اخبار داغ

اعلام زمان ثبت نام كنكور 94

کلیه‌ متقاضیان شرکت‌ در دوره‌های روزانه‌، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان، پیام‌ نور و غیرانتفاعی‌ها و کدرشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد می توانند در کنکور 94 شرکت کنند...
تقویم فارسی اندروید

کلیه‌ متقاضیان شرکت‌ در دوره‌های روزانه‌، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان، پیام‌ نور و غیرانتفاعی‌ها و کدرشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد می توانند در کنکور 94 شرکت کنند.

كنكور

تاریخ ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1394 از روز یکشنبه 19 بهمن ماه 93 منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.sanjesh.org آغاز و در روز سه شنبه 28 بهمن ماه 93 پایان می پذیرد.
اعلام زمان ثبت نام كنكور 94 / www.7ganj.ir

داوطلبان می توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون سراسری سال 1394 ثبت نام کنند.متقاضیان تحصیل در آن دسته از کدرشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی که پذیرش آنها براساس آزمون است باید توجه داشته باشند از آنجا که پذیرش در رشته های دانشگاه آزاد نیز از طریق همین آزمون صورت خواهد گرفت لذا ضرورت دارد متقاضیان در آزمون سراسری سال 1394 ثبت نام و در تاریخ مقرر در جلسه آزمون شرکت کنند.

آزمون سراسری سال 1394 در روزهای 21، 22 و 23 خردادماه 94 برگزار خواهد شد و اطلاعیه تکمیلی ثبت نام آزمون در تاریخ های 6 و 13 بهمن ماه 93 منتشر خواهد شد.

گردآوري: گروه 7 گنج

www.7ganj.ir

منبع: مهر

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی