مد آقایان مد بانوان

خوشبو ترین عطر دنیا کدام است؟ (لیست جامع خوشبوترین ها)

تقویم فارسی اندروید

خوشبوترین عطر دنیا با نت های بی نظیر خود محیط را تبدیل به بهشتی بی بدیل می کند. شما می توانید با خرید عطر خوشبو و مناسب نه تنها جذابتر دیده شوید، بلکه تاثیر مثبتی بر دیگران نیز بگذارید. از باکارات رژ قرمز تا الین موگلر و تام فورد بلک ارکید، همگی جزو دسته خوشبو ترین عطر دنیا قرار می گیرند.

در ادامه به بررسی انواع عطرها که در این دسته بندی خوشبوترین هستند، خواهیم پرداخت. این مدل عطر قاتل احساسات منفی بوده و حس نشاط را درونتان بر می انگیزد.

خوشبو ترین عطر دنیا

معرفی خوشبو ترین عطر دنیا

البته خوشبو ترین عطر دنیا از نگاه افراد مختلف متفاوت است. مثلا برخی خانم ها یک ادکلن زنانه با طبع گرم و برخی نیز عطرهایی با طبع سرد را می پسندند. شما باید براساس علاقه تان عطر مورد نظرتان را انتخاب کنید.

خوشبوترین و بهترین عطرهای دنیا عبارت هستند از:

تیری موگلر آلین ادو پرفیوم (تری ماگلر الین پارفوم)

در فروشگاه های محصولات خوشبوکننده انواع عطر زنانه و ادکلن مردانه محبوب و لاکچری در دنیا به فروش می رسند. در واقع ادکلن های محبوب از دیدگاه مردم خوشبو ترین عطر دنیا هستند. یکی از این عطرهای بی نظیر تیری موگلر آلین پرفیوم است.

سازندگان این خوشبوکننده دومینیک روپیون و لورن برویر هستند که آن را برای کمپانی تیری موگلر فرانسه در سال 2005 طراحی کردند. این عطر با گروه بویایی رایحه های گلی و طبع گرم می تواند بهترین گزینه برای استفاده در روزهای سرد پاییزی و زمستانی باشد.

نت های ابتدایی: یاس

نت های میانی: روایح چوبی

نت های پایانی: کهربا

تام فورد بلک ارکید، پرطرفدارترین عطر مردانه

شرکت جیوودان محصولی را برای برند تام فورد در کشور ایالات متحده با نام بلک ارکید تولید کرد که هم اکنون بعد از گذشت چندین سال از تولید آن همچنان طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. این خوشبوکننده در سال 2006 تولید شد و از آن زمان تا به امروز توانسته در ردیف خوشبوترین عطرهای جهان قرار بگیرد.

گروه بویایی تام فورد بلک ارکید شرقی وانیلی و طبع آن گرم است، بنابراین امکان خرید این محصول را فقط برای روزهای سرد سال دارید.

نت های ابتدایی: ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ، انگور فرنگی سیاه، قارچ توبر

نت های میانی: لاله مردابی، یاس، میوه‌جات، گل یلانگ، ارکیده، ادویه جات معطر

نت های پایانی: کهربا، وانیل، نعناع هندی، خس خس، چوب صندل سفید، شکلات، روایح دودی

معرفی عطر خوشبو زنانه و مردانه

کالوین کلین ایفوریا زنانه (سی کی یوفوریا زن)

در طراحی عطر ایفوریا 3 عطار معروف به نام های دومینیک روپیون، کارلوس بنایم و لاک دانگ نقش داشتند. این محصول برای اولین بار در سال 2006 به بازار ایالات متحده معرفی شد، اما حالا در بازار عطر بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران به فروش می رسد. در فروشگاه های معتبر ایرانی چون کاج شاپ نیز می توانید این عطر را بیابید.

گروه بویایی این محصول شرقی گلی و طبع آن نیز گرم است، برای همین پیشنهاد می دهیم که افراد گرم مزاج به سراغ گزینه های دیگری به جزء این محصول بروند، چون شاید استشمام آن باعث بروز سردرد و مشکلات مشابه ای برای آنها شود.

نت های ابتدایی: انار

نت های میانی: لاله مردابی، ارکیده

نت های پایانی: مشک، کهربا، بنفشه، چوب ماهون

لانکوم لا ویه است بله، خوشبوترین عطر دنیا

دومینیک روپیون در طراحی عطر لا ویه است بله برای برند لانکوم نیز نقش دارد. این محصول سال 2012 به بازار آمد. هم اکنون بسیاری از خانم ها در کشور ایران نیز شیفته این عطر فرانسوی هستند و به استفاده از آن حتی برای خاصترین روزهای زندگی شان نیز تمایل دارند.

شما می توانید لانکوم لا ویه است بله را در حجم های مختلفی از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

لانکوم لا ویه است بله با گروه بویایی گلی میوه ای شیرین و طبعی گرم به فروش می رسد، بنابراین امکان استفاده از آن را فقط در روزهای پاییزی و زمستانی دارید.

نت های ابتدایی: انگور فرنگی سیاه، گلابی

نت های میانی: زنبق، یاس، شکوفه پرتقال

نت های پایانی: دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی، پرالین

معرفی خوشبوترین عطر مردانه و زنانه

کرید اونتوس مردانه، عطر محبوب

کرید اونتوس مردانه توسط ژان کریستوف هری، اولیویه کرید سیکس جنریشن و اروین کرید سون جنریشن در سال 2010 تولید شد. این عطر فرانسوی دارای طبع خنکی است، بنابراین افراد گرم مزاج با خیال راحت می توانند از آن برای روزهای بهاری و تابستانی شان استفاده کنند. این عطر با گروه بویایی چایپر میوه ای تولید و روانه بازار شده و در فروشگاه های معتبر امکان خرید آن وجود دارد.

نت های ابتدایی: ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه، آناناس

نت های میانی: رز، نعناع هندی، یاس، چوب درخت قان

نت های پایانی: مشک، وانیل، خزه درخت بلوط، عنبر

آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه

اگر به دنبال خوشبو ترین عطر دنیا می گردید، ما آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه را توصیه می کنیم که برای اولین بار در سال 2015 برای کمپانی آرماف تولید شد. این عطر به دلیل نت های فوق العاده رایحه ای دلپذیر و خوشبو دارد و با گروه بویایی چوبی ادویه ای قطعا نظرتان را به خود جلب می کند.

نت های ابتدایی: ترنج، لیمو ترش، سیب، انگور فرنگی سیاه، آناناس

نت های میانی: رز، یاس، چوب درخت قان

نت های پایانی: مشک، وانیل، نعناع هندی، عنبر

لالیک انکر نویر (لالیک مشکی)، بهترین عطر خوشبوی جهان

انکر نویر از جمله پرطرفدارترین عطرهای مردانه در تمام دنیا است که با بوی خوش و ماندگار خود قطعا لحظاتی زیبا را برایتان خلق می کند. این محصول در سال 2006 در کشور فرانسه توسط ناتالی لارسن با طبعی گرم و با گروه بویایی چوبی معطر ساخته شد.

نت های ابتدایی: سرو

نت های میانی: خس خس

نت های پایانی: مشک، چوب کشمیر

دیور هوم اینتنس

فرانسوا داماشی تولیدکننده ی عطر هوم اینتنس است که آن را در سال 2007 برای کمپانی دیور طراحی کرد. این محصول با گروه بویایی چوبی مشکی گلی و طبعی گرم توانست در مدت زمانی کوتاه توجه های زیادی را به خود جلب کند. هم اکنون نیز بسیاری از آقایان ایرانی به استفاده از این خوشبوکننده تمایل دارند.

نت های این عطر: کهربا، وانیل، خس خس، سدر، زنبق

آمواج اینترلود مردانه (آمواژ اینترلود)

عطر اینترلود برند آمواج برای اولین بار در سال 2012 در کشور عمان تولید شد. این محصول گروه بویایی شرقی چوبی دارد و با طبع گرم می تواند مشامتان را در روزهای سرد نوازش دهد. توصیه می کنیم که اینترلود را مردانی بخرند که به جذابیت و استایلشان اهمیت می دهند.

نت های ابتدایی: ترنج، فلفل، پونه کوهی

نت های میانی: کهربا، لابدانیوم، روایح دودی، اوپوپوناکس

نت های پایانی: نعناع هندی، چوب صندل سفید، چرم، عود

بهترین عطر خوشبوی جهان

خوشبو ترین عطر دنیا با رایحه ای دل انگیز

خوشبو ترین عطر دنیا با رایحه ای دل انگیز محبوبیت زیادی بین مردم دارد. شما می توانید خوشبوترین عطرها را بر اساس میزان محبوبیت آنها متوجه شوید. همچنین برای شناخت این محصولات امکان مراجعه به فروشگاه های عرضه عطر و ادکلن و مشورت با کارشناسان فروش آنها را نیز دارید.

خوشبوترین عطر دنیا، می تواند عطر چون دیور هوم اینتنس مردانه بوده یا عطر زنانه ای چون لانکوم لا ویه است بله باشد. باید بدانید انتخاب عطر کاملا سلیقه ایست اما خوشبوترین عطر قطعا پرطرفدار است.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی