بارداري و زايمان سلامت

ارتباط جالب بين تهوع بارداري و هوش كودك !

همان گونه که میدانیم اولین علایم حاملگی حالت تهوع است که اصلا خوشایند نیست ولی در اغلب خانم های حامله وجود دارد...
تقویم فارسی اندروید

همان گونه که میدانیم اولین علایم حاملگی حالت تهوع است که اصلا خوشایند نیست ولی در اغلب خانم های حامله وجود دارد…

تهوع بارداري
ارتباط جالب بين تهوع بارداري و هوش كودك

مطالعات نشان می دهد که بین ضریب هوشی کودک و حالت تهوع مادر ارتباط وجوددارد و این تحقیقات بسیار درست است و بهره هوشی کودک را نشان میدهد و بین هورمونهای مادر و ضریب هوشی کودک ارتباط زیادی وجوددارد چون در دوران حاملگی مغز بچه  کامل میشود و مطمئنا از دورانی که مادر حامله است میتوان با کمک کادر ضریب هوشی جنین را بالا برد اگر میگویید چگونه با ما همراه باشید

حالت تهوع به ویژه در صبحگاه یکی از علایم اولیه بارداری است. این حالت ناخوشایند که ویار نام دارد، در اغلب خانم های باردار مشاهده می شود.

این اختلال گرچه مشکلاتی را برای مادر باردار ایجاد می کند، اما می تواند نشانه ضریب هوشی بالا در فرزندی باشد که او در راه دارد.

محققان بیمارستان کودکان در تورنتو (کانادا) نشان دادند تهوع صبحگاهی در دوران بارداری نشانه خوبی بوده و هوش بالای جنین را به اثبات می رساند.

برای انجام این مطالعه، پژوهشگران ۱۲۰ زن را كه در گذشته در دوران بارداری خود تهوع و دل‌آشوبه صبحگاهی را تجربه كرده بودند، انتخاب نموده و پس از آن از كودكان این زنان كه بین ۳ تا ۷ سال سن داشتند، آزمایشات استانداردی برای ارزیابی بهره هوشی به عمل آوردند.

نتایج این تحقیق نشان داد کودکان مادرانی كه در زمان بارداری ویار صبحگاهی داشتند، نمرات بالاتری كسب کرده و در آزمون های مربوطه موفق تر عمل می کنند.

به نظر می رسد تهوع صبحگاهی در دوران بارداری ناشی از وضعیت هورمونی بدن مادر بوده و هوش کودک را تحت تاثیر قرار می دهد.

گردآوری و تنظیم : گروه ۷ گنج

www.7ganj.ir

منبع: دكتر سلام

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی