جاذبه هاي ايران طبيعت و گردشگري

بهترین هتل بیمارستان های تهران کدامند؟

تقویم فارسی اندروید

هتل بیمارستان ها ازجمله فضاهایی هستند که جایگاه ویژه‌ای در حوزه درمانی و گردشگری سلامت دارند. البته در تمام جهان این امکان برای افراد فراهم است که با رزرو هتل آپارتمان هم فرآیند درمان خود را انجام دهند و هم دغدغه‌ای برای اقامت نداشته باشند. در شهر تهران نیز بیمارستان‌های گوناگونی وجود دارند که همگی با بهترین و حرفه‌ای‌ترین پزشکان، فعال هستند. نکته مهم این است که بیشتر بیماران از دیگر کشورها مانند کشورهای حوزه خلیج فارس وارد ایران می‌شوند تا خدمات پزشکی دریافت کنند؛ به همین دلیل وجود فضاهایی مانند هتل بیمارستان های تهران به معنای یک تیر و دو نشان است تا مراجعین ضمن گذراندن طول درمان، از اقامت بی‌دغدغه‌ای هم برخوردار باشند.

نگاهی کوتاه به هتل بیمارستان ها

اگر قصد سفر به تهران و اقامت در هتل بیمارستان های تهران را دارید، خوب است کمی درباره هتل بیمارستان و ماهیت این فضا توضیح دهیم تا مفهوم آن را بهتر منتقل کنیم. هتل بیمارستان مکانی است که بیمار و همراهان اون به راحتی در اتاقی خصوصی به دور از هیاهو با امکانات هتل 4 ستاره یا 3 ستاره استراحت می‌کنند و طی زمان گذراندن طول درمان بیمار، در آن زندگی خواهند کرد. از خدمات این فضا می‌توان حضور ۲۴ ساعته کادر پزشکی در این مکان را نام برد. هتل های بیمارستانی معمولا یا در خود بیمارستان فعال هستند یا با فاصله اندکی از بیمارستان قرار دارند.

ویژگی های هتل بیمارستان ها

ازجمله ویژگی‌های هتل بیمارستان‌ها این است که دیوار، کف و تمام وسایل در این فضا قابل شستشو هستند تا از انتقال بیماری‌ها به‌ویژه بیماری‌های عفونی به دیگر افراد جلوگیری شود؛ همچنین این اقامتگاه‌ها به‌طور معمول باید قیمت‌های معقول داشته باشند تا به کاهش هزینه‌های بیماران و همراهانشان کمک کنند. ضمن اینکه مانند هتل تهران اقامت 24 قابلیت رزرو شدن هم داشته باشند. لازم به ذکر است که از امکانات ارائه‌شده در هتل بیمارستان های تهران می‌توان به اینترنت، سالن بدنسازی، استخر و سونا، کافه و رستوران، پارکینگ اختصاصی، نمازخانه، بانک، گل‌فروشی، سالن ورزشی و غیره اشاره کرد.

رزرو هتل یکی از مهم‌ترین مراحل در برنامه‌ریزی سفر است. انتخاب هتل مناسب می‌تواند اقامت شما در مقصد را لذت‌بخش‌تر کند و از هزینه‌های اضافی در محل مقصد جلوگیری نماید. هنگام رزرو هتل، عواملی مانند قیمت، موقعیت مکانی، امکانات هتل و نظرات مسافران قبلی باید مورد بررسی قرار گیرند. هتل آپارتمان ها نیز گزینه‌ای مقرون به صرفه هستند و امکانات بیشتری را برای مسافران فراهم می‌کنند. با توجه به این نکات، هتلی را که با بودجه و نیازهای شما مناسب است رزرو کنید و سفری خاطره‌انگیز را تجربه نمایید.

هتل بیمارستان قلب در تهران

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر(عج)، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی.

اولین هتل بیمارستان تهران که قصد معرفی آن به شما را داریم، هتل بیمارستان قلب تهران نام دارد. این هتل بیمارستان که در حد و اندازه هتل‌های 4 ستاره به مراجعین خود خدمت‌رسانی می‌کند، در خیابان ولیعصر قرار گرفته و دسترسی‌های اولیه و مناسبی به چشم‌پزشکی نور، پردیس سینمایی، خیابان ولیعصر، پل طبیعت، پالادیوم و دیگر جاذبه‌های درمانی، تفریحی و گردشگری پایتخت دارد.

هتل بیمارستان قلب از ۵ طبقه و 70 اتاق مبله و مجهز تشکیل شده است که با اقامت در اتاق‌ها و سوئیت‌های آن از بهترین خدمات و امکانات بهره‌مند خواهید شد. هتل بیمارستان قلب تهران دارای ظرفیتی برابر با ۷۳ مهمان است و اقامتی بسیار راحت و بدون دغدغه را برای بیماران و همراهان آن‌ها رقم می‌زند. همراهان بیماران بستری‌شده در بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی نیز می‌توانند در بخش اقامتی هتل بیمارستان قلب تهران اسکان داشته باشند.

در این هتل امکانات دیگری مثل سالن همایش، رستوران، کافی‌شاپ، خشکشویی، صبحانه، اینترنت و موارد دیگر برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. درنهایت، جالب است بدانید که هتل بیمارستان قلب تهران یکی از معروف‌ترین هتل بیمارستان های تهران به‌حساب می‌آید که در خاورمیانه مشهور و شناخته‌شده است.

هتل بیمارستان گاندی در تهران

آدرس: تهران، خیابان گاندی جنوبی.

دومین هتل بیمارستان تهران در لیست ما، هتل بیمارستان گاندی نام دارد. این هتل بیمارستان، مرکز درمانی به‌روز و مجهزی محسوب می‌شود که انواع درمان‌ها اعم از عمل جراحی یا درمان‌های سرپایی به راحتی و با حضور همیشگی پرستاران و پزشکان مجرب در آن انجام می‌شوند؛ به همین دلیل است که این مجموعه اقامتی درمانی به یکی از شناخته‌شده‌ترین هتل بیمارستان های تهران تبدیل شده است.

هتل بیمارستان گاندی فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۹۲ آغاز کرد و در زمینی به مساحت تقریبی ۳۲هزار مترمربع احداث شد. وسعت زیربنای هتل بیمارستان گاندی این امکان را فراهم کرد که ۹۰ اتاق در این مجموعه و در محیطی بسیار مجهز با امکانات و تجهیزات پیشرفته پزشکی از تمام جهان تعبیه و طراحی شد. در این هتل بیمارستان 17 طبقه برای بخش درمانی و بیمارستانی در نظر گرفته شده است و 21 طبقه هم به قسمت هتل اختصاص دارد.

در تمامی اتاق‌های این مرکز، با بهترین و متفاوت‌ترین خدمات پزشکی خصوصی از بیماران و همراهانشان پذیرایی می‌شود. ازجمله امکانات این هتل بیمارستان می‌توان به سالن ورزشی، کافی‌شاپ، بانک، رستوران، اورژانس ۲۴ساعته، نمازخانه، گل‌فروشی، پارکینگ کاملا اختصاصی و غیره اشاره کرد. تمامی این امکانات سبب شده‌اند که این هتل بیمارستان، به یکی از ویژه‌ترین مراکز درمانی در تهران تبدیل شود. ضمن اینکه پرستاران و پرسنل مجرب این مجموعه هم همواره در حال خدمت‌رسانی به بیماران و میهمانان هتل بیمارستان گاندی هستند.

هتل بیمارستان هلال در تهران

آدرس: شرق تهران، فلکه دوم تهرانپارس.

در ادامه لیست بلندبالای هتل بیمارستان های تهران به هتل بیمارستان هلال می‌رسیم که فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۹۳ آغاز کرد. این هتل بیمارستان در تهران دقیقا در سمت شرق پایتخت واقع شده و در 3 طبقه، دارای ۳۸ اتاق و واحد اقامتی است. ازجمله امکانات متفاوت و بی‌نظیر این هتل بیمارستان می‌توان به روف گاردن، رستوران، اینترنت پرسرعت، روم سرویس ۲۴ ساعته و دیگر امکانات اشاره کرد. این بیمارستان، بخش‌های متفاوت و گوناگون پزشکی را هم در خود جای داده است. برای مثال بخش لیزر و پوست و مو، دندان‌پزشکی، رادیولوژی، کلینیک تخصصی چشم‌پزشکی، آزمایشگاه و بینایی‌سنجی از دیگر قسمت‌ها و بخش‌هایی هستند که این هتل بیمارستان تهران برای رفاه حال بیماران و همراهانشان در این مجموعه درمانی در نظر گرفته و ارائه می‌کند.

هتل بیمارستان های شهر تهران برای درمان و اقامت آسان

واقعیت این است که اقامت در شهر تهران برای طولانی‌مدت با هدف‌های گوناگون، سخت و طاقت‌فرساست. اگر شما به قصد تجارت، تحصیل، درمان یا هر هدف دیگری که منجر به ماندن‌تان بیش از یک هفته در تهران می‌شود، عازم این شهر باشید، قبل از هر کاری باید محل اقامت خود را تعیین و مشخص کنید. این موضوعی مهم و حیاتی است و نمی‌توان آن را به راحتی قابل حل دانست. حالا تصور کنید که فردی با هدف درمان از شهر یا کشوری دیگر عازم تهران شود و برای اقامت خود جا و مکان مشخصی ندارد. با در نظر گرفتن این مشکل بدون شک روزبه‌روز به اهمیت هتل بیمارستان‌ها بیشتر پی خواهیم برد.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی