اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

نکونام: از استقلال می‌روم…

اظهارنظر کاپیتان تیم ملی در حاشیه تمرین آبی‌ها...
تقویم فارسی اندروید

اظهارنظر کاپیتان تیم ملی در حاشیه تمرین آبی‌ها
نکونام: از استقلال می‌روم
هافبک استقلال در گفت‌وگو با یک هوادار بر جدایی‌اش از این تیم تاکید کرد.

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال جهت دیدار مقابل استقلال خوزستان از ساعت 13:10 امروز (جمعه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.
* بازیکنان استقلال که صبح امروز برای عیادت از بیماران پیوند اعضا بیمارستان مسیح دانشوری به دارآباد رفته بودند، مستقیم از این بیمارستان به کمپ باشگاه رفتند. امیر قلعه‌نویی نیز همراه دیگر بازیکنان و مربیان استقلال به کمپ باشگاه آمد اما برای شرکت در نشست خبری پیش از دیدار استقلال – استقلال خوزستان به سازمان لیگ رفت.
* تعدادی از هواداران استقلال 2 پارچه بزرگ که یکی از آنها به رنگ لباس اینترمیلان بود با خود به کمپ آورده بودند تا قسمت‌هایی از آن را که پاره شده بود را بدوزند. قرار است از این پرچم بزرگ در دیدار استقلال و پرسپولیس رونمایی شود.
* در تمرین امروز آبی‌پوشان آرش برهانی، بوبکر کبه، احمد جمشیدیان، مهرداد اولادی و مجید غلام‌نژاد غایب بودند.
* یکی از هواداران استقلال با دیدن جواد نکونام از او درباره شایعه جدایی‌اش از این تیم سوال کرد که هافبک استقلال به آن هوادار گفت از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شود. گفته می‌شود نکونام با قلعه‌نویی درباره جدایی خود صحبت کرده و قرار است پس از دیدار فردا به طور رسمی از استقلال جدا شود. این در حالی است که خبر می‌رسد همچنان مسئولان استقلال به دنبال این هستند که کاپیتان تیم ملی در این تیم بماند.
* پژمان نوری که روز گذشته به دلیل شرکت در مراسم چهلم خواهر همسر خود به انزلی سفر کرده و در تمرین پنج‌شنبه غایب بود، امروز با آبی‌پوشان تمرین کرد.
* بازیکنان استقلال پس از کارهای استقامتی و عبور از موانع به بازی آقا‌وسط پرداختند. پس از بازی آقاوسط بازیکنان کار چهارچوب‌شناسی و سانتر از جناحی را انجام دادند که در این بخش تمرینی آنتونیو بازیکن برزیلی استقلال گل زیبایی را با سر به ثمر رساند که با تشویق تماشاگران روبه‌رو شد. ITC این بازیکن صادر نشده و مسئولان استقلال به دنبال این هستند که هر چه زودتر کارت بازی این بازیکن را تا پیش از دیدار فردا دریافت کنند.
* بازیکنان استقلال پس از تمرین راهی هتل اوین شدند.
تیم فوتبال استقلال فردا در چارچوب هفته بیست‌ودوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

منبع: تسنيم

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی