دنياي بازيگران دنياي فيلم و سينما فرهنگ و هنر

اظهار نظر پرویز پرستویی درباره سریال شهرزاد

پرویز پرستویی با انتشار عکسی از سریال «شهرزاد» در اینستاگرامش، نطر خود را درباره این سریال نوشت...
تقویم فارسی اندروید

پرویز پرستویی با انتشار عکسی از سریال «شهرزاد» در اینستاگرامش، نطر خود را درباره این سریال نوشت.

پرویز پرستویی
پرویز پرستویی

حمایت پرویز پرستویی از سریال شهرزاد

پرویز پرستویی نوشت: دوستان، عزیزان، هموطنان، شاید کم و بیش در جریان هستید، اخیرا مجموعه «شهرزاد» به کارگردانی آقای حسن فتحی و بازی استادانه استاد علی نصیریان و جمعی از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر از طریق رسانه خانگی در دسترس شماست.

سریال شهرزاد
سریال شهرزاد

باور کنید تا به حال نشده یک بار به سوپر محله مراجعه و بعد از خرید اجناس مورد نیاز زندگی، حتی یک دی‌وی‌دی از مجموعه‌های ساخته‌شده در رسانه‌های خانگی را خریده باشم. اما اخیرا خود آقای فتحی بزرگواری کردند و هفت قسمت از مجموعه شهرزاد را به بنده دادند و از آنجا که همیشه کارهای آقای فتحی را دنبال کرده‌ام، این هفت قسمت را در یک مجلس دیدم و بی‌صبرانه منتظرم قسمت هشتم این مجموعه را ببینم؛ البته امیدوارم آقای فتحی دیگر قسمت‌های بعدی را برای بنده نفرستند که خودم خریداری کنم چون ارزش خریدن به هر قیمت و دیدن را دارد.

از این طریق به همه عزیزانی که در این مجموعه هر پست و مسئولیتی داشته‌اند از صمیم قلب تبریک و خدا قوت می‌گویم و به همه ملت ایران توصیه می‌کنم حتما این مجموعه را ببینند و امیدوارم تلویزیون هم تلاش کند این مجموعه را خریداری و از شبکه‌های سراسری و برون‌مرزی نمایش دهد.

لازم به توضیح است که بنده در این مجموعه ذی‌نفع نیستم و فقط چون بی‌نهایت از دیدن این مجموعه لذت بردم حیفم آمد که شما نبینید و دیدن این مجموعه را از دست بدهید.

سایر اخبار و تصاویر بازیگران را اینجا ببینید

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات از طریق تلگرام ، اینجا کلیک کنید

گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

منبع : mizanonline.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی