دانلود نرم افزار سرگرمي و اطلاعات عمومي

دانلود قوي ترين و به روز ترين آنتي ويروس هاي رايگان

بسیاری از شما کاربران،برای پیدا کردن آنتی ویروس بدون دردسر! تلاش می کنید و قطعا وقت زیادی هم برای پیدا کردن برنامه مناسب صرف می نمایید...
تقویم فارسی اندروید

در دنيايي كه در هر ثانيه هفت حمله بر عليه برنامه‌هاي كاربردي وب و كاربران اينترنت انجام مي‌شود و در هر دو دقيقه يك سايت به طور كامل هك مي‌شود، نياز به ابزارهايي براي محافظت از خود و سيستم، اهميت بيشتري پيدا مي‌كند. از طرف ديگر متنوع شدن انواع ويروس‌ها و بدافزارها و شكل‌هاي مختلف ورود آن‌ها به سيستم و شبكه و آلوده كردن فايل‌ها و برنامه‌هاي مختلف موجب شده است كه كاربران نيز ابزارهاي متنوع‌تري را انتخاب و نصب كنند. در اين مقاله مي‌خواهيم بهترين ابزارهاي آنتي‌ويروس رايگان را معرفي كنيم.توجه كنيد تمامي اين آنتي‌ويروس‌ها به راحتي به‌روز رساني مي‌شوند و به صورت آنلاين توسط سرورهاي شركت‌هاي سازنده پشتيباني خواهند شد.

آنتي ويروس - www.7ganj.ir

بسیاری از شما کاربران،برای پیدا کردن آنتی ویروس بدون دردسر! تلاش می کنید و قطعا وقت زیادی هم برای پیدا کردن برنامه مناسب صرف می نمایید.آنتی ویروس های زیر،قابلیت به روز رسانی دارند و همراه با لینک دانلود در اختیار شما کاربران،قرار می گیرند.

برای دانلود روی نام آنتی ویروس کلیک نمایید

Ad-Aware FREE Internet Security 9.0

شناسايي و بلوكه همزمان بدافزارها

حجم: 120,77 مگابايت

تقريباً تمامي آنتي‌ويروس‌هاي رايگان به خوبي مي‌توانند يك بدافزار را شناسايي يا بلوكه كنند،ولي نمي‌توانند اين دو كار را با يكديگر انجام دهند. آنتي‌ويروس رايگان و جمع و جور AV-Aware به طور بسيار موثري مي‌تواند يك بدافزار را تشخيص و بلوكه كند. قدرت اين ابزار همانند نسخه Ad-Aware Pro است و بهترين انتخاب براي كاربراني است كه نمي‌خواهند بابت آنتي‌ويروس هزينه‌اي پرداخت كنند.

avast! Free version 6.0

جايگزين آنتي‌ويروس‌هاي پرهزينه

حجم: 53,57 مگابايت

نسخه جديد آنتي‌ويروس رايگان avast قابليت‌ها و ويژگي‌هاي جديدي دارد كه باعث شده است به عنوان يكي از بهترين ابزارهاي رايگان براي كاربران خانگي مطرح باشد. امكان جست‌وجوي اسكريپت‌ها، سرعت بالاي بوت، اجراي نرم‌افزارها و فايل‌ها در يك محيط امن و ايزوله و ويژگي‌هايي براي امنيت بيشتر در وب، همگی باعث مي‌شوند كه از اين آنتي‌ويروس راضي باشيد.

AVG Anti-Virus Free 2011

پاك‌كننده قوي

حجم: 166,80 مگابايت

بهترين ابزار براي پاك‌سازي سيستم از بدفزارها كه تمامي قابليت‌ها و امكانات نسخه پولي آنتي‌ويروس AVG را دارد. البته اين ابزار نمي‌تواند جلوي ورود بدافزارها را بگيرد و قدرت آن در تشخيص و پاك كردن است. بنابراين مي‌تواند براي سيستم‌هاي آلوده اولين انتخاب باشد.

Comodo Antivirus 5.0

هميشه پاك بمانيد!

حجم: 34,65 مگابايت

شعار اين آنتي‌ويروس هميشه پاك نگه‌داشتن سيستم است كه البته به خوبي هم مي‌تواند به وعده‌اش عمل كند. داراي ابزارها و قابليت‌هايي است كه اسكن‌هاي ويژه‌اي را روي فايل‌هاي سيستمي انجام مي‌دهد و فايل‌ها و برنامه‌هاي آلوده را شناسايي و پاك‌سازي كند. البته تمامي ويژگي‌هاي آن در نسخه رايگان فعال نيستند.

Malwarebytes’ Anti-Malware 1.46

نگيني در ميان ضد بدافزارها

حجم: 9,03 مگابايت

اين ابزار به خاطر سرعت بالا، حجم كم و سادگي نگيني در ميان برنامه‌هاي ضد بدافزار‌ها است و كاربران زيادي در سراسر دنيا از آن استفاده مي‌كنند. اين آنتي‌ويروس به طور كلي رايگان است و نسخه پولي ندارد. بنابراين از تمامي قابليت‌هاي آن مي‌‌توانيد استفاده كنيد و هميشه در جعبه ابزارهاي شما باشد.

Microsoft Security Essentials 2.0

پيشنهاد مايكروسافت

حجم: 7,7 مگابايت

مايكروسافت در چند سال اخير نسخه‌هاي مختلفي از ابزارهاي محافظت و ايمن‌سازي سيستم‌عامل‌هاي ويندوز را منتشر كرده كه يكي از بهترين آن‌ها، MSE 2.0 است. اگرچه قدرت تشخيص و پاك‌سازي اين ابزار به اندازه ديگر آنتي‌ويروس‌هاي رايگان نيست ولي با توجه به اينكه توسعه‌دهنده آن همان توسعه‌دهنده ويندوز است، سازگاري و انطباق بسيار خوبي دارد و مي‌تواند يك ابزار پيشنهادي مناسب باشد.

Norton Power Eraser

مكمل تقويتي آنتي‌ويروس‌ها

حجم: 5,86 مگابايت

اگر از محصولات شركت سيمانتك و آنتي‌ويروس‌هاي نورتون مانند Norton 360 استفاده مي‌كنيد، با نصب Power Eraser قدرت سيستم خود در تشخيص و پاك‌سازي بدافزارها و انواع فايل‌هاي آلوده را دو چندان نماييد. اين ابزار فقط قابليت پاك كردن ويروس‌ها و فايل‌هاي آلوده‌اي را دارد كه ديگر آنتي‌ويروس‌ها كشف كرده ولي نمي‌توانند از روي سيستم پاك كنند.

Norman Malware Cleaner 2.1

آخرين شانس

حجم: 122 مگابايت

اين ابزار در ميان آنتي‌ويروس‌هاي رايگان از رتبه بالايي برخوردار نيست ولي به خوبي مي‌تواند بدافزارهاي تشخيص داده شده توسط ديگر آنتي‌ويروس‌ها را پاك كند. رايگان بودن نرم‌افزار نيز امكان استفاده از تمامي قابليت‌هاي آن را براي كاربران خانگي فراهم مي‌كند.

Panda Cloud Antivirus 1.5 Free Edition

آنتي‌ويروس ابري

حجم: 33,08 مگابايت

اگر از آن دسته كاربراني هستيد كه درباره محاسبات ابري يا Cloud Computing زياد شنيده‌ايد و دوست داريد آن را تجربه كنيد، آنتي‌ويروس رايگان شركت پاندا يك راه‌كار بسيار كوچك از اين موضوع است. رابط كاربري ساده اين نرم‌افزار در كنار قابليت استفاده آنلاين از بانك اطلاعاتي و سرورهاي پاندا دليل خوبي براي انتخاب اين محصول است.

گردآوري: گروه هفت گنج

مجله شبکه

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی