دانش و فناوری مهارتهاي كامپيوتر و اينترنت

آموزش پاک کردن اطلاعات داخلی مرورگر با Click&Clean

افزونه ای به نام Click&Clean برای مرورگر گوگل کروم طراحی شده است که به راحتی به شما امکان می دهد یا یک کلیک تمام حافظه داخلی مرورگر را پاک کنید و بگذارید مرورگرتان یک نفس تازه بکشد...
تقویم فارسی اندروید

گاهی اوقات متوجه می شویم که مرورگر ما به خوبی کار نمی کند، یا اینکه سنگین شده است و دیگر از سرعت عالی آن خبری نیست! خب اگر کمی دقت کرده باشید متوجه می شوید که مدت زمان زیادی است که این مرورگر را نصب و به روز رسانی کرده اید و محتویات سرچ شده را روی هم در هیستوری جمع کرده اید.

غافل از آثار زیانبار این کار برای حملات ویروسی و … سرعت خود را هم کاهش داده اید. برای اینکه بخواهید مرورگر خود را تجدید کنید می توانید به طور کلی این مرورگر را پاک و دوباره نصب کنید و ورژن جدید هم نصب کنید اما این راه حرفه ای و عاقلانه ای نیست. ممکن است به عنوان راه بهتر و جذاب تر اما خسته کننده تر شروع به بررسی بخش های متعدد کتید و هر قسمت را مانند حافظه کش یا هیستوری و … را جداگانه مرور و بعد از آن پاک کنید اما اگر کمی صبر کنید یک راه حل راحت تر هم به شما معرفی می کنیم.

افزونه ای به نام Click&Clean برای مرورگر گوگل کروم طراحی شده است که به راحتی به شما امکان می دهد یا یک کلیک تمام حافظه داخلی مرورگر را که شامل تاریخچه، حافظه کش و … می باشد را پاک کنید و بگذارید مرورگرتان یک نفس تازه بکشد. توصیه می کنم هر دو ماه یکبار این کار را با مرورگر خود بکنید و از وب گردی خود لذت ببرید.

به عکس زیر دقت کنید :

ClickClean1

در بخش های موجود که به صورت ویندوز 8 طراحی شده قادر خواهید بود به راحتی تنها با یک کلیک مورد نظر خود را روی مرورگر اعمال کنید اما به طور خلاصه می توان گفت می توان از Click&Clean انتظارات زیر را داشت :

  • اسکن سیستم برای اطلاع از وجود مالور ها و یا تروجان ها و بد افزارها
  • پاک کردن history مرورگر
  • پاک کردن تاریخچه ی download
  • امکان پاک کردن فایل های موقت
  • امکان پاک کردن کوکی ها و خالی کردن کش
  • پاک کردن کوکی های فلش
  • و…

برای افزودن Click&Clean  به مرورگر گوگل کروم خود اینجا را کلیک کنید. 

بعد از کلیک وارد صفحه اصلی سایت می شوید و می توانید با فشردن دکمه آبی در بالای صفحه این افزونه را روی مرورگر گوگل کروم خود قرار دهید.

گردآوري: گروه هفت گنج

منبع: علمولوژي

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی