اخبار داغ اخبار و حواشي ورزشي

بحران جديد براي استقلال

حیرت‌انگیز بود که دیدیم نیمی از استقلال در حالی که باید عصر جمعه در اهواز مقابل فولاد نوین قرار بگیرد، رنج سفر به ارمنستان را به جان خرید...
تقویم فارسی اندروید

حیرت‌انگیز بود که دیدیم نیمی از استقلال در حالی که باید عصر جمعه در اهواز مقابل فولاد نوین قرار بگیرد و نخستین بازی‌اش در جام حذفی را برگزار کند رنج سفر به ارمنستان را نه برای انجام بازی تدارکاتی و پشت سر گذاشتن اردو بلکه برای اخذ ویزای آمریکا به جان خرید.

استقلال

اوج فاجعه اما در بازی بعد رخ می‌دهد. جایی که آبی‌ها باید در هفته دوازدهم لیگ برتر رخ در رخ پدیده قرار بگیرند.

آن روز که استقلال به مصاف نماینده پرجنب و جوش و پرطراوت مشهد می‌رود، ملی‌پوشانش در اوج خستگی قرار دارند و نیم دیگری از بازیکنان که طی روزهای اخیر از ارمنستان به تهران آمده‌اند و بعد به اهواز رفته‌اند و از آنجا راهی مشهد شده‌اند نیز همین وضعیت را دارند. گفته می‌شود فردا که ملی‌پوشان به تهران برسند باشگاه استقلال قصد دارد فی‌الفور این بازیکنان را به اهواز ببرد تا احیانا اگر دوباره دست قلعه‌نویی خالی شد مجبور نباشد از دستیارش ستار همدانی در ترکیب استقلال استفاده کند. چنانچه ملی‌پوشان که تازه از پرتغال بازمی‌گردند راهی اهواز شوند و از آنجا به مشهد بروند خستگی و به اصطلاح آب به آب شدن‌شان چندین برابر خواهد شد. نمونه‌ای از این اتفاقات در فصول قبل هم رخ می‌داد و آبی‌ها که اغلب بیشترین تعداد ملی‌پوش را در تیم ملی داشتند همواره با این دست مشکلات مواجه می‌شدند. بحران کنونی اما به دلیل دست داشتن استقلال در خستگی‌اش متفاوت با گذشته است. شاید اگر آن روز که پای سفر به آمریکا وسط آمد برخی در باشگاه اعم از مربی و مسوول دست و پای‌شان را گم نمی‌کردند و یکدفعه نصف تیم را به ارمنستان نمی‌بردند امروز می‌توانستیم با اطمینان بیشتری از وضعیت مطلوب بدنی بازیکنان در آستانه بازی با پدیده سخن به میان آوریم. البته در مجموع اردوی تیم ملی برای ملی‌پوشان خوب بوده اما نه در شرایطی که قرار است بازیکنان بلافاصله پس از اینکه به تهران می‌رسند راهی اهواز شده و از آنجا به مشهد بروند.

بدون شک تمریناتی که در پرتغال انجام شده در راستای به بهبودی رسیدن صادقی، تیموریان، حیدری و بیک‌زاده موثر بوده است اما جابه‌جایی‌ها، تغییر ساعت‌های پی در پی و از دست دادن زمان کافی برای استراحت و ریکاوری موجب می‌شود استقلال در آستانه بازی با پدیده با بحران خستگی مواجه گردد که این کاملا به سود نماینده مشهد خواهد بود. تنها راه حل شاید این باشد که امیر قلعه‌نویی از ملی‌پوشان بخواهد در تهران مانده، ‌استراحت کنند و پس از اینکه ریکاوری کامل انجام دادند خود راهی مشهد شوند. این نقشه برای کاهش دادن خستگی ملی‌پوشان مفید است و موجب می‌شود استقلال با نیروی کافی وارد هفته دوازدهم شود. البته همانطور که گفتیم مشکل استقلال یکی دو تا نیست. از طرفی اگر ملی‌پوشان در اهواز کنار استقلال نباشند ممکن است قلعه‌نویی مجبور شود این بار از کریم بوستانی هم در ترکیب استقلال بهره بگیرد که با توجه به سن و سال این مربی بعید است که بوستانی پاسخ انتظارات قلعه‌نویی را بدهد. شاید هم ماجدی گزینه بهتری باشد. سرپرست استقلال هم کم آماده نیست و می‌تواند در بازی فولاد نوین دقایقی برای استقلال به میدان برود!

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی