دنياي خوانندگان فرهنگ و هنر

ماجراي ممنوع الفعاليت شدن تعدادي از خوانندگان سرشناس !؟

طی یک ماه گذشته، تعدادی از خوانندگان نامه‌ای از ساختمان فجر (حراست بخش فرهنگی وزارت اطلاعات) دریافت کرده‌اند که در آن عنوان شده به دلیل همکاری...
تقویم فارسی اندروید

علی مرادخانی ، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: خبر ممنوع‌ کار شدن چند هنرمند موسیقی به‌دلیل همکاری با «رادیو جوان» واقعی نیست.

ممنوع الفعاليت شدن خوانندگان
ممنوع الفعاليت شدن خوانندگان
او ادامه داد: من به هیچ‌وجه دنبال ممنوع‌الکاری هنرمندان نبوده و نیستم و همیشه سعی کرده‌ایم، شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کنیم که آن‌ها بتوانند داخل کشور فعالیت کنند و مشکلی نداشته باشند. بنابراین چنین خبری نمی‌تواند صحت داشته باشد.

روزنامه اعتماد در اين باره نوشته بود:

” تعدادی از خوانندگان نامه‌ای از ساختمان فجر (حراست بخش فرهنگی وزارت اطلاعات) دریافت کرده‌اند که در آن عنوان شده به دلیل همکاری با سایت «رادیو جوان»، پخش کلیپ در شبکه‌های ماهواره‌ای، برخی تخلفات در کنسرت‌های خارج از کشور و… دیگر امکان فعالیت رسمی در ایران را ندارند.

با وجود آنکه این نامه به صورت مکتوب به خوانندگان اعلام شده است؛ اما گفته می‌شود به آنها گوشزد شده که حق اظهارنظری در این خصوص را ندارند. در این میان پای تعدادی از این چهره‌های موسیقی به دستگاه قضایی نیز کشیده است.

در این میان نام‌هایی چون فرزاد فرزین، سیروان، زانیار خسروی، رضا صادقی، سعید مدرس، شهرام شکوهی و محسن چاوشی به خاطر انتشار آثارشان در سایت «رادیو جوان» و پخش ویدیو‌کلیپ‌های‌شان در شبکه‌های ماهواره‌ای ممنوع‌الکار شده‌اند و «محسن یگانه» به دلیل برخی تخلفات در کنسرت کانادا از ادامه فعالیت‌هایش محروم مانده است.

در این میان نام تعدادی از اهالی موسیقی سنتی چون همایون شجریان و نیز حافظ ناظری هم دیده می‌شود.

در این میان سایت‌ها، احتمال داده‌اند که لغو کنسرت‌های چند ماه اخیر این خوانندگان نیز به همین خاطر بوده است.

در همین زمینه، موج شدیدی در روزهای گذشته در صفحات شخصی خواننده‌ها علیه سایت «رادیو جوان» راه افتاده که ماجرای ممنوع‌الکاری از دلایل اصلی آن است.”

جهت دریافت جدیدترین اخبار و مقالات از طریق تلگرام ، اینجا کلیک کنید

گردآوری و تنظیم: گروه هفت گنج

www.7ganj.ir

منابع: ايسنا / روزنامه اعتماد

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی