دانش و فناوری موبايل، تبلت و لپ تاپ

رونمايي اسمارت فون LG G3 A ، نسخه ای از پرچمدار LG G3

از ال جی خبر رسیده است که محصول تازه ای را در کشور کره رونمایی کرده است که گویا LG G3 A نام دارد. گفتنی است که اين محصول جدید به سفارش SK Telecom در این کشور تهیه شده است...
تقویم فارسی اندروید

از  ال جی خبر رسیده است که محصول تازه ای را در کشور کره رونمایی کرده است که گویا LG G3 A نام دارد. گفتنی است که اين محصول جدید به سفارش SK Telecom در این کشور تهیه شده است.

Capture839-600x374

در نخستین نگاه می توان نتیجه گرقت که این محصول جدید انتخاب بهتری در قیاس با G3 s به شمار می رود اما شاید در قیاس با پرچمدار ال جی یعنی G3 حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد. حال نگاهی خواهیم داشت به مشخصات فنی این اسمارت فون نو ظهور.

Capture840

ال جی در G3 A، از نمایشگری ۵.۲ اینچی که کیفیت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل را در اختیار کاربر قرار می دهد، بهره برده است.قلب تپنده این اسمارت فون جدید را پروسسور (پردازنده) اسنپ دراگون ۸۰۰ با فرکانس کاری ۲.۲۶ گیگاهرتز تشکیل می دهد.

جالب است بدانید که ال جی در زمینه دوربین، در اسمار فون G3 A کم کاری نکرده است و G3 A را نیز به همان دوربین معروف ۱۳ مگاپیکسلی به کار رفته در پرچمدار خود (G3) مجهز کرده است.همچنین وجود قابلیت هایی چون فوکوس خودکار لیزری نیز در دوربین تعبیه شده برای این محصول به چشم می خورد.دوربین تعبیه شده برای G3 A، یک دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی است.

Capture841

سیستم عامل اندروید ۴.۴ کیت کت، قابلیت LTE-A، دو گیگابایت حافظه رَم، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی (البته این مقدار قابل ارتقا می باشد)، باتری ۲,۶۱۰ میلی آمپر ساعتی و از همه مهمتر وجود تمامی قابلیت های نرم افزاری جدید به کار رفته در پرچمدار اصلی ال جی در اسمار فون G3 A، از دیگر مشصخات فنی این محصول تازه به حساب می آیند.

جالب است بدانید که حتی قابلیت اجرای دستوراتی چون کنترل موزیک‌ پلیر و آلارم به وسیله حرکت مچ دست کاربر در اسمارت فون G3 A نیز تعبیه گشته است.

گفتنی است که این محصول تازه در دو رنگ سیاه و سفید آماده عرضه به بازار می باشد و هر دو رنگِ G3 A در قسمت کاور پشتی خود از الگوی “metallic 3D” بهره برده اند.

گمانه زنی ها بر این است که این محصول تنها در کشور کره به حیات خود ادامه دهد و رهسپار بازارهای دیگر نشود.

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع : گويا آي تي

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی