دنياي بازيگران فرهنگ و هنر

توهين كاربران شبكه هاي اجتماعي اين بار به نفیسه روشن

«نفیسه روشن» بازیگر سینما و تلویزیون هم به جمع شاکیان شبکه های اجتماعی پیوست و در صفحه شخصی‌اش از کسانی که او را مورد توهین قرار داده بودند گلایه کرد...
تقویم فارسی اندروید

 «نفیسه روشن» بازیگر سینما و تلویزیون هم به جمع شاکیان شبکه های اجتماعی پیوست و در صفحه شخصی‌اش از کسانی که او را مورد توهین قرار داده بودند گلایه کرد.

نفيسه روشن
پیش از این بهرام رادان، سحر جعفری جوزانی، هانیه توسلی، بهاره رهنما و الهام چرخنده نیز با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود از توهین های بی امان برخی کاربران گلایه کردند.

نفیسه روشن متن گلایه آمیزی را همراه با عکس منتشر کرده و نوشته است:

55059_676

دوستای مهربونم! این پست مخصوص افراد بی هویت و بی ادبیه که مثل سلولهای سرطانی تو پیج همه هنرمندا..

شاعرا.. و خیلی ها نفوذ کردن
تا به حساب خودشون طرف رو تخریب کنن…
پس کسی بخودش نگیره مگر از دسته زیر باشه…. پس بذارین بهشون بگم
نه تنها کسی تخریب نمیشه با این حرکت شما پرانگیزه ترهم میشه……… اونی که به هموطنش میگه بی حجاب و هیز… و به خانم ها یه چیز به اقایون یه چیز دیگه میگه…. می‌تونه با خرید یه بلیط یا بره عراق پیش داعشی ها یا پیش طالبان…. نام ایران رو خراب نکنه… چون ایران و ایرانی نام فرهنگ رو دوشش هست……. بی ادبی با نقد فرق داره و نقد با توهین یه دنیا فاصله….. اهای اونایی که بی دلیل و وقتی یه هنرمند یا شاعر یا ورزشکار تورو نمی‌شناسه
بی دلیل بهش حرف زشت می‌زنید… با هر پستی تو صفحه ها هزار خاله زنک بازی می‌کنید… از شلوارک پوشیدن تا متن یه شاعر و ارایش و طرز لباس پوشیدن طرف بهش هزار انگ می‌زنی….

یه نگاه کن.. ببین تو ایران داری زندگی می‌کنی.. یه کشور پرقدرت که زبانزد دنیاست… خوب اینکارارو نکن که بهمون بیشتر بگن جهان سومی.
چطور لباس و عطر و عینک مارک حالیته… دوست داری بخری پز بدی.. ولی بفکر کارا و حرفای احمقانه و انسان ازارت نیستی ؟
بدون هر پالس منفی که به کسی ساطع کنی هزار بدبختی بخودت برمی‌گرده… پس دلت به حال و روز خودت بسوزه… نیاز به لایک تو نیست.. جلوی زبونتو بگیری یه دنیا لایکه… در نهایت وقتی هرچی بیشتر بی ادبی ببینیم و دشمنی یاد جمله امام علی می‌افتم که می‌گفت از تعداد دشمنات بفهم کی هستی…. هم بخاطر اینکه در صفحات اجتماعی راه افتادین و روحیه مارو قوی تر می‌کنید متشکرم
هم از خدای منان از ته قلبم می‌خوام نسل هرچی فضول و بی ادب و خاله زنک رو از روی زمین و زندگی همه ادمای پر عشق و مخصوصا صفحات اجتماعی هنرمندان منقرض کنه…. تا همگی در ارامش الهی بیشتر زندگی کنیم.
دوستای پر مهر صفحه مو، از صمیم قلب دوست دارم و براشون از خدا سلامتی می‌خوام…. یا حق

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی