دانش و فناوری موبايل، تبلت و لپ تاپ

بهترين گوشي هاي هوشمند دو سيم كارته زير 500 هزار / خرداد 94

ما در این مطلب لیستی از ۱۰ تلفن‌هوشمند برتر دو سیم‌کارته را که قیمت آن‌ها از ۵۰۰ هزارتومان به پایین است، برای شما آماده کرده‌ایم.در ادامه با 7 گنج همراه شوید.
تقویم فارسی اندروید

در حالی‌که گوشی‌های هوشمند دو سیم‌کارته محصولات جدیدی نیستند، اما بسیاری از شرکت‌های تولید کننده موبایل، در سال‌های اخیر اقدام به تولید برخی از تلفن‌های هوشمند رده‌بالا با پشتیبانی از دو سیم‌کارت نموده‌اند. درهرحال، بسیاری از مشتریان قادر به خریدن این محصولات گران‌قیمت نیستند، بنابراین چنین افرادی به دنبال نمونه‌های ارزان‌تر هستند. خوشبختانه وقتی که سخن از گوشی دو سیم‌کارته به میان بیاید، تعداد زیادی انتخاب پیش روی افراد خواهد بود که می‌توانند بنابه نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

ما در این مطلب لیستی از ۱۰ تلفن‌هوشمند برتر دو سیم‌کارته را که قیمت آن‌ها از ۵۰۰ هزارتومان به پایین است، برای شما آماده کرده‌ایم. البته که با پرداخت چنین مبلغی، شما امکانات و ویژگی‌های زیادی را در این گوشی‌های هوشمند نخواهید داشت، اما برخی از این محصولات که در لیست ما حضور دارند، با اینکه قیمت ارزانی برای آن‌ها تعیین شده اما امکانات بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. پس اگر شما هم قصد خرید یک تلفن هوشمند با چنین رنج قیمتی را دارید در ادامه با 7 گنج همراه شوید.

BLU Studio G

BLU Studio G - بهترين گوشي هاي دو سيمكارته زير 500 هزاز تومان
BLU Studio G – بهترين گوشي هاي هوشمند دو سيم كارته زير 500 هزار تومان

این محصول در اوایل سال میلادی جاری معرفی و به بازار عرضه شده و قیمت در نظر گرفته شده برای آن فقط ۹۹ دلار (حدودا 330 هزار تومان) است. این گوشی به صفحه نمایشی ۵ اینچی مجهز است که در آن از پنل IPS بهره گرفته شده و رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل را به ارمغان می‌آورد. این دستگاه به صورت پیش‌فرض سیستم عامل اندروید 4.4 کیت‌کت را اجرا می‌کند که البته بزودی قرار است اندروید ۵ آبنبات چوبی نیز برایش عرضه شود. پردازنده اصلی گوشی مورد بحث ساخت شرکت مدیاتک و ۴ هسته‌ای بوده که فرکانس کاری هر هسته آن‌ نیز بر روی 1.3 گیگاهرتز تنظیم گشته. حافظه رم پردازشی این دستگاه ۵۱۲ مگابایت و حافظه داخلی ذخیره سازی آن نیز ۴ گیگابایت است که می‌توان از طریق کارت حافظه جانبی، این حافظه را افزایش داد. دوربین اصلی BLU Studio G مجهز به سنسوری ۵ مگاپیکسلی است و باتری آن هم ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد. تلفن هوشمند یاد شده در رنگ‌های مشکی، آبی، صورتی، طلایی و سفید در دسترس است.

BLU Studio Energy

BLU Studio Energy
BLU Studio Energy

این محصول نیز امسال معرفی و عرضه شده و در واقع می‌توان آن را مدل گران‌تر Studio G نامید. BLU Studio Energy حدود ۱۴۹ دلار ( تقریبا ۵۰۰ هزار تومان) قیمت دارد. تفاوت این محصول نسبت به نمونه قبلی در این است که علاوه بر داشتن صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت 720p از یک گیگابایت حافظه رم پردازشی بهره می‌برد و دوربین آن نیز ۸ مگاپیکسلی است. باتری این محصول ۵۰۰۰ میلی‌آمپری بوده که در نوع خود بسیار جالب است. Studio Energy هم با اندروید 4.4 کیت‌کت عرضه شده اما این گوشی هوشمند نیز قرار است به زودی بروزرسانی اندروید ۵ آبنبات چوبی را دریافت کند.

BLU Win JR LTE

BLU Win JR LTE
BLU Win JR LTE

سومین و آخرین تلفن هوشمند شرکت BLU که در لیست ما حضور دارد، در واقع از سیستم عامل اندروید بهره نمی‌برد و به جای آن سیستم عامل ویندوزفون 8.1 را اجرا می‌کند. این گوشی که BLU Win JR LTE نامیده شده، از شبکه‌های پر سرعت LTE پشتیبانی می‌کند و این درحالیست که تنها ۹۹ دلار (حدود ۳۳۰ هزار تومان) قیمت دارد. صفحه نمایش این محصول 4.5 اینچی بوده و رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل را ارایه می‌کند و مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰ است. حافظه رم پردازشی گوشی مورد بحث ۵۱۲ مگابایت بوده و دوربین اصلی آن نیز ۵ مگاپیکسل است. حافظه داخلی ذخیره سازی Win JR LTE نیز ۴ گیگابایت است که البته می‌توان آن را با استفاده از کارت حافظه جانبی Micro SD افزایش داد. باتری این محصول نیز ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و قرار است پس از ارایه ویندوز ۱۰ موبایل، این بروزرسانی را دریافت کند.

Huawei Honor 3C

Huawei Honor 3C
Huawei Honor 3C

Honor 3C شرکت هوآوی هم اکنون یک سال از زمان عرضه‌اش گذشته، اما نسبت به قیمتی که دارد، از ارزش خرید بالایی برخوردار است. این محصول ۱۲۵ دلار (حدود ۴۱۸ هزار تومان) قیمت دارد و مجهز به صفحه نمایشی ۵ اینچی با کیفیت 720p است. پردازنده در نظر گرفته شده برای Honor 3C ساخت شرکت مدیاتک بوده و شامل ۴ هسته پردازشی است. حافظه رم پردازشی گوشی مورد بحث ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره سازی آن هم ۸ گیگابایت است که می‌توان آن را از طریق کارت حافظه جانبی افزایش داد. باتری این محصول نیز ظرفیتی ۲۳۰۰ میلی‌آمپری دارد. دوربین اصلی گوشی یاد شده ۸ مگاپیکسلی است که در پشت آن جای گرفته و نیز از یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد که اگر از علاقمندان به سلفی باشید با این قیمت یک گوشی مناسب را خریده‌اید. سیستم عامل پیش‌فرض Honor 3C اندروید 4.2 است.

Lenovo S930

Lenovo S930
Lenovo S930

Lenovo S930 نیز مانند گوشی قبلی، یک سال پیش معرفی شده ولی این محصول هم ارزش خرید بالایی دارد بخصوص اگر بخواهید با این رده قیمتی یک تلفن هوشمند ۶ اینچی با کیفیت 720p داشته باشید. S930 به صورت پیش‌فرض سیستم عامل اندروید 4.2 را اجرا می‌کند و یک پردازنده ۴ هسته‌ای ساخت شرکت مدیاتک به عنوان مغز متفکر آن عمل می‌کند. حافظه رم پردازشی این دستگاه یک گیگابایت است و مجهز به دو دوربین ۸ و 1.6 مگاپیکسلی بوده که به ترتیب در پشت و جلو آن قرار دارند. حافظه داخلی ذخیره سازی این محصول ۸ گیگابایت است که با توجه به پشتیبانی آن از کارت حافظه میکرو اس‌دی، می‌توانید این میزان را افزایش دهید. باتری تلفن هوشمند مورد بحث ۳۰۰۰ میلی‌آمپری است و فقط ۱۱۹ دلار (حدود ۳۹۸ هزار تومان) قیمت دارد.

Microsoft Lumia 435

Microsoft Lumia 435
Microsoft Lumia 435

و حالا نماینده‌ای از شرکت مایکروسافت، یعنی لومیا ۴۳۵ که قیمتی ۹۶ دلاری ( حدود ۳۲۱ هزار تومان) دارد. این محصول مجهز به صفحه نمایشی ۴ اینچی بوده که رزولوشن آن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است و سیستم عامل ویندوزفون 8.1 را اجرا می‌کند. همچنین با ارایه ویندوز ۱۰، این گوشی نیز بروزرسانی آن را دریافت خواهد کرد. پردازنده این گوشی هوشمند، اسنپدراگون ۲۰۰ بوده که مجهز به دو هسته پردازشی است و نیز یک گیگابایت حافظه رم دارد. حافظه داخلی ذخیره سازی گوشی مورد اشاره نیز ۸ گیگابایت است که مانند گوشی‌های قبلی می‌توان از طریق کارت حافظه جانبی این میزان را افزایش داد. لومیا ۴۳۵ مجهز به دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی با کیفیت VGA است و باتری آن نیز ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد.

Microsoft Lumia 535

Microsoft Lumia 535 - بهترين گوشي هاي دو سيمكارته زير 500 هزاز تومان
Microsoft Lumia 535

اگر لومیا ۴۳۵ برای شما بسیار کوچک است، پس بد نیست لومیا ۵۳۵ را هم نگاهی بیندازید! این محصول ۱۱۹ دلار (حدود ۴۰۰ هزار تومان) قیمت دارد و از صفحه نمایشی با اندازه ۵ اینچ بهره می‌برد. این صفحه نمایش رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل را به ارمغان می‌آورد. پردازنده اصلی لومیا ۵۳۵ اسنپدراگون ۲۰۰ است که مجهز به ۴ هسته پردازشی است. دوربین اصلی و دوربین جلویی این دستگاه ۵ مگاپیکسلی بوده و حافظه رم پردازشی آن هم یک گیگابایت در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی ذخیره سازی این محصول ۸ گیگابایت است که البته می‌توان آن را به کمک کارت حافظه جانبی افزایش داد. باتری تلفن هوشمند مورد بحث ۱۹۰۵ میلی‌آمپری بوده و به صورت پیش‌فرض سیستم عامل ویندوزفون 8.1 را اجرا می‌کند. همچنین بزودی و با عرضه ویندوز ۱۰ موبایل، این بروزرسانی برای لومیا ۵۳۵ نیز ارایه خواهد شد.

Motorola Moto E 2014

Motorola Moto E 2014 -بهترين گوشي هاي دو سيمكارته زير 500 هزاز تومان
Motorola Moto E 2014

تلفن هوشمند Moto E مدل ۲۰۱۴ نیز یکی دیگر از محصولاتی به‌شمار می‌رود که از پردازنده دو هسته‌ای اسنپدراگون ۲۰۰ بهره گرفته و به صورت پیش‌فرض اندروید 4.4 کیت‌کت را اجرا می‌کند. این محصول سال پیش توسط موتورولا معرفی و به بازار عرضه شد و اولین نسل این گوشی هوشمند دارای بدنه‌ای بود که نسبت به جذب نکردن چربی‌ها خیلی خوب عمل می‌کرد. صفحه نمایش این گوشی دوست داشتنی، 4.3 اینچ است و روزولوشن ۵۴۰ در ۶۹۰ پیکسل را ارایه می‌دهد. دوربین اصلی Moto E 2014 مجهز به سنسوری ۵ مگاپیکسلی است و حافظه رم پردازشی آن هم یک گیگابایت است. همچنین ۴ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی دارد که می‌توانید آن را با استفاده از کارت حافظه جانبی افزایش دهید. باتری این محصول ۱۹۸۰ میلی‌آمپری است و در حال حاضر ۱۱۰ دلار (حدود ۳۷۰ هزار تومان) قیمت دارد.

Xiaomi Redmi 2

Xiaomi Redmi 2 -  بهترين گوشي هاي دو سيمكارته زير 500 هزاز تومان
Xiaomi Redmi 2

شیائومی شرکتی است که به تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند ارزان و اقتصادی که امکانات بالایی دارند، معروف است. بنابراین جای تعجب نیست که ما محصولی از این شرکت را در لیست خود جای داده‌ایم. Redmi 2 به صورت پیش‌فرض اندروید 4.4 کیت‌کت را اجرا می‌کند و صفحه نمایش آن 4.7 اینچی است که کیفیت 720p را ارایه می‌کند. مغز متفکر این محصول پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰ است. دوربین اصلی تلفن هوشمند یاد شده ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن هم ۲ مگاپیکسلی است. حافظه رم پردازشی Redmi 2 یک گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره سازی آن هم ۸ گیگابایت است که می‌توانید این مورد را با کارت حافظه جانبی افزایش دهید. باتری دستگاه مورد بحث نیز ۲۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. درحالیکه Redmi 2  را نمی‌توان به آسانی از فروشگاه‌هایی مانند آمازون نیز خرید، اما امکان سفارش دادن آن از طریق سایت Oppomart وجود دارد. این فروشگاه اقدام به ارسال محصولات به سراسر دنیا می‌نماید. در نهایت قیمت گوشی هوشمند مورد اشاره تنها ۱۳۹ دلار (حدود ۴۶۶ هزار تومان) است.

Yezz Billy 4.7

Yezz Billy 4.7
Yezz Billy 4.7

Yezz Billy 4.7 نیز یک گوشی هوشمند ویندوزفونی دیگر است که سیستم عامل ویندوزفون 8.1 را اجرا می‌کند و قرار است به ویندوز ۱۰ نیز بروزرسانی شود. صفحه نمایش این محصول 4.7 ایینچی بوده و کیفیت 720p را به ارمغان می‌آورد. دوربین اصلی آن ۸ مگاپیکسلی است و از پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۲۰۰ بهره می‌برد. حافظه داخلی ذخیره سازی این محصول ۸ گیگابایت است و از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند و نیز یک گیگابایت حافظه رم پردازشی دارد. این گوشی هوشمند 7.2 میلی‌متر ضخامت دارد و کاور پشتی آن قابل تعویض است و به همراه ۳ عدد از همین کاورها در رنگ‌ها آبی، قرمز و سفید عرضه می‌شود. قیمت Yezz Billy 4.7 هم اکنون ۱۴۹ ( دود ۵۰۰ هزار تومان) دلار است.

گردآوری و تنظیم: گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

منبع: آي تي رسان

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی