اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

شرط عجيب حسین هدایتی برای خرید پرسپولیس

حسين هدایتی که به دنبال بلندپروازی به همراه پرسپوليس است پیشنهاد جدید خود را بعد از اینکه متوجه شد خریداری برای این تیم پیش قدم نشده اینگونه ارائه کرد ...
تقویم فارسی اندروید

حسين هدایتی که به دنبال بلندپروازی به همراه پرسپوليس است پیشنهاد جدید خود را بعد از اینکه متوجه شد خریداری برای این تیم پیش قدم نشده اینگونه ارائه کرد …

حسين هدايتي
حسين هدايتي

در حالی که سازمان خصوصی‌سازی رقم مورد نظر برای خریدار این باشگاه را 290 میلیون و با 40 درصد پیش پرداخت اعلام کرده، هنوز خریداری برای باشگاه پرسپولیس پیش قدم نشده است.

در این بین حسین هدایتی که تحرکات خود را برای خرید بخشی از سهام این باشگاه آغاز و در این بین جلساتی با برخی پیشکسوتان برگزار کرده است به توافقات اولیه با مسوولان خصوصی سازی رسیده است.

اما هدایتی که به دنبال بلندپروازی به همراه این باشگاه است پیشنهاد جدید خود را بعد از اینکه متوجه شد خریداری برای این تیم پیش قدم نشده اینگونه ارائه کرد؛ 200 میلیون، 5 ساله و با 20 درصد پیش پرداخت!

حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین و سهام‌دار باشگاه ختافه اسپانیا رایزنی‌های خود را در این باره آغاز کرده و باید دید سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش شرایط او را برای در اختیار قرار دادن باشگاه خواهند پذیرفت یا خیر.

هدایتی که نقش اساسی در تغییرات اخیر باشگاه پرسپولیس ایفا کرده به دنبال این است که با رایزنی با مسوولان وزارت ورزش چند عضو هیات مدیره را تغییر دهد و در این راه اعلام کرده حاضر با همکاری به سه عضو حال حاضر این باشگاه نیست که مسوولان وزارت اعلام کرده‌اند با خواسته او دو عضو را تغییر خواهند داد تا او نفرات موردنظرش را برای حضور در این باشگاه اعلام کند.

گفته می‌شود نژاد فلاح هم در حال حاضر با پشتوانه مالی هدایتی به دنبال حضور برانکو ایوانکویچ است و با این شرایط به نظر می‌رسد او به دنبال رسیدن به ثبات و فراهم کردن شرایط لازم برای بستن تیمی قوی در باشگاه است.

گردآوري و تنظيم: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

منبع: ورزش سه

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی