطلبانی که دارای کارت معافیت پزشکی می باشند و همچنین معلولین، مجاز به شرکت در رشته شغلی آتش نشان و راننده وسائط نقلیه سنگین ( برای تصدی پست آتش نشان راننده ) نمی باشند.
۴ . داوطلبان استخدام در رشته شغلی آتش نشان (برای تصدی پست آتش نشان ) و راننده وسائط نقلیه سنگین ( برای تصدی پست آتش نشان راننده ) در صورت موفقیت در آزمون تخصصی می بایست در آزمون عملی نیز شرکت نمایند.
۵ . داوطلبان نمی توانند از مستخدمین رسمی،ثابت و پیمانی سایر دستگاه های اجرایی و بازنشسته یا بازخرید خدمت باشند.
۶٫ پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز کاری پس از اعلام رسمی دفتر نسبت به ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده و ارائه تعهد محضری ۷ ساله برای عدم هرگونه انتقال و ماموریت به سایر شهرداری ها و سازمان های وابسته و نیزدستگاه های اجرایی دیگر و همچنین عدم تغییر رسته شغلی در شهرداری تازه تاسیس اقدام نمایند.
۷٫رعایت قوانین مربوط به گزینش به قوت خود باقی است.
۸ . موارد زیر به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد .
الف – داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل ( از تاریخ ۱۳۵۹/۰۶/۳۱ لغایت ۱۳۶۷/۰۵/۲۹ )، به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثرمجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل .
ب – اعضای خانواده شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها، جانبازان از کارافتاده کلی غیر قادر به انجام کار (همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال .
پ– داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضد انقلاب درآمدهاند به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه.
ج – داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه، موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت
پوشش آنها ، شرکت های بیمه دولتی ، شهرداری ها ، موسسات و شرکت های تابعه و وابسته به آن موسسات و شرکت های دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است و همچنین موسسات و شرکت های ملی و مصادره شده و موسساتی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند، به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.
۹٫ حداکثر ده درصد (۱۰%) نیازهای استخدامی شهرداری ها را به قهرمانان ورزشی مشمولین ماده دو آئین نامه تسهیلات تشویقی رتبه اول تا سوم مصوب ۱۳۷۶ هیات وزیران که به تائید وزارت ورزش و جوانان میرسد برای تصدی رشته شغلی آتش نشان و آتش نشان ( راننده ) به شرط داشتن شرایط عمومی ورود به خدمت و اخذ حدنصاب از آزمون تخصصی و آزمون عملی اختصاص میدهد.
۱۰٫ امتیاز آزمون تخصصی کارکنان شاغل در دهیاری یا شهرداری تازه تاسیس به ازای هر سال سابقه خدمت ۳ درصد تا سقف ۲۰ درصد و برای کارکنان شاغل در یکی از دهیاری ها یا شهرداری های شهرستان همان شهر به ازای هر سال خدمت ۵/۲ درصد تا سقف ۱۸ درصد و برای کارکنان شاغل در یکی از دهیاری ها یا شهرداری های استان همان شهر به ازای هر سال خدمت ۲ درصد تا سقف ۱۵درصد ضرب شده ومبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار می گیرد .اعمال امتیاز مربوطه مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بیمه در شهرداری ها ویا سازمانهای وابسته و یا دهیاریها تا پایان سال ۱۳۹۲ می باشد .
۱۱٫ امتیاز آزمون تخصصی داوطلبان بومی شهر تازه تاسیس در ۱٫۱۵ و داوطلبان بومی شهرستان تازه تاسیس در ۱٫۱ ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار می گیرد .
۱۲٫ امتیاز آزمون تخصصی دهیاران در یکی از دهیاری های استان شهر تازه تاسیس به ازای هر سال سابقه خدمت با تائید بخشدار ذیربط ۴ درصد تا سقف ۲۰ درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار می گیرد .
۱۳٫ امتیاز آزمون تخصصی شهرداران که در یکی از شهر های آن استان شهردار بوده اند به ازای هر سال سابقه خدمت با تائید استانداری ۵ درصد تا سقف ۲۵ درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرار می گیرد .
۱۴٫ امتیاز آزمون تخصصی فرزندان کارکنان فوت شده حین خدمت و یا از کارافتاده کلی دائم حین خدمت در ۲۰ درصد ضرب شده و مبنای محاسبه امتیاز نهائی آزمون تخصصی قرارمی گیرد .
۱۵٫ درصورتی که داوطلبان مشمول بیش از یک امتیاز از مزایای پیش بینی شده در مواد ۹و۱۰و۱۱و۱۲و۱۳ این آگهی شوند بالاترین امتیاز برای آنها مبنای محاسبه قرارخواهد گرفت .
۱۶٫ انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده (۵ %) به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد.
۱۷٫ داوطلب بومی: به داوطلبی گفته می شود که دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:
– محل تولد داوطلب با محل جغرافیایی شهر خدمت شغل مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد.
– حداقل دو مقطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و متوسطه) را در محل شهر مورد تقاضای استخدام گذرانده باشد.
– فرزندان پرسنل نیروهای مسلح در صورتی که محل جغرافیایی ۳ سال از سنوات تحصیلی آنها (ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان) با شهر مورد تقاضای استخدام یکسان باشد.
ج – ثبت نام و مدارک مورد نیاز
۱ . داوطلبین می توانند تنها در یک رشته شغلی از طریق سایت استانداری گیلان (www.gilan.ir) و بصورت اینترنتی ثبت نام کنند.
۲ .شروع ثبت نام ازساعت ۸ صبح روز چهار شنبه مورخ ۱۳۹۳/۰۵/۲۹ به مدت ۱۱ روز (ساعت ۲۰ روزپنجشنبه مورخ ۱۳۹۳/۰۶/۰۸ ) میباشد.
۳ . داوطلبان استخدام می بایست عکس پرسنلی ۴ * ۳ خود را با عرض ۱۵۰ و ارتفاع۲۰۰ پیکسل و با فرمتjpgو حداکثر۲۰۰ کیلوبایت در رایانه اسکن نموده و آنرا در قسمت مربوط در سایت وارد نمایند.
۴ . پرداخت مبلغ دویست و پنجاه هزار ریال (۲۵۰،۰۰۰ ریال) به شماره حساب موجود در سایت ثبت نام به نام سازمان همیاری شهرداری های استان گیلان به صورت اینترنتی به عنوان حق شرکت در آزمون استخدامی داوطلبان استخدام (ایثارگران از پرداخت۵۰% مبلغ مذکور و فرزندان شاهد از واریز وجه مذکور معاف می باشند) پرداخت و نهایتا پس ازبررسی مجدد صحت اطلاعات درج شده و تایید مراتب توسط سایت، شماره رهگیری خود را برای پیگیری مراحل بعدی آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه اخذ و نزد خویش نگهداری نمایند.
۵ . تکمیل فرم درخواست شغل و سایر فرمهای مورد نیاز در سایت مربوطه به آدرس
۶ .کارت ورود به جلسه آزمون استخدام روز شنبه مورخ ۱۳۹۳/۰۶/۱۵ از طریق وب سایت استانداری گیلان به داوطلبان ارائه میشود.
۷٫ زمان برگزاری آزمون روز جمعه مورخ ۱۳۹۳/۰۶/۲۱ ساعت ۸:۳۰ صبح است و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان درج خواهد شد.
۸ . داوطلبان میبایست اطلاعات مورد نیاز را در سایت و در قسمتهای مربوطه درج نموده و قبل از اعلام نتایج مدارک لازم به شرح زیر جهت تطبیق با اطلاعات زمان ثبت نام به شرح زیر به استانداری ارسال نمایند (زمان ارسال مدارک اعلام می گردد):
۱ . اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی
۲ . اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه ( در صورت داشتن توضیحات کلیه صفحات)
۳ . اصل وتصویر کارت ملی ( دورو)
۴ . اصل و تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی
۵٫ اصل مستندات ایثارگری، معلولان عادی و سوابق پرداخت بیمه در شهرداری ها، سازمان های وابسته و دهیاری ها.
۶ . اصل و تصویرگواهینامه رانندگی پایه یک برای داوطلبان رشته شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین درپست آتش نشان(راننده).
۷٫ سه قطعه عکس ۴*۳ همانند عکس ارسالی از طریق سایت اینترنتی
۸ . ارائه گواهی پرداخت اینترنتی حق ثبت نام شرکت در آزمون
د – مواد آزمون تخصصی
آزمون تخصصی در هر رشته شغلی به صورت چهار گزینهای و به تعداد ۱۲۰ سوال به صورت کاربردی و تخصصی در حوزه رشته شغلی مربوط با احتساب نمره منفی با سقف ۱۰۰امتیاز می باشد.
ه –اعلام نتایج
اسامی داوطلبان پذیرفته شده برای شرکت در آزمون عملی یا مصاحبه در سایت رسمی استانداری گیلان بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.
و –تذکرات
*در رابطه با سهمیه ایثارگران مطابق ضوابط مربوطه عمل خواهد شد.
*در هر مرحله از مراحل آزمون استخدامی مشخص شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ابراز نموده است یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.
*به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر و بالاتر ا ز مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احرازمشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک در رشته های غیر مرتبط و معادل ( به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند وگواهی مبنی بر ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد. داوطلبین می بایست در زمان ثبت نام در آزمون تخصصی دارای کلیه مدارک مورد نظر در اگهی استخدام باشند.
*انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل آزمون عملی یا مصاحبه و گزینش صورت می پذیرد.
* انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده (۵ %) به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد.
*معلولین عادی به شرط کسب حد نصاب نمره لازم و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از۳% سهمیه قانونی مربوط برخوردار خواهند شد.
برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید
برای مشاهده شرایط دعوت به همکاری اینجا را کلیک کنید
برای مشاهده یا ویرایش اطلاعات اینجا را کلیک کنید
اضافه کردن دیدگاه
اضافه کردن دیدگاه