دنياي بازيگران فرهنگ و هنر

امیر تتلو : حتما در آینده فیلم هم بازى خواهم کرد !

راستى خیلى از تتلیتیام میگن چرا فیلم سینمایى بازى نمیکنى ؟؟؟
تقویم فارسی اندروید

امیر تتلو در تازه ترین مطالب منتشر کرده در صفحه اینستاگرام خود، از علاقه برای بازی کردن در فیلم های مسعود کیمیایی صحبت کرد.

ابراز علاقه تتلو براي بازيگري
ابراز علاقه تتلو براي بازيگري
«امیر حسین مقصودلو» مشهور به امیر تتلو، با انتشار تصویری از نشر شماره جدید مجله «زندگی ایده آل» خبر داد که پیرامون فعالیت های هنری وی است و در کنار آن از علاقه اش برای بازیگری در فیلم های «مسعود کیمایی» صحبت کرد، ایشان از اردشیر احمدی که به تازگی کارگردانی موزیک ویدیو «انرژی هسته ای» را بر عهده داشته، به عنوان «استاد» یاد کرد و نام او را در کنار نام «مسعود کیمیایی» هنرمند سرشناس و باتجربه سینما قرار داد.

متن پيام تتلو :

راستى خیلى از تتلیتیام میگن چرا فیلم سینمایى بازى نمیکنى ؟؟؟

راستش از لحاظ مجوزى فکر نمیکنم مشکلى باشه چون آقاى نوش آبادى که با مصاحبه ى  اخیرشون نشون دادن که مارو بخشیدن و بسیار به ما لطف داشتن و دکتر ارجمند و آقاى  مُرادخانى هم که عشقن و همیشه مارو با آغوش باز پذیرفتن و تشویق و حمایت و شرمندمون کردن و منم که یه شاگردشونم و باعث افتخارمه در خدمتشون باشم !!

راستش ما کارگردانهاى هنرمند و خفن زیادى داریم اما دوست داشتم اولین کارم با استاد “کیمیایى” یا استاد “اردشیر احمدى” باشه ولى ایشون ( آقاى کیمیایى) رو از نزدیک اصلا نمیشناسم و افتخار آشنایى باهاشون رو نداشتم تا حالا !!!

اینه که اگه افتخار آشنایى و تمایل ایشون براى ساخت کار رو کسب کردم یا بودجه ى کافى و تمایل و ایده ى ساخت کار رو اردشیر داشت ، حتما در آینده فیلم یا حتى سریال هم بازى خواهم کرد البته موزیک کار رو هم حتما تیم خودمون به عهده میگیره ! به امید خدا …

گردآوری و تنظیم: گروه هفت گنج

www.7ganj.ir

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی