تغذيه سالم داروهاي گياهي و طب سنتي سلامت

عسل دشمن بالفطره ی قارچ هاست

تقویم فارسی اندروید

عسل

عسل دشمن بالفطره ی قارچ هاست. محققان انگلیسی دریافتند که در زمان های قدیم از عسل برای درمان بیماری هایی که عامل قارچی داشته اند استفاده می شده است. محققان می گویند عسل توانایی این را دارد که دیواره ی دفاعی قارچ ها را شکسته و به آن ها نفود کند و باعث مرگشان باشد. این اتفاق در حالی میفتد که برخی قارچ ها دیواره ی بسیارسختی دارند و همچنین بیماری های مهلکی وجود دارد که عاملش یکی از همین قارچ ها بوده و پیدا کردن یک ماده ی ضد قاچ بهتر می تواند کمک فوق العاده ای در درمان این بیماری ها باشد.  می دانید که بیماری های مختلفی عامل قارچی دارند و قارچ ها می توانند تاثیرات خطرناکی بر سلامت انسان و وضعیت جسمی اش دارد. حتی برخی قارچ ها می توانند باعث کوری یا مرگ فرد شوند.

محققان توانستند با استفاده از غلظت های مختلف از سازمان های مولکولی عسل مواد شیمیایی مختلفی را تولید کنند که قادر بودند دیواره ی قارچ ها را تخریب کنند. این ترکیب های مولکولی بر قارچ های گیاهی و حتی قارچ های موجود در خاک موثر هستند. عسل در این فرایند سرعت عمل و پتانسیل بالایی دارد و بسیار موثر عمل می کند.

محققان می گویند این ترکیبات حتی در غلظت پایین هم باز موفق عمل کرده و توانستند دیواره ی قارچ ها را تخریب کنند. این یافته ها می تواند در درمان زخم های عفونی که به وسیله ی قارچ ها عفونی ایجاد شده اند یا مواردی از این قبیل از عسل برای درمان سریع و سالم استفاده کرد.

این محققان اظهار کردند ما با انجام آزمایش های مختلف سعی کردیم که قدرت عسل را بر بیماری های قارچی تشخیص دهیم. نتایج نهایی شگفت انگیز بودند. عسل با هر غلظتی قدرت و پتانسیل بالایی دراد تا بر قارچ ها غلبه کرده و تاثیرات آن ها را خنثی کند. وی افزود عسل حتی می تواند خیلی بهتر از برخی ضد قارچ ها عمل کند. عسل دشمن بالفطره ی قارچ هاست و این موضوع می تواند در درمان بیماری ها، التیام زخم ها و خنثی کردن دیگر اثرات قارچ ها بسیار موثر باشد.

مطالب پیشنهادی:

آشنايي با خواص بي نظير و مضرات عسل

فوايد عسل براي پوست

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی