دنياي بازيگران فرهنگ و هنر

واكنش جالب رامبد جوان به سوال در مورد زندگي خصوصي اش

رامبد جوان که روزها با خندوانه بیش از پیش مطرح شده است در گیر حاشیه هایی در خصوص زندگی خصوصی اش است که دهان به دهان می چرخد...
تقویم فارسی اندروید

رامبد جوان که روزها با خندوانه بیش از پیش مطرح شده است در گیر حاشیه هایی در خصوص زندگی خصوصی اش است که دهان به دهان می چرخد.

رامبد جوان
رامبد جوان

به همین دلیل روزنامه ایران مصاحبه ای با رامبد جوان انجام داده و در خصوص زندگی شخصی وی سوال کرده که متن سوال و جوابش به شرح زیر است:

 

زندگی خصوصی شما طی یکی دو سال اخیر حاشیه هایی داشته اما شما بخوبی نه تنها این حواشی را مدیریت کردید بلکه در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال هستید. تعداد زیادی دنبال کننده یا همان فالوور دارید و خندوانه را تبلیغ می‌کنید حتی صفحه جناب خان را هم تبلیغ می‌کنید. چطور چنین مهارتی دارید در حالی که بسیاری از همکاران شما نمی‌توانند حاشیه هایی که برایشان پیش آمده را بخوبی شما مدیریت و ساماندهی کنند؟

 

اصولاً چندان به حاشیه‌ها اهمیت نمی‌دهم، مسائل خصوصی زندگی ام هم به خودم مربوط می‌شود البته همچنان خیلی‌ها کنجکاو هستند و درباره اش حرف می‌زنند. اگر قرار باشد به این نوع حرف‌ها گوش بدهم که اصلاً نمی‌توانم زندگی بکنم. شبکه اجتماعی که از آن نام بردید، ابزاری است که باید مورد استفاده قرار داد و من هم از این ابزار برای کارم استفاده می کنم. توجه نکردن به حاشیه‌های بی‌اهمیت و کنجکاوی‌های بی‌مورد بهترین راه ساماندهی این شرایط است.

گردآوری و تنظیم:  گروه هفت گنج

www.7ganj.ir

منبع: شفاف

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی