تغذيه سالم خواص مواد غذايي سلامت

بهترين برنامه غذايي براي افرادي كه اضافه وزن دارند

بهتر است افرادی که اضافه وزن دارند این چند مواد غذایی را در برنامه غذایی خود بگنجاند...
تقویم فارسی اندروید

انواع سبزی‌ها دارای خواص مختلفی هستند و به خصوص برخی از آن‌ها در ایجاد تناسب اندام در افراد نقش بسیار مهمی دارند و باید در برنامه غذایی گنجانده شوند.

13-that-you-do-not-know-about-weight

فاطمه حسینی متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: از راههایی که به عنوان بهترین و موثر‌ترین مواد غذایی برای لاغری در کوتاه‌ترین زمان به حساب می‌آید مصرف میگو، مارچوبه و ترب است که بهتر است افرادی که اضافه وزن دارند این چند مواد غذایی را در برنامه غذایی خود بگنجاند.

وی افزود: مصرف میگو با مایونز، کره و نان بسیار چاق کننده است و چرا که بهتر است میگو را با کمی آبلیمو و سالاد سبزیجات خام مصرف کنید.

وی خاطر نشان کرد: در مارچوبه فیبرهایی وجود دارد که هضم آن را بسیار سریع و راحت می‌کند و این نوع سبزی سفید یا سبز را با دیگر سبزی‌های در سفره خود قرار دهید.

وی در خصوص مصرف ترب گفت: برای جذب اولین اشعه‌های آفتاب، فورا ترب را بخورید زیرا ترب سرشار از ریز مغذی‌ها و مواد معدنی بود که به دلیل کالری کم بسیار برای لاغری معروف است.

وی در ادامه گفت: ترب سرشار از ویتامین‌های ضروری A، C بود و بهترین دوست برای داشتن تغذیه‌ای سبک است و باید ترب را خام و بدون کره مصرف کنید که به هضم غذا کمک بسیار می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی