دنياي بازيگران فرهنگ و هنر

مجردهاي سينماي ايران + تصاوير / قسمت 1

در سال های اخیر شاهد هستیم که این رغبت و تمایل کم رنگ تر شده و دیگر آن نگاه قبلی در افراد وجود ندارد...
تقویم فارسی اندروید

نگاه به مقوله ازدواج این روزها با آنچه ایرانیان تا چند سال پیش به آن توجه داشتند تغییر کرده. برخلاف سالهای پیش که خیلی برای آدم ها مهم بود که حتماً تا سن خاصی ازدواج کنند. در سال های اخیر شاهد هستیم که این رغبت و تمایل کم رنگ تر شده و دیگر آن نگاه قبلی در افراد وجود ندارد. با توجه به اهمیت موضوع و در نظر گرفتن اینکه تعداد زیادی از چهره های هنری کشورمان همچنان مجرد مانده اند یا بعد از تشکیل زندگی مشترک، پس از مدتی باز به دنیای مجردی بازگشته اند، تصمیم گرفتیم گزارشی تهیه کنیم تا در بخشی از آن به معرفی چهره های مجرد سینما و تلوزیون بپردازیم و در بخش دیگرش نگاه تعدادی از چهره ها را نسبت به موضوع ازدواج بررسی می کنیم.

 هانيه توسلي

هانیه توسلی متولد 14 خرداد 1358، وضعیت تاهل مجرد. هانیه توسلی یکی از بازیگران سینمای ایران است که در 17 سالگی به صورت آماتور پا به عرصه تئاتر گذاشت. در سال 1378 برای تحصیل در رشته نمایشنامه نویسی وارد دانگاه آزاد تهران شد و با حضور در فیلم شام آخر فریدون جیرانی وارد عرصه حرفه ای سینما شد.هانیه توسلی از بازیگرانی است که نه تنها تا به حال ازدواج نکرده بلکه هر موقع صحبت در این باره به میان می آید به نوعی طفره رفته و ظاهراً دوست ندارد.

 مهتاب كرامتي

مهتاب کرامتی متولد 25 مهر 1349، وضعیت تاهل مجرد. او تحصیلاتش را در رشته میکربیولوژی دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس به پایان رساند و در حالیکه دوره بازیگری می دید برای نقش هلن درمردان آنجلس انتخاب شد.

 احسان عليخاني

احسان علیخانی متولد 15 خرداد 1361 وضعیت تاهل مجرد. علیخانی مجری ، کارگردان و دستیار کارگردان است که با رتبه 770 در رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد. او تا به امروز با وجود پر سر و صدا بودنش هیچ صحبتی در مورد ازدواج نکرده است.

 نيكي كريمي

نیکی کریمی متولد 19 آبان 1350 ،وضعیت تاهل مجرد. کریمی اولین تجربه سینمایی خود را با حضور در فیلم وسوسه جمشید حیدری بدست آورد.

 سياوش خيرابي

سیاوش خیرابی متولد 23 آذر 1364 ،وضعیت تاهل مجرد. سیاوش در 19 سالگی در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت نمود و اولین بازی خود را در تله فیلم تلخون در سال 1386 انجام داد.

 بابك حميديان

بابک حمیدیان متولد 19 شهریور 1359 ، وضعیت تاهل مجرد، حمیدیان با حضور در یک نمایش در سال 1378 بازیگری را آغاز نمود و سپس با آشنایی با آتیلا پسیانی وارد گروه بازی شد.

 آتنه فقيه نصير

آتنه فقیه نصیر متولد 23 آبان 1347 ، وضعیت تاهل مجرد ، فقیه نصیر فارغ التحصیل زبان اسپانیایی از دانشگاه آزاد اسلامی است. او نخستین بار در سال 1370 با ایفای نقش در فیلم دو نفر و نصفی یداله صمدی وارد سینما شد.

 الناز شاكردوست

الناز شاکر دوست متولد 7 تیر 1363 ، وضعیت تاهل مجرد ، شاکر دوست که به غیر از بازیگری ، کار طراحی صحنه و لباس را نیز بر عهده دارد کارش را با بازیگری در تئاتر آغاز نموده است. این بازیگر در سال 1383 و در 19 سالگی با بازی در فیلم گل یخ کیومرث پور احمد وارد سینما شد و در کمتر از یک سال در 4 فیلم سینمایی ایفای نقش نمود.

 محمدرضا گلزار

محمد رضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 ، وضعیت تاهل مجرد. گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. این بازیگر در سال 79 با بازی در فیلم سام و نرگس ایرج قادری وارد عرصه سینما شد. او همچنین فعالیت موسقی خود را در سال 76 به عنوان گیتاریست با گروه آرین آغاز نمود و در نواختن گیتار ، ارگ و پرکاشن مهارت دارد.

گردآوري: گروه 7 گنج

ww.7ganj.ir

منبع: ایده آل

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی