تبلیغ رپورتاژ

از بوکینگ تور باتومی را با بهترین قیمت بخرید

تقویم فارسی اندروید

زمانی که صحبت از سفر به گرجستان می شود، بسیاری از افراد تصور می‌کنند که باید به تلفیس یعنی پایتخت این کشور سفر کنند. اما واقعیت این است که به غیر از پایتخت هر یک از کشورها، شهرهای مختلف دیگری نیز وجود دارند که با زیبایی‌های خاص خودشان، هر ساله پذیرای گردشگران زیادی هستند. باتومی یکی از بهترین شهرهای کشور گرجستان است که در حال حاضر به عنوان دومین شهر بزرگ این کشور شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید به یک شهر خوش آب و هوا، بارانی و با امکانات تفریحی و رفاهی خوب سفر کنید، باتومی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است. برای خرید تور باتومی از بوکینگ، می‌توانید همین حالا به سایت بوکینگ مراجعه کرده و از طریق این سایت تور مد نظر خودتان را رزرو نمایید.

چرا باتومی مقصدی محبوب در گرجستان است؟

بعید است به شهر باتومی سفر کنید و از سفر خودتان لذت نبرید. شهر باتومی، یک شهر همه جانبه است. همه افراد با هر سلیقه ای می‌توانند از سفر به این شهر لذت ببرند. اگر یک سفر خانوادگی به گرجستان دارید، باتومی یک مقصد عالی برای شما است. چرا که فرهنگ مردم این شهر برای سفر خانوادگی مناسب بوده و امکانات تفریحی و رفاهی خوبی برای خانواده‌ها وجود دارد. در صورتی که یک مقصد خوب برای سفر ماه عسل خودتان نیاز دارید، باز هم باتومی گزینه خوبی است. چرا که مقصدهای گردشگری فوق العاده جذابی در این شهر وجود دارند که لذت سفر را برای شما چندین برابر می‌کنند.

اگر هم از آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید در کنار دریا و ساحل ریلکس کنید، باز هم باتومی به دلیل ساحلی بودن انتخاب خوبی برای شما است. پس خرید تور باتومی از بوکینگ می‌تواند برای همه افراد با هر هدفی، گزینه خوبی باشد. به ویژه اینکه این شهر دارای امکانات رفاهی، تفریحی و سطح بهداشتی خوبی است. غذاهای خوشمزه دریایی این شهر ساحلی، لذت سفر را برای شما چندین برابر می‌کنند.

جاذبه‌های گردشگری زیادی در باتومی وجود دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • مجسمه عشق: یکی از بهترین مقاصد گردشگری در باتومی که هر ساله افراد زیادی را به این شهر می‌کشاند، مجسمه عشق است. این مجسمه از داستان دو عاشق ساخته شده است و جزء بزرگ ترین مجسمه‌های این شهر می‌باشد. از ساعت 7 عصر، خانم و آقای این مجسمه شروع به حرکت و رقص می‌کنند و نورپردازی فوق العاده ای از آن‌ها ساطع می‌شود.
  • بلوار باتومی: بلوار باتومی یکی از بهترین بلوارهایی است که در مجاورت دریا قرار گرفته و زیباترین جاذبه‌های تفریحی را در خود جای داده است. این بلوار دارای پوشش گیاهی و درخت کاری‌های متنوعی است. چشم انداز دریا در این بلوار، لذت پیاده روی را چندین برابر می‌کند.
  • میدان اروپا: یکی از بهترین میدان‌های اصلی شهر، میدان اروپا است. در این میدان کنسرت‌ها و مراسم‌های مختلفی برگزار می‌شود. در شب‌های گرم تابستان، بسیاری از مردم و گردشگران در این میدان حضور دارند.
  • آکواریوم باتومی: آکواریوم باتومی جزء مکان‌های مدرن با معماری جذاب است. برای نمایش ماهی‌ها و آبزیان مختلف می‌توانید از این آکواریوم دید کنید. نمای بیرونی آکواریوم شبیه 4 سنگ بزرگ است که زیبایی فوق العاده ای به آن داده اند.
  • تله کابین آرگو: اگر اهل هیجان هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از تله کابین آرگو دیدن کنید. این تله کابین در ارتفاع 250 متری از دریا است و چشم انداز فوق العاده ای را از شهر باتومی در اختیار شما قرار می‌دهد.

بسته‌های تور باتومی موجود در بوکینگ

خرید تور باتومی از بوکینگ به شما این امکان را می‌دهد تا بسته‌های مختلف تور باتومی را انتخاب کنید. بوکینگ یکی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده تور است که امکان رزرو تور را با بهترین قیمت به شما می‌دهد. هر یک از بسته‌های تور باتومی موجود در بوکینگ با هتل‌های 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره به شما ارائه می‌شوند. مدت زمان تور و زمان برگزاری آن متفاوت است. این موضوع این انعطاف پذیری را به شما می‌دهد تا بهترین تورهای باتومی را با قیمت ارزان از طریق سایت بوکینگ رزرو کنید.

بسته‌های تور باتومی در بوکینگ، انعطاف پذیری زیادی را به شما برای رزرو تور می‌دهند. می‌توانید بسته به شرایط و مدت زمان تور، هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر بودجه زیادی دارید، پیشنهاد ما رزرو تور با هتل‌های 5 ستاره است. اما اگر بودجه شما در سطح متوسط است، می‌توانید تور گرجستان با هتل 3 یا 4 ستاره اقتصادی را انتخاب کنید.

مزایای خرید تور باتومی و تور گرجستان از طریق بوکینگ

با وجود شرکت‌ها و آژانس‌های مسافرتی مختلف، شاید برای شما انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر جهت رزرو تور گرجستان سخت باشد. در حال حاضر، امکان خرید تور باتومی و گرجستان در سایت بوکینگ به بهترین شکل ممکن فراهم شده است. تمامی پروسه خرید تور از طریق وبسایت بوکینگ به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می‌شود. در هر نقطه از کشور ایران که باشید، می‌توانید بدون محدودیت تور مد نظر خودتان را از طریق سایت بوکینگ رزرو نمایید.

تور باتومی و گرجستان برخلاف آژانس‌های مختلف با تنوع بالایی در سایت بوکینگ به شما ارائه می‌شوند. پس انعطاف پذیری زیادی برای خرید تور از طریق سایت بوکینگ دارید. اما این تمام مزایایی که برای خرید تور گرجستان از طریق بوکینگ وجود دارند، نیستند. شما با خرید تور از طریق این سایت، سند رزرو آنی هتل و بلیط‌های خود را دریافت می‌کنید. تخفیفات باورنکردنی، قیمت‌های مناسب و امکانات بی نظیر هر یک از تورها، سفر به گرجستان و باتومی را برای شما لذت بخش تر می‌کند.

عوامل مؤثر بر قیمت تور باتومی

قیمت خرید تور باتومی از بوکینگ یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران است. به هر حال سفر به هر یک از کشورهای خارجی مانند کشور گرجستان هزینه‌های زیادی را برای مسافران ایرانی به همراه دارد. همین موضوع باعث شده تا دغدغه اصلی بسیاری از مسافران، رزرو تور با بهترین قیمت و کیفیت باشد. عوامل زیادی می‌توانند روی قیمت تورهای باتومی تاثیرگذار باشند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

کیفیت و نوع هتل

هتل یکی از مهم ترین عواملی است که می‌تواند روی قیمت تور باتومی تاثیرگذار باشد. موقعیت قرارگیری هتل و تعداد ستاره‌های آن، روی قیمت نهایی رزرو تور تاثیرگذار است. هتل‌های 5 ستاره جزء گران ترین هتل‌های باتومی هستند، ولی می‌توان هتل‌های 3 ستاره و 4 ستاره را با قیمت ارزان‌تر رزرو کرد.

مدت زمان تور

تورهای باتومی می‌توانند در مدت زمان‌های متفاوتی برگزار شوند. بدیهی است که هر چقدر زمان تور افزایش پیدا کند، قیمت رزرو تور نیز بالاتر می‌رود. با خرید تور باتومی از بوکینگ می‌توانید زمان تور را بسته به نیاز و شرایط خودتان تعیین کنید.

زمان سفر به باتومی

یکی از مهم‌ترین عوامل موثر روی قیمت تور باتومی، زمان سفر است. در برخی از زمان‌ها، ترافیک سفر به این کشور افزایش پیدا می‌کند که این موضوع می‌تواند هزینه سفر به شهر باتومی را افزایش دهد. معمولا در ایام خاص مانند تابستان، قیمت تورهای باتومی بالاتر می‌رود.

مقایسه قیمت‌ها و تخفیف‌های ویژه در بوکینگ

بوکینگ به عنوان یکی از بهترین سایت‌های فروش تور باتومی شناخته می‌شود. امکاناتی که در هر یک از تورهای باتومی وبسایت بوکینگ در نظر گرفته شده، به شما این امکان را می‌دهد تا یک سفر به یادماندنی و بدون نقص را به باتومی تجربه کنید. اما این تمام مزیتی نیست که در اثر خرید تور باتومی در بوکینگ دریافت می‌کنید. با مقایسه قیمت‌های تورهای باتومی در بوکینگ، متوجه می‌شوید که خرید تور باتومی از بوکینگ می‌تواند مزایای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

بهترین قیمت برای خرید تور باتومی از بوکینگ در این سایت به شما اعلام می‌شود. می‌توانید تخفیف‌های ویژه که به مناسبت‌های مختلف در بوکینگ داده می‌شوند را مورد استفاده قرار دهید تا بتوانید یک سفر مقرون به صرفه به خارج از کشور داشته باشید. با وجود تخفیفات و قیمت‌های باورنکردنی تورهای بوکینگ دیگر دغدغه‌ای برای سفر به شهر باتومی نخواهید داشت.

اطلاعات مفید درباره آب و هوا و پوشش در تابستان

یکی از برتری‌های باتومی نسبت به بسیاری از مقاصد سفر در فصل تابستان، آب و هوای خنک آن است. دمای هوا در روزهای گرم تابستان در این شهر به 25 درجه سانتی گراد و در روزهای سرد سال به 7 درجه بالای صفر می‌رسد. این یعنی اینکه این شعر دارای آب و هوای بسیار متعادلی است. با این حال باید بدانید که آب و هوای باتومی مرطوب است. پس باید انتظار این را داشته باشید که در روزهای گرم تابستان هم باران را تجربه کنید.

آب و هوا و پوشش گیاهان در تابستان آنقدر جذاب و خیره کننده است که پیشنهاد می‌کنیم سفر به باتومی را در اولویت‌های خودتان قرار دهید. شرایط باتومی برای سفر خانوادگی، سفر دو نفره و سفر تک نفره برای ریلکس کردن عالی است.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی