آشپزي و شيريني پزي ماکارونی و پاستا

طرز تهیه لازانياى رولى

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه لازانياى رولى . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.

مواد لازم:

گوشت چرخ کرده ۴۰۰ گرم
ورق لازانیا یک بسته
فلفل دلمه ای ۱ عدد
پیاز متوسط ۱ عدد
قارچ ۵ عدد متوسط
گوجه فرنگی رنده شده ۲ عدد
پنیر پیتزا ۱ پیمانه
روغن مایع به میزان لازم
نمک،فلفل،زردچوبه،آویشن،ادویه کاری به مقدار لازم
پنیر پیتزا یک پیمانه
مواد لازم برای سس بشامل مخصوص لازانیا:
کره ۲۵ گرم
آرد یک قاشق غذاخوری
شیر ۱ لیوان
نمک،فلفل سیاه و آویشن نصف قاشق چایخوری

طرز تهیه

اول پیازو نگینی کردم و توی روغن تفت دادم تا سبک شد بعد گوشت چرخ کرده و ادویه جاتو اضافه کردم و خوب تفت دادم،فلفل دلمه ای و قارچو میشوریم و خرد میکنیم و به گوشت اضافه میکنیم ،گوجه رنده شده را هم اضافه میکنیم و موادو مخلوط میکنیم و در تابه رو میذاریم تا گوشت بپزد وآبش تمام شود،وقتی آبش تمام شد از روی حرارت برمیداریم.
داخل قابلمه ی تقریبا بزرگی آب میریزیم و میذاریم بجوشه دو قاشق روغن و کمی نمک بهش اضافه میکنیم و ورقه های لازانیا رو داخلش میریزیم و اجازه میدیم ۷ الی ۸ دقیقه ورقه های لازانیا بپزند بعد آبکش میکنیم و روش آب سرد میریزیم ودوباره آبکش میکنیم.
یکی از ورقه ها رو برداشته با قلمو کمی چرب میکنیم بعد روش سس بشامل میمالیم و مواد گوشتیمونو روش میریزیم و روش پنیر پیتزا میریزیم و رول میکنیم و داخل ظرف پیرکس چرب شده میچینیم.وکمی سس بشامل و سس گوجه روش میمالیم و پنیر پیتزا روش میریزیم و داخل فری که از قبل با ۲۰۰ درجه گرم شده بمدت نیم ساعت قرار میدیم،در آخر دو سه دقیقه گریل را هم روشن میکنیم تا روی آن طلایی شود.
برای سس بشامل اول آرد را تفت میدیم تا بوی خامی آن گرفته شود و آرد تغییر رنگ دهد سپس کره را اضافه کرده دوباره تفت میدیم و شیر را کم کم اضافه کرده و هم میزنیم تا سس تا حدودی غلیظ شود،سپس از روی حرارت برمیداریم
طرز تهیه لازانياى رولى

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی