آشپزي و شيريني پزي غذای ملل

طرز تهیه رولت قارچ و اسفناج

تقویم فارسی اندروید

آموزش طرز تهیه رولت قارچ و اسفناج . با این آموزش آشپزی در هفت گنج همراه باشید.
زمان تهیه ۳۵ دقیقه
زمان پخت ۴۰ دقیقه

مواد لازم برای 8 نفر

برای درست کردن موادی که با آن رول‌ها را پر می‌کنیم، اسفناج را در قابلمه‌ای مناسب ریخته و کمی آب جوش به آن اضافه می‌کنیم و روی شعله متوسط می‌گذاریم تا پخته شود. در ظرف را باز بگذارید تا رنگ سبز آن عوض نشود.

آب اضافی اسفناج‌ها باید کامل گرفته شود تا رولاد را خراب نکند برای احتیاط می‌توانید پس از پختن و سرد شدن اسفناج با دست آن را فشار دهید سپس اسفناج‌ها را درشت خرد کنید و در کاسه‌ای بریزید.

ژامبون را درشت خرد کنید.پیاز را ریز خرد کنید.۱ قاشق روغن زیتون را در تابه‌ای بزرگ روی شعله متوسط حرارت دهید. پیاز و ژامبون را برای ۵ دقیقه سرخ کنید.

قارچ‌ها را نازک و ورقه‌ای خرد کنید.قارچ‌ها را به تابه افزوده و برای ۵ تا ۶ دقیقه سرخ کنید تا وقتی‌که آب آنها تبخیر گردد. گهگاهی مواد را هم بزنید. اسفناج را در انتها با مواد تابه افزوده و هم بزنید تا ترکیب شوند.

فر را از قبل روی ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد گرم کنید. قالب ۲۵ در ۳۵ سانتیمتری را با کاغذ روغنی بپوشانید.

سیر را له کنید.کره را در تابه‌ای بزرگ و روی شعله متوسط حرارت دهید تا شروع به حباب زدن کند. سیر را افزوده برای ۲۰ ثانیه هم بزنید تا عطر آن بلند شود. آرد را افزوده، برای ۱ دقیقه هم بزنید تا مخلوط به دست آمده شروع به حباب زدن کند.

تابه را از روی شعله بردارید. به تدریج شیر را اضافه کنید و در همان حال مواد را مدام با قاشق چوبی هم بزنید تا مواد با هم ترکیب شوند.

برای ۵ دقیقه تابه را روی شعله کم قرار دهید تا مخلوط کمی قوام پیدا کند غلیظ شود. توجه کنید که دائم مواد را هم بزنید تا ته نگیرد. سپس تابه را از روی شعله بردارید.

سفیده تخم‌مرغ‌ها را از زرده جدا کنید.یکی یکی زرده‌های تخم مرغ را به تابه اضافه کنید و هم بزنید تا خوب با هم ترکیب شوند.

با همزن برقی سفیده‌های تخم مرغ را در کاسه‌ای خشک و تمیز هم‌بزنید تا فرم گرفته و پفکی شود.¼ سفیده‌های پفکی را به مخلوط شیر افزوده و با استفاده از یک قاشق فلزی بزرگ آنها را فقط کمی هم بزنید تا با هم ترکیب شوند.

پنیر چدار را درشت رنده کنید و به مخلوط شیر اضافه کنید.باقی سفیده‌ها را افزوده و هم بزنید تا ترکیب شوند. سپس جعفری را داخل مخلوط ریخته و هم بزنید.

مخلوط را با قاشق در قالبی که آماده کرده بودید بریزید و سطح آن را صاف کنید. برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در فر بپزید تا پف کند و طلایی شود

دستمال نازک و تمیزی را روی میز قرار دهید. روی آن پنیر پارمزان بپاشید. مخلوط را روی حوله برگردانید و کاغذ مخصوص آشپزی را از ته آن بکنید.

برای چند دقیقه کنار بگذارید تا خنک شود، سپس مواد داخل رولت را روی سطح آن پخش کرده و با کمک دستمال آشپزخانه از قسمت
غذای سبک و جالب برای پیک‌نیک و مهمانی‌ میباشد. این رول‌های ایتالیایی که به رولاد اسفناج و قارچ معروف است با لایه‌ای از خمیر تخم‌مرغی و میان لایه‌ای از اسفناج و قارچ تهیه می‌شود. لایه بیرونی را رول کرده و برش می‌دهند.
طرز تهیه رولت قارچ و اسفناج

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی