تغذيه سالم سلامت سلامت جسمي

نقش موثر روغن نارگیل در مبارزه با عفونت های قارچی روده

تقویم فارسی اندروید

نقش موثر روغن نارگیل در مبارزه با عفونت های قارچی روده

نقش موثر روغن نارگیل در مبارزه با عفونت های قارچی روده

تحقیقات و مطالعات جدید نشان داده است که روغن نارگیل یک درمان موثر برای عفونت های قارچی در روده می باشد . براساس بررسی ها و مطالعات آزمایشگاهی پیشین ، روغن نارگیل دارای خواص ضد قارچی بوده زیرا تغییر در میزان و نوع چربی می تواند در باکتری های معده و روده نیز تغییر ایجاد کند .

گروه تحقیق به انجام آزمایشی که در بر گیرنده رژیم های غذایی مختلف با میزان چربی بالا که موش ها با آنها تغذیه شدند ، حاوی روغن نارگیل ، چربی گوشت گاو و یا روغن دانه سویا بود . این در حالی بود که گروه دیگری از موش ها با یک رژیم غذایی رایج و متدوال تغذیه شدند . تمام گروه های موش ها قبل از آنکه توسط محققان به آنها قارچ های عفونت زای روده تزریق شود به مدت 14 روز با این برنامه ها و رژیم های غذایی تغذیه شدند و تغذیه شدن آنها با این برنامه های غذایی مخصوص ، تا 21 روز دیگر نیز ادامه پیدا کرد . نتیجه این تحقیقات نشان داد که 21 روز پس از تزریق ، تجمع قارچ های عفونت زا در معده موش هایی که با روغن نارگیل تغذیه شده بودند ، کمتر از موش هایی بود که تغذیه آنها با چربی گاو ، روغن دانه سویا و یا از طریق یک رژیم غذایی متدوال صورت گرفته بود .

در یک آزمایش دیگر ، گروه تحقیق ، تغذیه موش ها با چربی گاو را به تغذیه با روغن نارگیل تغییر دادند و دریافتند که 4 روز پس از تغییر رژیم غذایی ، تجمع قارچ های عفونت زا در دستگاه گوارش آنها دقیقا همانند موش هایی شد که در تمام وقت با روغن نارگیل تغذیه شده بودند .

 

گردآوری : هفت گنج

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی