دنياي بازيگران دنياي فيلم و سينما فرهنگ و هنر

معتمدآریا و همسرش همبازی می‌شوند…

معتمدآریا و همسرش همبازی می‌شوند/ 'بهمن' در بهمن کلید می‌خورد...
تقویم فارسی اندروید

معتمدآریا و همسرش همبازی می‌شوند/ ‘بهمن’ در بهمن کلید می‌خورد
فاطمه معتمدآریا در فیلم سینمایی ‘بهمن’ به کارگردانی مرتضی فرشباف در نقش یک پرستار مقابل همسرش بازی می‌کند.
مرتضی فرشباف کارگردان سینما با بیان این مطلب که فیلم سینمایی “بهمن” به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی پنجم بهمن ماه جلوی دوربین می رود، گفت: تا کنون بازی فاطمه معتمد آریا و احمد حامد در این فیلم سینمایی قطعی شده است. این دو بازیگر که در دنیای واقعی هم همسر یکدیگر هستند، قرار است در “بهمن” هم نقش یک زن و شوهر را بازی کنند.

414141110

کارگردان فیلم سینمایی “سکوت” ادامه داد: از دیگر عواملی که حضور آنها در این فیلم سینمایی قطعی شده می توان به هومن بهمنش فیلمبردار، وحید مقدسی مدیر صدابرداری، مهرداد میرکیانی طراح گریم، بهزاد آدینه طراح صحنه اشاره کرد.

فرشباف درباره داستان این فیلم سینمایی گفت: “بهمن” داستان پرستاری به نام هما با بازی فاطمه معتمد آریا است که به او پیشنهاد می‌شود پرستاری از یک پیرزن را در شیفت شب برعهده بگیرد. هما در طول این 15 شب، دچار بی خوابی می شود…

مرتضی فرشباف، پیش از این فیلم سینمایی “سوگ” را در پرونده کاری خود دارد. این فیلم در جشنواره های مختلف بین المللی از جمله چهاردهمین دوره جشنواره دوویل فرانسه شرکت کرده و جوایز بهترین فیلم (LOTUS DU MEILLEUR FILM) و نگاه ویژه (Mention spéciale) را بدست آورده است.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی