آشپزي و شيريني پزي ماکارونی و پاستا

طرز تهیه رول لازانیا

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه رول لازانیا . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
برای تهیه رول لازانیا از پنیر پروسس ورقه‌ای لازانیا استفاده می‌شود. این پنیر از ترکیب پنیرهای طبیعی تهیه می‌شود که در کنار هم طعمی فوق‌العاده می‌دهند. این پنیر منبعی سرشار از پروتئین، کلسیم، فسفر و ویتامین‌ A و ویتامین D است. پنیر ورقه‌ای پروسس لازانیا در اثر حرارت دادن ذوب می‌شود و برای تهیه غذاهایی مانند اسنک، لازانیا و رول لازانیا مناسب است و طعم بی‌نظیری به آن‌ها خواهد داد.

مواد لازم برای تهیه رول لازانیا

۱ عدد پیاز نگینی خرد شده
روغن مایع به میزان لازم
۲۰۰ گرم گوشت چرخ شده (مخلوط گوسفند و گوساله)
۱۰۰ گرم قارچ نگینی خرد شده
یک دوم فلفل دلمه‌ای خرد شده
۱ قاشق سوپ خوری رب گوجه فرنگی
۱ قاشق چایی خوری اورگانو
۱ تا ۲ حبه سیر کوبیده شده
نمک و فلفل سیاه به میزان لازم
۱۰ تا ۱۲ ورق لازانیای آبکشی شده
۳ عدد گوجه فرنگی پوره شده
۱ قاشق چایی خوری روغن زیتون
۱۰ تا ۱۲ ورق پنیر پروسس ورقه‌ای لازانیا
جعفری پاک شده به میزان لازم

طرز تهیه رول لازانیا

درون تابه‌ای مقداری روغن بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا داغ شود. بعد از داغ شدن روغن، پیازها را درون آن بریزید و تفت دهید تا نرم و شفاف شوند سپس گوشت چرخ کرده را به آن اضافه کنید و تفت دهید تا آب گوشت کاملا کشیده شود. با پشت قاشق گوشت را فشار دهید تا باز شود.

قارچ و فلفل دلمه‌ای را به آن‌ها اضافه کنید و هم بزنید. درون یک تابه دیگر به صورت جداگانه روغن بریزید و بعد از داغ شدن روغن، رب گوجه را درون آن بریزید و تفت دهید تا خوشرنگ شود. سپس به آن اورگانو، نمک و فلفل اضافه کنید تا طعم بگیرد. در مرحله بعدی مخلوط گوجه فرنگی را به گوشت اضافه کنید و آن‌ها را با هم، هم بزنید.

مقداری از مخلوطی که تهیه کرده‌اید را بردارید و روی ورقه‌های لازانیا پخش کنید. سپس ورقه‌های لازانیا را از طول رول کنید. در تابه‌ای حاوی روغن زیتون، گوجه فرنگی و سیر را تفت دهید تا آب آن‌ها کاملا کشیده و غلیظ شوند. سپس کمی نمک و فلفل به آن اضافه کنید و آن را روی رول‌های لازانیا بریزید. سپس روی هر کدام از رول‌ها یک ورق پنیر پروسس کاله قرار دهید سپس رول‌ها را با فاصله از یکدیگر روی سینی فر بچینید. مقداری جعفری روی آن‌ها پخش کنید.

سینی را به مدت ۲۰ دقیقه در طبقه وسط فری که از ۱۵ دقیقه قبل، روی حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد گرم کرده‌اید قرار دهید تا رول‌ها بپزند. پس از این مدت، رول‌ها را از فر خارج کنید تا کمی خنک شوند. رول لازانیا شما حاضر شده و آماده سرو است
طرز تهیه رول لازانیا
طرز تهیه رول لازانیا

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی