تبلیغ رپورتاژ

خرید جدیدترین مدل لباس عصر زنانه برای مهمانی عصر و تولد در برنس مد

تقویم فارسی اندروید

فروشگاه آنلاین برنس مد یکی از فروشگاه‌های معتبری است که شما به راحتی می‌توانید تمام آیتم‌های استایل خود را در این فروشگاه انتخاب و خریداری کنید. فروشگاه برنس مد در اصل حاصل یک عزم خانوادگی و تلاش شبانه روزی است که در طی سال‌های مختلف و متمادی با تجربه‌ای تقریباً ۲۶ ساله به خوبی توانسته در حوزه پوشاک با در نظر گرفتن فناوری‌های روز، صادرات و واردات در صنعت مد و فشن را در ایران توسعه دهد. این مجموعه با در نظر گرفتن اهداف بلند مدت، تلاش کرده است تا تغییراتی اساسی در صنعت مد در کشورایجاد کند. ما در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی این مجموعه و برند منحصر به فرد و لوکس ایرانی برنس، برخی از محصولات عرضه شده در این فروشگاه را هم به شما معرفی کنیم.

داستان زندگی برنس مد

برنس مد هم مانند تمام برندهای معتبر، خوشنام و موفق ایرانی، داستان و ماجراجویی خاص خود را دارد. این برند که حاصل تلاش‌های خانوادگی و روبه‌رو شدن با چالش‌هایی عجیب و غریب است، در حال حاضر به یکی از برندهای معتبری تبدیل شده که به راحتی می‌تواند تمام آیتم‌های استایل شما را ارائه دهد. یک کسب و کار با تجربه‌ای تقریبا ۲۶ ساله که از سال ۱۳۹۷ شمسی فعالیت خود را به صورت کاملا تخصصی در حوزه مد و فشن آغاز کرد و حالا یکی از موفق‌ترین برندهای ایرانی در حوزه طراحی، تولید و عرضه پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه است. ضمن اینکه در کنار پوشاک، امکان ارائه محصولات دیگر مانند لوازم خانگی، عطر و ادکلن، اکسسوری و لوازم آرایشی بهداشتی را هم برای کاربران و مراجعین خود فراهم کرده است.

موفقیت بالاتر این برند ارائه محصولات در سایت‌ اینترنتی و امکان خرید آنلاین و حضوری است که سبب شده سهم مهم وفراوانی از بازارهای بین‌المللی در حوزه عرضه و صادرات محصولات را هم برای خود ایجاد کرده باشد. این مجموعه با پلتفرم‌هایی کاملاً تخصصی برای عرضه پوشاک مختلف مانند انواع کت و شلوار زنانه ، انواع کت و دامن زنانه ، انواع بلوز و جلیقه ، وست ، مانتو ، دامن و دیگر آیتم‌ها به مرجعی تخصصی در حوزه پوشاک تبدیل شده است. برای مثال خرید بهترین مدل‌ های شومیز در برنس امری بسیار راحت و سریع است. چون شما در این فروشگاه هم به صورت آنلاین و هم به حضوری به انواع و اقسام شومیزها دسترسی خواهید داشت و این فقط یکی از آیتم‌های عرضه شده در این فروشگاه است.

معرفی محصولات در برنس مد

حالا که قرار است برای یک مهمانی عصرانه یا یک تولد، لباسی مناسب تهیه کنید، پیشنهاد ما خرید انواع مدل شلوار زنانه شیک ، خرید انواع دامن‌ها و حتی پیراهن‌های زیبا و جذاب از برنس مد است که می‌توانند استایلی ساده، کژوال، نه چندان رسمی و البته بسیار صمیمی را برای شما ایجاد کنند. آیتم‌هایی که در ادامه به شما پیشنهاد می‌کنیم جزء بهترین‌ها هستند.

شومیز نیلدا: در یک مهمانی تولد که کمتر حالت رسمی داشته و بیشتر افراد از نزدیکان هستند و رابطه‌ای صمیمی با آن‌ها دارید، می‌توانید شومیز نیلدا که یکی از شومیزهای زیبا و منحصر به فرد فروشگاه برنس مد است را انتخاب کنید. یک شومیز ساده با یقه شکاری از جنس پوپلین که بسیار نرم و لطیف بوده و در قسمت آستین جزئیات ظریفی دارد. استایل با این شومیز، بسیار ساده و کژوال خواهد بود و به واسطه متریالی که برای تهیه آن استفاده شده، شما یک شومیز ۴ فصل دارید که می‌توانید در تمام اوقات سال آن را برای مهمانی‌های خود انتخاب کنید. ضمن اینکه تنوع رنگ این شومیز هم دست شما را در انتخاب رنگ استایلتان باز خواهد گذاشت.

شومیز چکامه: همینطور شومیز چکامه یک انتخاب مناسب دیگر محسوب می‌شود که بسیار شیک و فانتزی بوده و به راحتی با انواع شلوار و دامن ست می‌شود. این شومیز در اصل یک کراپ زنانه از جنس کتان است که در سرشانه‌ها، پیلی‌های ظریفی دارد و یقه آن پاپیونی است. یعنی به واسطه بندی که در قسمت یقه تعبیه شده، شما می‌توانید یک پاپیون شیک و زیبا را مانند دستمال گردن درست کنید. البته یکی از جاذبه‌های این شومیز این است که بند قرار گرفته در قسمت یقه توسط دو دکمه به پشت یقه لباس متصل شده که اگر دوست نداشتید، می‌توانید آن را از یقه لباس خود جدا کنید. قد این شومیز کراپ تا کمر شماست و به واسطه رنگبندی‌هایی که دارد می‌تواند تکمیل کننده استایل کژوال بهاره و تابستانه شما باشد.

تاپ آوان: همینطور انتخاب یک تاپ جذاب در میان انواع مدل تاپ زنانه هم می‌تواند استایل شما را منحصر به فرد کند. خصوصا اگر شما از فروشگاه برنس مد، تاپ آوان را انتخاب کنید. این تاپ از جنس کرپ الیزا بوده و با تزیینات ظریفی که در قسمت لبه یقه و همینطور لبه حلقه آستین‌ها دارد، یک تاپ جذاب و منحصر به فرد است که می‌تواند تکمیل کننده استایل شما خصوصاً با یک شلوار جین آبی رنگ باشد. دکمه‌هایی که بر روی این تاپ قرار گرفته‌اند، دکمه‌های تزیینی مرواریدی ترک هستند. نواردوزی‌های گیپور تزیینی هم زیبایی این لباس را صد چندان کرده‌اند. این تاپ خنک می‌تواند با رنگ‌بندی‌های جذابی که دارد، در شش ماهه اول سال شما را همچون نگینی درخشان در جمع‌های دوستانه و خانوادگی نشان دهد.

شلوار جسیکا برنس: در نهایت برای تکمیل استایل خود اگر دوست داشتید یک شلوار متفاوت انتخاب کنید، ما شلوار جسیکا برنس را پیشنهاد می‌کنیم. این شلوار با مدل زنانه دمپا از جنس مازراتی، ظاهری بسیار اتو کشیده و شیک دارد و به واسطه پارچه نرم و لطیف خود، اجازه می‌دهد که در تمام فصل‌های سال از آن استفاده کنید. رنگ بندی این شلوار متنوع بوده و زیپ آن در قسمت پهلو قرار گرفته است. ضمن اینکه این شلوار شش دکمه تزیینی هم دارد که زیبایی آن را بیشتر می‌کنند. شلوار جسیکا را می‌توانید برای استایل‌های رسمی و کژوال در هر چهار فصل سال استفاده کنید.

برنس مد برای چهار فصل سال

ما به شما قول می‌دهیم که اگر یک بار، فقط یک بار از برنس خرید کنید، بدون شک مشتری دائم آن خواهید شد. سایت این مجموعه را هم در بوکمارک خود ذخیره خواهید کرد تا در مواقع ضروری، درست مانند یک مشاور ماهر و همیشه در دسترس، کنار شما باشد.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی