دنياي بازيگران فرهنگ و هنر

چرا افراد مشهور پير نمي شوند؟؟؟

تقویم فارسی اندروید

حتما شما هم تا حالا به اين مساله فكر كرديد كه چرا بازيگران، خوانندگان و … اينقدر دير پير مي شوند و هميشه از همسن و سالهاي خود چند سال جوانتر به نظر مي رسند؟

البته این واقعیت را انکار نمی کنیم که روش های زیبایی و گریم های آرایشی و عکس های فتوشاپی و جوانی کاذب را به آنها هدیه داده اند و اصل ماجرا چیز دیگری است اما همیشه اینطور نیست و خیلی ها هم هستند که با مراقبت و دوری از عوامل پیرکننده پوست هنوز ماشاءالله جوان مانده اند. راز جوانی آنها چیست؟

نیوشا ضیغمی؛ ۳۳ ساله

e20end6azx520lr1llzy

شاید نتوان نیوشا ضیغمی را جزو آن دسته از بازیگرانی دانست که خیلی جوانتر از سن واقعی شان به نظر می رسند اما او پوستی عالی دارد و دلیلش مراقبت صحیحی است که از پوستش دارد. این بازیگر نزدیک به سه سال است خودش یک انستیتو پوست و زیبایی راه اندازی کرده و همین باعث شده بیش از پیش به پوست و زیبایی اش اهمیت دهد. او در حال حاضر مثل یک کارشناس پوست می تواند در این باره نظر بدهد.

بهرام رادان؛ ۳۴ ساله

Www.Pix98.CoM_005 آدم فقط کافی است شانس بیاورد و در خانواده ای متولد شود که جنس ژنتیک شان جور جور است. آن وقت عواملی مثل سن دیگر کاری از دستشان برنمی آید و آدم همیشه جوان می ماند. یکی از این افراد خوش شانس بهرام رادان است که اگرچه هنوز خیلی جوان است و ۳۴ سالش بیشتر نیست اما همین الان هم سنش کمتر از آنچه هست نشان می دهد.

 البته اگر نگاهی به صورت پدر و مادر محترم ایشان بیندازید متوجه می شوید که بهرام رادان به احتمال زیاد قرار است همچنان جوان بماند چون والدینش در آستانه ۷۰ و ۸۰ سالگی حدود ۱۵ سالی جوانتر به نظر می رسند.

بهاره رهنما؛ ۴۰ ساله

6-500x235 (1)

آذر ماه امسال بهاره رهنما 40 سالگی اش را به پایان می رساند اما اگر او را در تئاترهایش روی صحنه دیده باشید و برای لحظه هایی به پوست او خیره شوید، متوجه می شوید چرا این بازیگر اولین گزینه ما برای این عامل است. رهنما یکی از بازیگرانی است که به عمل های جراحی زیبایی اعتقادی ندارد و اهل بوتاکس و تزریق ژل و این چیزها نیست اما به شدت به نوشیدن آب و استفاده از کرم های ضد آفتاب اهمیت می دهد. اگر به گفته ما شک دارید، در اولین فرصت نگاه دقیقی بهپوست این بازیگر بیندازید.

مهناز افشار؛ ۳۷ ساله

 - (16)

یکی از بازیگرانی که با حضور ۱۵ ساله اش در سینما و با وجود گریم های سنگین، به هیچ وجه مثل فردی به نظر نمی رسد که در آستانه ورود به دهه ۴۰ زندگی است. یکی از مسائلی که باعث شده این بازیگر کم سن و سال تر از سن واقعی اش به نظر برسد، عدم استفاده از لوازم آرایشی است. او آرایش زیاد را دوست ندارد و در مراسم مختلف و عکس هایی که از او به چاپ می رسد. این عدم علاقه به لوازم آرایشی کاملا مشهود است. افشار اعتقاد دارد با اینکه آرایش هیچ وقت دغدغه او نبوده اما در هر صورت همه باید برای مراقبت از پوست خودشان از بهترین نوع و مارک لوازم آرایشی

گوهر خیراندیش؛ ۶۰ ساله

n00033177-b

اگر بخواهیم یکی از افرادی را که به دلیل تغذیه صحیح توانسته سلامتش را حفظ کند و به قول معروف خواب بماند معرفی کنیم، قطعا به گزینه ای بهتر از گوهر خیراندیش نمی رسیم. او از نوجوانی ورزشکار بود و در دوران دبیرستان و دانشگاه هم ورزش را ادامه داد. او یکی از کسانی است که در خانه اش بیشتر وسایل ورزشی دارد و هر روز در حال تمرین است اما نکته ای که درباره این بازیگر خیلی حائز اهمیت است، سبک غذایی اوست. او و خانواده اش به هیچ وجه اهل غذاهای فست فود نیستند و فقط سبزیجات می خورند. او میوه ها را داخل فویل می پیچد، مقداری آنها را در ماکروویو می پزد و بعد می خورد.

مهران مدیری؛ ۵۲ ساله

 mehran-modiri

هر طور که فکرش را بکنید، به مهران مدیری نمی آید ۵۲ ساله باشد. نه چهره اش به این سن و سال می خورد و نه روحیاتش اما او متولد ۱۳۴۰ است. مهران مدیری انسان منضبطی است. یکی از نکته هایی که مدیری به آن توجه ویژه ای دارد استراحت و ساعت کافی خواب است. این کارگردان حتی وقتی به شدت مشغول کار است، به خواب و استراحتش اهمیت می دهد و حداقل زمانی را که برای خواب نیاز دارد، می خوابد.

لعیا زنگنه؛ ۴۸ ساله

 49979_929

باورتان می شوید لعیا زنگنه در آستانه ۵۰ سالگی است؟ فقط کافی است چهره اش در سریال در پناه تو را با آخرین سریالش یعنی مادرانه مقایسه کنید؛ خیلی هم فرقی ندارند، نه؟ افرادی که او را می شناسند می گویند او فردی بسیار آرام و مهربان است و خیلی به استرس ها اهمیت نمی دهد و نمی گذارد نقش پر رنگی در زندگی اش ایفا کنند. نتیجه اش که مشخص است؛ گذر سال ها رد چندانی روی چهره اش نگذاشته است.

گردآوري: گروه هفت گنج

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی