اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

عشوری: اگر ثابت شود كه گناهکارم ۲۰ سال به سربازی می‌روم

سينا عشوري: همین الان اگر یک مدرک برای مشکل دار بودن معافیت من ارائه دهند، من به جای دو سال ۲۰ سال به سربازی می‌روم...
تقویم فارسی اندروید
سينا عشوري: همین الان اگر یک مدرک برای مشکل دار بودن معافیت من ارائه دهند، من به جای دو سال ۲۰ سال به سربازی می‌روم…
سينا عشوري
وضعیت بازیکنان سرباز همچنان نامشخص است و آنها نمی‌دانند که قرار است چه تصمیمی درباره‌شان گرفته شود. قرار است به پادگان بروند؟ فوتبال بازی کنند یا سربازی خود را بخرند؟ همین بلاتکلیفی آنها را حسابی کلافه کرده است. به خصوص بازیکنانی مثل سینا عشوری که در مقطعی با حضور در تراکتورسازی به آینده امیدوار شده‌اند و دوباره صحبت انتقال‌شان به پادگان مطرح شده است. عشوری اصرار دارد که بی‌گناه است و برای توضیح در این رابطه دلایل خاص خود را دارد. او درباره این دلایل و دغدغه‌های این ‌روزهایش حرف‌هایی برای گفتن دارد.

بالاخره وضعیت سربازها به کجا رسید؟
من هیچ‌ چیزی در این رابطه نمی‌دانم. طرف می‌رود آدم می‌کشد، او را می‌بخشند. بزرگترین خلاف‌ها را در ایران می‌کنند، آنها را می‌بخشند اما نمی‌دانم چرا افکار مردم ایران تا این اندازه علیه فوتبالیست‌ها شده!


یعنی معتقدی اگر قشر دیگری به جای شما بودند، بخشیده می‌شدند؟

نمی‌دانم اما در کل همه علیه فوتبالیست‌ها شده‌اند. حتی خود مسوولان هم تا می‌بینند ما فوتبالیست هستیم، بیشتر سختگیری می‌کنند. انگار همه دارند ما را به سمت پایین هُل می‌دهند و این اصلاً خوب نیست. ناسلامتی ما ورزشکاران این مملکت هستیم.

ظاهراً حرف و حدیث‌هایی درباره خرید سربازی مطرح شد.
درباره خرید که گفتند معلوم نیست تصمیم نهایی چه باشد. در مصاحبه‌ای که از سردار کمالی با یکی از برنامه‌های تلویزیونی شنیدم می‌گفتند فقط ۳، ۴ نفر از بازیکنان می‌توانند سربازی‌ خود را بخرند.

نگفتند براساس چه شرایطی می‌توانید سربازی‌تان را بخرید؟
نه. ما اصلاً نمی‌دانیم بر چه اساسی تصمیم گرفته شده این ۳، ۴ نفر بتوانند سربازی‌شان را بخرند. مگر جرم همه یکسان نیست؟ پس شرایط و مجازات‌ها هم باید یکسان باشد. چرا فقط ۳، ۴ نفر باید بتوانند سربازی‌شان را بخرند؟ همه دوست دارند از این شرایط بهره ببرند.

مثل اینکه قرار بود مجوز بازی شما را فقط در رقابت‌های آسیایی صادر کنند.
بله این موضوع هم مطرح شد اما این اصلاً درست نیست. به هرحال ما برای حضور در این رقابت‌ها باید آمادگی پیدا کنیم. من که از هفته پنجم به بعد محروم بوده‌ام، چطور می‌توانم در رقابت‌های آسیایی به تیمم کمک کنم؟

این موضوع را با سازمان لیگ در میان گذاشته‌اید؟
سازمان لیگ تا به حال یکبار هم با ما تماس نگرفته است. مسوولان نظام وظیفه هم که پاسخ‌مان را نمی‌دهند. اصلاً همه اینها یک طرف، بحث من چیز دیگری است.

چه بحثی؟
من فقط می‌خواهم یک نکته را بگویم و آن این است که همین الان اگر یک مدرک برای مشکل دار بودن معافیت من ارائه دهند، من به جای دو سال ۲۰ سال به سربازی می‌روم.

حتماً یک دلیل قانع کننده برای ابطال کارت معافیت شما بوده.
وقتی می‌خواستم معافیت بگیرم ۲ بار به کمیسیون رفتم و هر بار ۴، ۵ نفر روی پرونده من نظر دادند تا بالاخره تصمیم گرفتند معافم کنند اما حالا در ۲ دقیقه به این نتیجه رسیدند که معافیت من مشکل دار است.

به خاطر مشکل عصبی معاف شده بودی؟
بله. وقتی خود مسوولان من را معاف کردند، گناه من چیست؟ اگر همان زمان من را معاف نکرده بودند تا حالا سربازی‌ام را رفته بودم و تمام شده بود. کمترین اشتباه را مرتکب شدیم اما بیشترین ضربه را خوردیم.

اما هستند کسانی که واقعاً جعل مدرک کرده‌اند. این را که منکر نمی‌شوید.

نمی‌دانم اما اگر هم این‌طور باشد، الان خشک و ‌تر داریم با هم می‌سوزیم.

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی