اسرار خانه داري سبك زندگي شستشو، نظافت و لكه گيري

هرگز این پاک کننده ها را به جای هم مصرف نکنید

وقتی که زمان تمیز کردن خانه می رسد و یکی از محصولات تمیز کننده تان تمام می شود، اغلب می توانید از ماده دیگری به جای آن استفاده کنید. ولي ما در اینجا چند تمیز کننده را نام می بریم که نباید هرگز به جای یکدیگر استفاده گردند...
تقویم فارسی اندروید

وقتی که زمان تمیز کردن خانه می رسد و یکی از محصولات تمیز کننده تان تمام می شود، اغلب می توانید از ماده دیگری به جای آن استفاده کنید. ولي ما در اینجا چند تمیز کننده را نام می بریم که نباید هرگز به جای یکدیگر استفاده گردند…

نظافت - 7ganj.ir
وقتی که زمان تمیز کردن خانه می رسد و یکی از محصولات تمیز کننده تان تمام می شود، اغلب می توانید از ماده دیگری به جای آن استفاده کنید. مثلا شما می توانید چند قطره از آب اکسیژنه را به عنوان لکه بر در ماشین لباسشویی استفاده کنید، و جوش شیرین هم یک تمیز کننده قوی برای سینک ظرفشویی و شیرآلات است. اما در اینجا چند تا تمیز کننده را نام می بریم که نباید هرگز به جای یکدیگر استفاده کنید.

1 – پاک کننده های همه کاره به جای شیشه پاک کن

این جابجایی چقدر می تواند مضر باشد؟ خوب، استفاده از پاک کننده همه کاره برای شیشه ها و آیینه ها روی آنها رگه ها و نوارهای صابونی به جای می گذارد. یک جایگزین مناسب که می توانید استفاده کنید تمیز کننده هایی است که مخصوص سطوح مختلف ساخته شده است.

2 – مایع دستشویی برای ماشین لباسشویی

شرط می بندیم که به این فکر کرده بودید: خوب البته کسانی بوده اند که این کار را کرده اند. کافی است یکبار این معاوضه را انجام دهید و بعد با مقدار زیادی کف مواجه می شوید که کف آشپزخانه تان را فرا گرفته است که از آن رهایی نمی یابید.

3 – تمیز کننده استیل به جای پولیش نقره

از یک تمیز کننده استیل برای ظروف تمام عیار نقره خود استفاده کرده و بعد ریسک به جای ماندن علائم دائمی را به جان بخرید. اگرچه شستن ظروف نقره در ماشین ظرفشویی اشکال ندارد، اما مطمئن شوید که در تماس مستقیم با استیل نباشد تا از به وجود آمدن حفره ها در آن جلوگیری شود.

 

4 – استفاده از لکه گیر لباس برای تمیز کردن فرش یا مبلمان

به استفاده از مواد شستشوی لباس برای فرش و کاناپه تان فکر کنید چه اتفاقی می افتد؟ دوباره فکر کنید. خوب این لوازم از کف اشباع شده که به این راحتی هم تمیز نمی شود.

5 – سفید کننده به جای از بین برنده زنگ

اگرچه ماده سفیدکننده انواع متفاوت لک را از سطوح مختلف پاک می کند، استفاده از آن برای لک های زنگ زدگی تنها نتیجه اش به وجود آمدن لکه های ماندگار است.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی