اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

پیام امير قلعه‌نویی به پیام صادقیان

پیام صادقیان برخلاف لیگ سیزدهم، لیگ چهاردهم را درخشان سپری نکرد. فراز و نشیب‌های بسیار او در کنار حواشی رنگارنگش باعث شد تا از صادقیان فقط یک سایه باقی بماند...
تقویم فارسی اندروید

پیام صادقیان برخلاف لیگ سیزدهم، لیگ چهاردهم را درخشان سپری نکرد. فراز و نشیب‌های بسیار او در کنار حواشی رنگارنگش باعث شد تا از صادقیان فقط یک سایه باقی بماند.

صادقيان
صادقيان
حضور او در بازی‌های پرسپولیس هم چنگی به دل نزد تا در نهایت برانکو حکم اخراج او از تیم را صادر کند. برای بازیکنی که می‌توانست یک تنه به پرسپولیس سر و شکل بدهد و این تیم را به اوج برساند، اخراج و بازی‌های تک و توک نمی‌توانست آماری جالب باشد. با استناد به همین فصل عجیب، پرسپولیسی‌ها علاقه‌ای به تمدید قرارداد صادقیان ندارند. او را نمی‌خواهند، پس باید به فکر تیم جدید برای آینده فوتبالی‌اش باشد.

صادقیان علاقه‌مند است تا در پرسپولیس بماند. او قول داده همان بازیکنی شود که هواداران می‌خواهند. وعده‌اش هم پوشیدن شماره هشت است. او با شماره هشت قصد غوغا دارد. نمایش توانایی‌هایی که دارد و البته در فصل قبل فرصت ابرازش را از دست داد. او البته هنوز پالس مثبتی از سوی پرسپولیسی‌ها دریافت نکرده. به همین دلیل هم هست که پیشنهاد تیم‌های دیگر را بررسی می‌کند؛ ذوب‌آهن و فولاد. گویا پیشنهاد فولاد جدی‌تر از بقیه است و اسکوچیچ، هافبک تکنیکی پرسپولیس را نشانه گرفته.

مذاکره صادقیان و فولاد هنوز جدی نشده چون فولاد مدیرعامل ندارد و تا زمان انتخاب جانشین دهکردی، تمام فعالیت‌های این تیم راکد است. پس فعلا باید از نام فولاد بگذریم و به ذوب‌آهن برسیم. تیمی که با یحیی گل محمدی روزهای آرامی را سپری می‌کند. به یحیی پیشنهاد بازگشت صادقیان را داده‌اند اما او همچنان در حال تامل است. حتی به گل محمدی اطمینان داده‌اند که اگر پیام به اصفهان برگردد دیگر از حواشی ریز و درشتش خبری نخواهد بود. همین فکر یحیی را مشغول کرده تا شاید ظرف روزهای آینده نظر مثبت خود را برای بازگشت صادقیان به اصفهان اعلام کند.

دو مربی دیگر اما علاقه ویژه‌ای به پیام صادقیان دارند. ابتدا علیرضا منصوریان که به نظر سرمربی استقلال می‌شود و دیگری امیر قلعه‌نویی. اگر منصوریان به استقلال برود نمی‌تواند صادقیان را همراه خود ببرد. پیام به پرسپولیس علاقه‌مند است و نمی‌خواهد هواداران این تیم را با حضور در استقلال عصبانی کند. او به دوستانش گفته که هرگز به استقلال نخواهد رفت، چون آرامش را دوست دارد و بعد از یک فصل نه چندان درخشان نمی‌خواهد که دوباره وارد حاشیه شود.

صادقیان منتظر تصمیم امیر قلعه‌نویی برای انتخاب تیم جدیدش است. او بدش نمی‌آید یک فصل را زیر نظر پرافتخارترین مربی لیگ برتر بازی کند. گویا ارتباط بین آنها نیز برقرار شده و طرفین چند بار تلفنی با هم صحبت کرده‌اند. امیر قلعه‌نویی در تماسی تلفنی از صادقیان خواسته تا برای انتخاب تیم جدیدش عجله نکند. امیر به بازی پیام علاقه‌مند است و می‌خواهد برای یک فصل هم شده این هافبک خلاق را در اختیار داشته باشد.

مقصد قلعه‌نویی هنوز مشخص نشده اما گفته می‌شود ظرف روزهای آینده او سرمربیگری یکی از تیم‌های لیگ برتری را بر عهده می‌گیرد و البته صادقیان را به‌عنوان اولین خرید جذب می‌کند. اتفاقی که می‌تواند از لحاظ فوتبالی به سود صادقیان باشد. قلعه‌نویی قادر است صادقیان را مدیریت کند و از طرفی پیام هم می‌تواند زیر نظر امیر فوتبال خود را احیا کند. صادقیان پتانسیل درخشش دوباره را دارد، به شرطی که تصمیم معقولانه‌ای برای آینده‌اش بگیرد. یکی از این تصمیمات می‌تواند بازی زیر نظر قلعه‌نویی باشد.

گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

منبع: روزنامه ایران ورزشی

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی