دانش و فناوری موبايل، تبلت و لپ تاپ

معرفي تبلت‌ هاي ضدآب و ضد گرد و غبار

اگر قصد خرید یک تبلت ضد آب و گرد و غبار را دارید اما با این نوع تبلت‌ها آشنا نیستید با ما در 7 گنج همراه شويد تا به شناسایی تبلت‌های ضد آب بپردازیم...
تقویم فارسی اندروید

اگر قصد خرید یک تبلت ضد آب و گرد و غبار را دارید اما با این نوع تبلت‌ها آشنا نیستید با ما در 7 گنج  همراه شويد تا به شناسایی تبلت‌های ضد آب بپردازیم…

پاناسونیک Toughpad FZ-E1

Panasonic-Toughpad-FZ-E1

کمپانی پاناسونیک تاکنون تبلت‌های زیادی را معرفی کرده است که Toughpad FZ-E1 یکی از جدید‌ترین‌هاست که می‌تواند در مقابل آب و گرد و غبار مقاومت کند. همچنین این محصول در برابر شوک نیز مقاوم است. با وجود اینکه سایز این تبلت کوچک و در حدود 5 اینچ است اما محصولی‌ست که به راحتی با آن می‌توان به دل طبیعت زد. ناگفته نماند که این محصول از سیستم عامل ویندوزفون استفاده می‌کند و از یک باتری 6220 میلی آمپر ساعتی نیز بهره می‌برد.

پاناسونیک Toughpad FZ-M1

Panasonic-Toughpad-FZ-M1-

FZ-E1 را به خاطر دارید؟ (اگر به خاطر ندارید در بالا معرفی شده است!) حال با برادر بزرگ‌تر آن محصول نیز آشنا شوید. FZ-M1 یک تبلت 7 اینچی ویندوزفونی و 64 بیتی است که به راحتی هرچه تمام می‌تواند در زیر آب نفس بکشد و به حیات خود ادامه دهد.

فوجیتسو Stylistic Q584

Fujitsu-Tablet-Stylistic-Q584-

اگر به دنبال یک تبلت ویندوزفونی و ضد آب هستید باید بگوییم که فوجیتسو چنین محصولی را تولید کرده است. Q584 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و از یک صفحه نمایش 7 اینچی بهره می‌برد و از شبکه LTE نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین شما می‌توانید با کمک کیبورد مجزا آن را تبدیل به یک لپ‌تاپ کنید.

سونی اکسپریا Z3 تبلت کامپکت

Xperia-Z3-tablet-compact-5

جدید‌ترین تبلت کمپانی سونی، Z3 کامپکت نام دارد که از سخت‌افزار و صفحه نمایش قدرتمندی بهره می‌برد و یک شناگر 8 اینچی بسیار خوب محسوب می‌شود. پس اگر به دنبال بهترین تبلت ضد آب هستید، بی‌شک همین محصول را انتخاب کنید.

سونی اکسپریا Z2 تبلت

xl_Sony-Xperia-Z2-Tablet-Press-624

اگر از مشخصات تبلت اکسپریا Z3 خوشتان آمد اما صفحه نمایش بزرگ‌تری را دوست دارید، بهتر است به سراغ نسل قبلی آن یعنی اکسپریا Z2 تبلت بروید؛ زیرا صفحه نمایشی 10.1 اینچی دارد و همانند برادر کوچک‌ترش خوب شنا می‌کند.

سونی اکسپریا Z تبلت

xperia-tablet-z

با جدید‌ترین تبلت‌های ضد آب سونی آشنا شدیم اما برای احترام هم که باشد باید با بزرگ‌ترین برادر آن‌ها یعنی اکسپریا Z تبلت نیز آشنا شویم. این محصول به لطف صفحه نمایش 10.1 اینچی خود یکی از بهترین‌های زمانش بود که قابلیت ضد آب بودنش نیز سر و صدای بسیاری به پا کرد.

سامسونگ گلکسی Tab Active

Samsung-Galaxy-Tab-Active-0-261x400

سامسونگ کاری کرده است که نمی‌توان حرف از تبلت و اسمارت فون به میان آورد اما نام سامسونگ را در میان آن‌ها نشنید. پس بیایید از مشخصات آخرین محصول ضد آبی که قرار است در این مقاله آشنا شویم، اطلاع یابیم. گلکسی Tab Active یک تبلت 8 اینچی است که می‌تواند به شنا در آب و یا آفتاب گرفتن در شن‌های سواحل بپردازد. شایان ذکر است که این محصول اولین و آخرین تبلت ضد آب سامسونگ بوده است.

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

منبع: آي تي رسان

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی