دكوراسيون و چيدمان مد و زيبايي

ترندهای جدید دکوراسیون داخلی خانه بصورت مدرن شامل دکور اتاق پذیرایی ، آشپزخانه و اتاق خواب

تقویم فارسی اندروید

در این مطلب ما انواع ترندهای جدید دکوراسیون داخلی خانه ، بصورت مدرن ، شامل ترندهای نحوه دکوراسیون اتاق پذیرایی ، آشپزخانه و اتاق خواب را به شما معرفی می کنیم.

در حالی که خانه هایمان معمولا طبق سلیقه و خواسته ما چیده می شود و اصولا  از مد پیروی نمی کند و در بسیاری از خانه های ایرانی هنوز دکوراسیون یک منزل شخصی زیاد رایج نیست اما ترندهای دکوراسیون به آرامی در بازار ریشه دوانده و روی شما و انتخاب تان تاثیر می گذارند. حتی این ترندها ممکن است تمام نظرات شما در خصوص چیدمان خانه تان را تغییر داده و ایده های جدیدی جایگزین آن ها کنند. بهتر است تقلید کورکورانه از ترندهای دکوراسیون نداشته باشید و خانه تان را طوری بچینید که راحتی و آسایش شما را تامین کند. اما آگاهی و استفاده از این ترندها یا حداقل از یکی دو مورد از آنهایی که بیش از بقیه به سلیقه تان نزدیک است، می تواند حس تازگی و نزدیکی بیشتری به سلیقه و تمایلات روز جامعه به شما بدهد. برای چیدمان خانه این نکته را فراموش نکنید که شما قرار است مدت زیادی را در آن خانه سپری کنید. خانه شما محل استراحت و زندگی تان است و باید آسایش شما و اهل خانه را تامین کند!

از طرفی کارشناسان و افراد خبره در زمینه چیدمان دکوراسیون خانه معمولا به نکاتی توجه دارند که شاید از دید دیگران دور بمانند. آن ها از هارمونی رنگ ها آگاهی دارند و تاثیر نورپردازی روی فضای کلی خانه را می دانند. همچنین از ترندهای سال اطلاع دارند و می توانند ترکیب به روز و ایده آلی برای تزئین خانه پیدا کنند. در این مقاله از 7گنج قصد داریم برخی از ترندهای دکوراسیون داخلی خانه در امسال را به شما معرفی کنیم تا شما هم بتوانید مانند یک کارشناس دکوراسیون خانه تان را بچینید. با ما همراه باشید.

دکوراسیون داخلی خانه

نقش فضاهای تک رنگ در دکوراسیون داخلی خانه

یکی از ترندهای دکوراسیون در امسال استفاده از یک رنگ در تناژهای مختلف می باشد. Dan Mazzarini از طراحان BHDM معتقد است که مردم این روزها دنبال فضاهای ساده ای هستند که روان و دلنشین باشند. با استفاده از تناژهای مختلف یک رنگ می توانید یک فضای ساده و به دور از پیچیدگی های اضافی داشته باشید.

دکوراسیون اتاق نشیمن

آباژورها و لامپ های رومیزی

خانم Anna Brockway یکی از بنیان گذاران Chairish می گوید ما علاقه زیادی به لامپ های پلاستیکی، الماسی شکل یا حتی آباژورهای پشمالو و پارچه ای داریم. با این لامپ ها می توانید نورپردازی خانه را ارتقا داده و چیدمان آن را نیز بهتر کنید.

دکوراسیون پذیرایی
دکوراسیون پذیرایی

دکوراسیون داخلی مدرن با مبل های منحنی

الیزابت رابرت معمار نیویورکی می گوید که مبل های منحنی این روزها به یک جایگزین خوب برای مبل های ال شکل تبدیل شده است. آن ها می توانند دکوراسیون یک اتاق پذیرایی را به قسمت های بیشتر تقسیم کنند و از هر زاویه ای نیز زیبا به نظر می رسند. به علاوه این مبل ها برای اتاق های مستطیل شکل عالی هستند و یکنواختی و ظاهر معمول اتاق را تغییر می دهند.

دکوراسیون داخلی مدرن
دکوراسیون داخلی مدرن

خانه تان را با هنرهای تجسمی زیباتر کنید

استفاده از هنرهای تجسمی هندسی شکل و جسورانه یکی از ترند های دکوراسیون داخلی امسال است که می تواند بعد مدرنی به فضای خانه تان بدهد و اگر به فضای دکوراسیون مدرن علاقه مند هستید پیشنهاد میکنیم حتما از هنر های تجسمی استفاده کنید.

دکوراسیون خانه
دکوراسیون خانه

فلزات تیره تر

امسال طراحان و متخصصان چیدمان خانه بر آن شدند که به جای استفاده از برنج یا استیل و فلزات زرد یا نقره ای از فلزارت سیاه رنگ استفاده کنند. این فلزات را در دستگیره درب ها، دسته کشو و کمدها، شیرآلات و بخش های مختلف آشپزخانه می توانید استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی

پارکت های منحصر به فرد از دیگر ترندهای دکوراسیون داخلی مدرن می باشد

رابرتز می گوید با نگاهی به پروژه های چند سال اخیر به نظر می رسد که مشتریان بیشتر به دنبال پارکت ها و کفپوش های خاص و منحصر به فرد با الگوی ویژه خودشان هستند. حتی آن ها دوست دارند به کمک پارکت ها بخشی از خانه را به شیوه دیگری دیزاین کنند.

دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون آشپزخانه

آویزها را فراموش نکنید

امسال توجه ویژه ای هم به گرایش های مینیمال شده است. رابرتز می گوید من عاشق چیدمان اتاق های حاشیه ای و کوچک هستم. در این اتاق ها می توانید وسایل کوچک اما خیره کننده ای استفاده کنید که چیدمان اتاق را 180 درجه تغییر می دهد و یا همخوانی و تطابق بیشتری با فضا ایجاد می کند. در عکس زیر می بینید که آویز کوچک بالای اتاق چقدر با وسایل کلاسیک خانه همخوانی دارد.

ترفندهای دکوراسیون

نقش مبلمان بزرگ هندسی در دکوراسیون خانه

وسایل بزرگ خانه می توانند تعیین کننده سبک چیدمان کلی خانه تان باشند. یکی از وسایلی که امسال توجه بیشتری به آن شده است مبلمان بزرگ و هندسی شکل در رنگ های پاستیلی و براق هستند که جلوه مدرن تری به خانه شما می دهند.

ترفندهای دکوراسیون

استفاده از هنرهای دستی

وسایل دست ساز و دکوری آینه ای از نگاه شما به دنیای اطراف تان است. از طرفی هر کدام از این وسایل انرژی در خود دارند که می تواند تمام فضا را تحت تاثیر قرار دهد. توصیه می کنیم در کنار تمام وسایل کارخانه ای و تیراژ بالایی که در خانه تان وجود دارد حتما از هنرهای دستی و وسایل دست ساز هم استفاده کنید.

mydomaine.com

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی