دانش و فناوری موبايل، تبلت و لپ تاپ

معرفي بهترين گوشي ها با بالاترين كيفيت باتري موجود در بازار

اگر شما به دنبال گوشی هایی هستید که بتوانند به اندازه کافی مقاومت کنند با ما در 7 گنج همراه شويد ...
تقویم فارسی اندروید

اگر شما به دنبال گوشی هایی هستید که بتوانند به اندازه کافی مقاومت کنند با ما در 7 گنج همراه شويد …

این گوشی ها در تست های مشابه انجام شده حداقل تا ۸ ساعت را مقاومت کرده اند.این تست شامل وب گردی مدوام توسط شبکه ۴G LTE می باشد.این گوشی ها با روشنایی صفحه نمایش برابر و دریافت حداقل ۳ خط از سیگنال آنتن،مورد بررسی قرار گرفته اند.

Huawei Ascend Mate 2

huawei

با قیمت گذاری ۲۹۹دلاری این گوشی در خصوص عمر باتری همه را حیرت زده کرده است.Huawei Ascend Mate 2 تمام این قدرت را از باتری ۳۹۰۰mAh خود دریافت می کند.این گوشی در تست انجام شده زمان بسیار زیاد ۱۴ ساعت و ۴۳ دقیقه را مقاومت کرده است.در حقیقت این گوشی می تواند بوسیله کابل دیگر دستگاه ها را نیز شارژ کند.صفحه نمایش این گوشی با رزولوشن ۷۲۰ دارای روشنایی کافی بده و پردازنده Snapdragon 400 این گوشی قدرت خوبی را ارایه می دهد.

OnePlus One

one-plus-one

اگر تا به حال اسم این گوشی را نشنیده اید باید گفت که بهتر است این گوشی را در لیست کوتاه گوشی های هوشمند خود قرار دهید.این گوشی همچنین با قیمت گذاری ۲۹۹دلاری در تست انجام شده ۱۳ساعت و ۱۶ دقیقه را مقاومت کرد.مشخصه های بسیار دیگری در مورد این گوشی وجود دارند که آن را به یک گوشی خوب تبدیل کرده اند.رابط کاربر Cyanogen Mod و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD از ویژگی های این گوشی می باشند.

 

Nokia Lumia 1520

nokia-lumia

اولین فبلت نوکیا با مشخصه هایی چون صفحه نمایش ۶ اینچی ۱۰۸۰،پردازنده Snapdragon 800 و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی یکی از فبلت های بی نظیر می باشد.این گوشی با قیمت ۹۹دلار در این تست نتیجه ۱۱ساعت و ۲۸ دقیقه را به دست آورد و یکی از سربلندترین گوشی های هوشمند در زمینه عمر باتری بود.اگر شما به داشتن یک گوشی تحت ویندوز با صفحه نمایش بزرگ فکر می کنید،این گوشی می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد.

 

LG G Flex

g-flex

LG G Flex یکی از گوشی های هوشمندی است که با طراحی بسیار خاصی ارایه شده است.این گوشی دارای یک صفحه نمایش منحنی شکل با قابلیت خم شدن می باشد.اما مقاومت باتری این گوشی را نباید فراموش کرد.این گوشی در تست های انجام شد در حدود ۱۱ ساعت و ۲۵ دقیقه را تحمل کرد که به شما اجازه می دهد تا بدون نگرانی از خالی شدن باتری خود ویدیوهای خود را مشاهده کنید.

 

Samsung Galaxy Note 3

note3

علاوه بر داشتن یکی از بزرگترین و روشن ترین صفحه نمایش ها در میان گوشی های هوشمند،Note 3 دارای یک عمر باتری فوق العاده است.این فبلت با زمان ۱۱ ساعات و ۱۵ دقیقه این تست را با موفقیت هر چه تمام تر به پایان رسید.این به این معناست که شما می توانید زمان زیادی را برای استفاده از مشخصه های S Pen خواهید داشت.

Samsung Galaxy S5

galaxy-s5

Samsung Galaxy S5 از بسیاری جهات نسبت به مدل قبل خود بهبود یافته است.از جمله این تغییرات می توان به مقاومت آن در مقابل آب،سنسور اثر انگشت و سنسور اندازه گیری ضربان قلب اشاره کرد.Samsung Galaxy S5 T-Mobile در حدود ۱۰ ساعت و ۵۷ دقیقه را مقاومت کرد.البته این زمان به دست آمده برای مدل های مختلف این گوشی متفاوت می باشد.

 

Apple iPhone6 Plus

iphone6plus

بزرگترین آیفونی که تا به حال توسط اپل ساخته شده است هچنین یکی از گوشی هایی که دارای عمر باتری خوبی می باشد.این گوشی با باتری ۲۹۱۵mAh در حدود ۱۰ ساعت را مقاومت کرد.با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰،پردازنده A8 و دوربین بهبود یافته ۸ مگاپیکسلی،این گوشی برای شما خسته کننده نخواهد شد.

 

HTC One M8

htc

مشخصه هایی چون،طراحی فلزی،قدرت اجرایی بالا و بلندگوهای عالی این گوشی را یکی از بهترین گوشی های اندرویدی ساخته اند.باتری ۲۶۰۰mAh این گوشی در حدود ۹ساعت و ۵۲ دقیقه را مقاومت کرد.البته قابل توجه است که این زمان در مدل های مختلف این گوشی متفاوت به دست آمده است.

گرداوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

منبع:لوتوس

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی