اخبار داغ

ماجراي ورود نماينده بي حجاب به مجلس

حضور نماینده بی حجاب زن اروپا با پوشش نامناسب و ساک و کیف دستی و یک نماینده مرد با «کوله پشتی» در ملاقات با لاریجانی، حاشیه های زیادی به همراه داشت ...
تقویم فارسی اندروید
حضور نماینده بی حجاب زن اروپا با پوشش نامناسب و ساک و کیف دستی و یک نماینده مرد با «کوله پشتی» در ملاقات با لاریجانی، حاشیه های زیادی به همراه داشت که توبیخ مسئولان تشریفات و ممانعت از ورود خبرنگاران سه خبرگزاری از جمله این حاشیه ها بود.
ماجراي ورود نماينده بي حجاب به مجلس
ماجراي ورود نماينده بي حجاب به مجلس

امروز راهروهای مجلس حاشیه های زیادی به همراه داشت که یکی از این حاشیه ها مربوط به حضور زن بی حجاب پارلمان اروپا در ملاقات با لاریجانی بود.

ماجرا از این قرار است که هیئت پارلمانی اروپا که از هفته گذشته وارد ایران شده روز شنبه با حضور در مجلس شورای اسلامی با علی لاریجانی رییس مجلس دیدار کرد.

این هیئت را یک نماینده زن همراهی می کند که این زن در دیدار با لاریجانی پوشش مناسبی نداشت.

ظاهرا این نماینده زن قبل از دیدار با لاریجانی با علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دیدار می کند که در آن دیدار روسری داشته و بدنش پوشیده بود اما بعد از آن به سرویس بهداشتی می‌رود و حجابش را تغییر می دهد و روسری را بر می دارد و بجای آن کلاه مانندی برسر خود گذاشت که بخشی از بدنش بی پوشش شد.

همچنین وی لباس مناسب که در شان ملاقات رسمی باشد، نداشته و ساک و کیفی هم بر دوش و دست داشت.

ماجراي ورود نماينده بي حجاب به مجلس
ماجراي ورود نماينده بي حجاب به مجلس

این نماینده زن با همین وضعیت در ملاقات با لاریجانی حضور می باید که از جلسه ملاقات و گفتگوی وی با لاریجانی عکس گرفته و در رسانه ها منتشر می شود.

از طرف دیگر یک نماینده مرد این هیئت هم با «کوله‌پشتی» در دیدار رسمی با لاریجانی حضور یافت.

ديدار اعضاي هيئت پارلمان اروپا با لاريجاني
ديدار اعضاي هيئت پارلمان اروپا با لاريجاني

خبرنگار پارلمانی ما امروز در راهروهای مجلس شنیده که علی لاریجانی از این اتفاق ناراحت شد و حتی با مسئولان تشریفات مجلس هم برخورد و آنها را توبیخ کرد.

البته این پایان ماجرای حاشیه های حضور این نماینده بی حجاب اروپا در مجلس شورای اسلامی نبود.

ظاهرا اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس هم امروز سه شنبه با خبرنگاران خبرگزاریهایی که عکس های لاریجانی و این زن را منتشر کردند برخورد کرد و از ورود خبرنگاران پارلمانی فارس، تسنیم و ایسنا به مجلس شورای اسلامی ممانعت کرد.

هرچند که مسئولین روابط عمومی و اداره اخبار مجلس در بین خبرنگاران پارلمانی اعلام کردند که هیچ برخوردی با این خبرنگاران نشده و آنها می توانند به مجلس بیایند اما شنیده شده برای این خبرگزاریها محدودیت تعداد خبرنگار لحاظ شده و آنها بجای سه خبرنگار در مجلس می توانند یک خبرنگار داشته باشند.

این حاشیه ها تا آنجا ادامه یافت که با تذکر یک نماینده در صحن مجلس مواجه شد.

ابوالقاسم جراره نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی مجلس در تذکری شفاهی گفت: متأسفانه از ورود خبرنگاران پارلمانی فارس، تسنیم و ایسنا به مجلس ممانعت شده که دلیل آن هم انعکاس خبر حضور نامناسب هیئت پارلمانی اروپا که نه آداب دیپلماتیک و نه آداب عرفی و قانونی کشور را رعایت کردند، بود.

محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر اعلام کرد که مشکل ورود خبرنگاران حل شده است.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی