دانش و فناوری مهارتهاي كامپيوتر و اينترنت

با اين روش جیمیل خود را آفلاين چك كنيد + آموزش

در اين مقاله از 7 گنج قصد داریم تا شما عزيزان را با جيميل آفلاين آشنا كنيم. حتما برايتان پيش آمده كه در حال چك كردن ايميلتان با قظعي اينترنت مواجه شده و نتوانستيد بقيه ايميل هاي تان را بخوانيد ...
تقویم فارسی اندروید
در اين مقاله از 7 گنج قصد داریم تا شما عزيزان را با جيميل آفلاين آشنا كنيم. حتما برايتان پيش آمده كه در حال چك كردن ايميلتان با قظعي اينترنت مواجه شده و نتوانستيد بقيه ايميل هاي تان را بخوانيد . با آموزش پیش رو کاربران می توانند بدون وصل شدن به اینترنت ایمیل های خود را بخوانند. بهتر است آموزش را شروع کنیم و بیشتر از این شما را منتظر نگذاریم…
مرحله1: ابتدا وارد صفحه گوگل شوید سپس وارد صفحه جیمیل خود شوید که از اینجا می توانید وارد حساب جیمیلخود شوید. پس از وارد شدن به صفحه جیمیل خود بر روی چرخ دنده کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات جیمیل خود شود و بروی گزینه تنظیمات کلیک کنید.
آموزش جيميل

مرحله2: پس از وارد شدن به صفحه تنظیمات برروی آفلاین offline کلیک کنید و در منو باز شده مطابق تصویر برروی گزینه Launch Gmail Offline کلیک کنید.
ترفندهاي جيميل
مرحله3: پس از کلیک برروی گزینه Launch Gmail Offline وارد فروشگاه جی میل می شوید. دریچه فناوری اطلاعات پیشنهاد می کند بهتر است از مرورگر گوگل کروم استفاده شود. بعد از کلیک مطابق تصویر بر روی install Gmail Offline کلیک کنید تا مسقیم وارد بخش دانلود شوید.
ترفندهاي جيميل

مرحله4: تبریک شما توانسته اید تمامی مراحل را به خوبی پشت سر بگذارید اکنون وقت آن رسیده است که جی میل آفلاین را دانلود کنید نگران نباشید جی میل افلاین بصورت رایگان برای دانلود قرار داده شده است پس وقت را تلف نکنید و شروع به دانلود کنید.
جيميل آفلاين
پس از دانلود شدن افزونه شما اقدام به نصب نماید و برروی Add کلیک کنید تا برروی مرورگر شما نصب و قابل اجرا باشد پس از پایان نصب جی میل آفلاین در مرورگر گوگل کروم شما فعال می باشد که دیگر می توانید بدون وصل شدن به اینترنت ایمیل های خود را چک کنید. از این که همراه 7 گنج بودید و این آموزش را تا آخر دنبال کرده اید سپاسگذاریم.
جيميل آفلاين
آموزش جيميل آفلاين

منبع: باشگاه خبرنگاران

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی