جاذبه هاي ايران طبيعت و گردشگري

بهترین هتل های تهران برای عروسی که باید آن ها را بشناسید

تقویم فارسی اندروید

بدون شک، نحوه برگزاری جشن عقد و عروسی برای هر عروس و دامادی مهم است؛ چراکه این شب، مهم‌ترین شب زندگی آن‌ها محسوب می‌شود. اکثر کسانی که دوست دارند مراسم‌های خود را به شکلی مجلل و تشریفاتی برپا کنند، به‌دنبال رزرو بهترین هتل های تهران برای عروسی هستند. هتل‌های لوکس و لاکچری تهران، دارای باغ تالارها و سالن‌های پذیرایی هستند که در فضایی وسیع و با دکوراسیون زیبا، شبی خاطره‌انگیز را برایتان رقم می‌زنند. زیبایی محیط، کیفیت غذا و نحوه پذیرایی در بهترین هتل تهران برای عروسی به‌گونه‌ای است که هر روز بر میزان استقبال از آن‌ها افزوده می‌شود. اگر قصد دارید، جشن عروسی خود را در معروف‌ترین و بهترین هتل برای عروسی در تهران برگزار کنید، این مطلب راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

بهترین هتل های تهران برای عروسی کدامند

لیست بهترین هتل های تهران برای عروسی

برگزاری مراسم عروسی نیاز به برنامه‌ریزی زیادی دارد. یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید هرچه زودتر برای انجام آن اقدام کنید، رزرو سالن و یا باغ برای پذیرایی از مهمانان است. در این میان، بهترین هتل های تهران برای عروسی با سالن‌های دلباز، زیبا و مجلل، شرایطی را فراهم کرده‌اند که بتوانید شبی خاطره‌انگیز را هم برای خودتان و هم مهمانانتان رقم بزنید. برای رزرو هتل تهران به‌منظور برپایی جشن عقد و عروسی، گزینه‌های متنوعی پیش‎روی شما قرار دارد که در ادامه لوکس‌ترین و شیک‌ترین آن‎ها را معرفی می‌کنیم.

هتل های تهران، بازه قیمتی بسیار متفاوتی دارند؛ به عبارتی دیگر، هزینه رزرو هتل های تهران اصولا به نسبت خدماتی که ارائه می‌کنند متغیر بوده و برای هر شب ارزش گذاری شده‌اند. تقریبا تمامی هتل‌ها در طهران، صبحانه سرو می‌کنند اما خدماتی مانند استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و غیره خدمات لوکس به حساب می‌آیند و به همین دلیل، میزان ارزش گذاری هتل مربوطه را بیشتر می کنند. شما با توجه به بودجه و علت سفرتان می‌توانید نسبت به رزرو هتل تهران اقدام کنید. اگر قصد دارید تنها سفر کنید و سفرتان کاری و یک الی دو روزه است، پیشنهاد ما به شما انتخاب هتل های ارزان تر خواهد بود. اما اگر آسایش و راحتی بیشتری را مدنظر دارید و به دنبالی اقامتی لوکس هستید، هتل های لوکس تهران گزینه‌های بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند؛ البته خدمات بهتر و بیشتر و همچنین اقامت در منطقه‌های شمالی تهران، هزینه بیشتری برایتان خواهد داشت.

تالار عروسی هتل استقلال

نام هتل استقلال با داشتن تالارهای عروسی مجلل و متعدد، در لیست بهترین هتل تهران برای عروسی به‌چشم می‌خورد. در هتل 5 ستاره استقلال درکنار حضور در فضایی لوکس و با معماری چشم‌نواز، می‌توانید یکی از 3 تالار این مجموعه اقامتی را برای برگزاری مراسم نامزدی، عقد، عروسی و غیره رزرو کنید. لازم به ذکر است که سابقه و اعتبار این هتل نیز بسیار درخشان است. جالب است بدانید که در داخل سالن‌های تشریفاتی هتل استقلال، ستون‌‎های کمی وجود دارد که باعث دید بهتر و همچنین بزرگ جلوه دادن محیط شده است. تالارهای این هتل لاکچری و پرطرفدار عبارت است از:

  • تالار دریای نور: این تالار زیبا دارای 1000 نفر ظرفیت است که در کنار وسایل پذیرایی مدرن و شکیل، به سیستم صوتی، تصویری و تکنولوژی‌های ارتباطی مجهز شده است.
  • تالار یاس: این تالار نیز با داشتن 200 نفر ظرفیت برای برگزاری مراسم‌های کوچک و صمیمانه مناسب است.
  • تالار نوفل لوشاتو: برای برگزاری جلسات و مراسم‌های رسمی می‌توانید این تالار زیبا و با ظرفیت 140 نفر را رزرو کنید که در لیست غذاهای آن، انواع غذاهای لذیذ و باکیفیت ایرانی و بین‌المللی به‌چشم می‌خورد.

تالار هتل استقلال؛ از بهترین هتل های تهران برای عروسی

وجود پرسنل خوش‌برخورد و آموزش دیده، کیفیت غذای عالی، چیدمانی لوکس و زیبا، نحوه پذیرایی مناسب و دیگر امکانات برگزاری مراسم، تمام آن چیزی است که در هر 3 تالار هتل استقلال تهران در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شک نداشته باشید که این هتل از بهترین هتل های تهران برای عروسی است.

تالار هتل آزادی تهران

یکی دیگر از بهترین هتل های تهران برای عروسی که می‌توانید در سالن‌های مختلف آن، شبی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را رقم بزنید، هتل آزادی نام دارد. در این هتل، به‌عنوان بهترین هتل تهران برای عروسی، چندین سالن مختلف وجود دارد که هر کدام دارای چیدمان، دیزاین و زیبایی و امکانات منحصربه‌فردی هستند که با توجه به اولویت‌ها و نوع مراسم خود می‌توانید بهترین گزینه را رزرو کنید، ازجمله:

  • سالن مجلل زرین: این سالن با ظرفیت 600 مهمان، برای برگزاری جشن‌های بزرگ و باشکوه، انتخاب ایده‌آلی است. سقف بلند سالن زرین بر زیبایی و صلابت آن افزوده است و حس بودن در فضایی لاکچری و مجلل را به مهمانانتان منتقل می‌کند.
  • سالن زمرد: این سالن هتل آزادی نیز با گنجایش و ظرفیت مشخص، برای مراسم‌هایی مانند نامزدی و عقد که تعداد مهمانان کمتر هستند و جمع صمیمانه‌تر و دوستانه‌تر است، پیشنهاد می‌شود.
  • سالن پانیذ: اگر مهمانان شما کمتر از 120 نفر هستند و قرار است در جمعی دوستانه و کوچک مراسم نامزدی و یا عقد برگزار کنید، می‌توانید این سالن زیبا و با دیزاین چشم‌نواز را در هتل آزادی تهران، رزرو کنید.

تالار هتل آزادی؛ بهترین هتل تهران برای عروسی

سالن های هتل اسپیناس بلوار کشاورز

یکی دیگر از بهترین هتل های تهران برای عروسی که دارای سالن‌های تشریفاتی متعدد و لوکسی برای برگزاری مراسم عقد و عروسی است و موقعیت مکانی خوبی هم دارد، هتل اسپیناس بلوار کشاورز نام دارد. خبر خوب این است که در این هتل مجلل، می‌توانید با توجه به نوع مراسم، تعداد مهمانان و نحوه برگزاری جشن، یکی از بهترین و مناسب‌ترین سالن‌ها را انتخاب و رزرو کنید، مانند:

  • سالن پاسارگاد: با ظرفیت 800 نفر و دکوراسیون چشم‌نواز برای برگزاری انواع مراسمات رسمی و غیررسمی مناسب است.
  • سالن امیران یک: این سالن نیز با ظرفیت حداکثر 800 نفر، بهترین شرایط و فضا را برای میزبانی از مهمانان شما ایجاد کرده است تا بتوانید در فضایی شیک و با امکانات فوق‌العاده، جشنی خاطره‌انگیز را برپا کنید.
  • سالن امیران دو: این سالن از مجلل‌ترین تالارهای عروسی در تهران و کل ایران محسوب می‌شود که در هر برنامه می‌تواند از 800 مهمان میزبانی کند.
  • سالن لوشاتو: این سالن زیبا، با چیدمانی گرم و صمیمی در هر مراسم امکان پذیرایی از 100 مهمان را دارد؛ بنابراین برای جشن عقد، نامزدی و حنابندان بسیار مناسب است.
  • سالن خلیج فارس: ظرفیت تالار خلیج فارس 450 نفر است. این سالن به به‌روزترین سیستم‌ها برای مدیریت و برگزاری مراسمات مختلف مجهز است؛ به همین خاطر هم برای مراسم‌های غیررسمی و صمیمانه مانند عقد و عروسی و هم مراسم‌های رسمی مانند کنفرانس‌ها و همایش‌ها، مناسب است. به خاطر وجود این سالن در هتل اسپیناس، این هتل از بهترین هتل های تهران برای عروسی محسوب می‌شود.

تالار هتل اسپیناس بلوار؛ بهترین هتل برای عروسی در تهران

کلام آخر

در این مطلب لیستی از محبوب‌ترین، مجلل‌ترین و بهترین هتل های تهران برای عروسی را معرفی کردیم تا بتوانید با انتخاب سالنی زیبا و با دکوراسیون عالی، شبی خاطره‌انگیز را در زندگی خود رقم بزنید. رزرو بهترین هتل برای عروسی در تهران، به شما این امکان را می‌دهد تا در مهم‌ترین شب زندگی خود، بهترین میزبانی را از مهمانانتان داشته باشید و در فضایی شیک و لاکچری، شیرینی و لذت این شب را تا همیشه به‌یادگار بگذارید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی