جاذبه هاي جهان طبيعت و گردشگري

بهترین مقاصد امن در دنیا برای سفر خانوم‌ها به صورت انفرادی

تقویم فارسی اندروید

بهترین مقاصد امن در دنیا برای سفر خانوم‌ها به صورت انفرادی

خانم‌هایی که قصد دارند به‌تنهایی و بدون همراه سفر کنند ممکن است با چالش‌هایی روبرو باشند. یکی از این چالش‌ها انتخاب مقصد سفر است. مقصدی که برای سفر انتخاب می‌کنید، باید به‌اندازه کافی امن باشد تا به شما خوش بگذرد و احساس راحتی کنید.

دلایل زیادی برای سفر انفرادی خانم‌ها وجود دارد، اما دلیل شما هر چه که باشد، باید مقصدی مطمئن را برای آن انتخاب کنید. در ادامه این مطلب بهترین و امن‌ترین مقاصد در دنیا برای سفر انفرادی خانم‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

چگونه مقصدی امن برای سفر تنهایی پیدا کنیم؟

اگر خانمی هستید که می‌خواهید به‌تنهایی به سفر بروید و این تجربه را به دست بیاورید، در ابتدا باید به دنبال یک مقصد خوب و هیجان‌انگیز باشید که امنیت شما را به خطر نمی‌اندازد.

مکان‌های زیادی در جهان وجود دارند که میزبان تعداد زیادی از خانم‌هایی هستند که به‌صورت انفرادی سفر می‌کنند. شما می‌توانید باتوجه‌به نرخ جرم و جنایت، شادی، امنیت و… این مکان‌ها را فهرست کنید. کشورهای زیادی در بین مکان‌های امن در جهان قرار دارند که می‌توانند امنیت خانم‌ها را تامین کنند. با شناخت این مکان‌ها می‌توانید برای سفر به آنها برنامه‌ریزی کنید.

بهترین و امن‌ترین مقاصد برای سفر خانم‌ها به‌صورت انفرادی

نظرسنجی‌هایی که اخیرا انجام شده نشان می‌دهند که بیشتر از نیمی از زنان نسل زد (متولد سال‌های ۱۳۷۵ الی ۱۳۹۰) معمولا دوست دارند به‌صورت انفرادی سفر کنند. این موضوع نشان می‌دهد که زنان در حال حاضر به دنبال یافتن دوستان جدید، فرهنگ‌های مختلف و تجربیات به‌یادماندنی هستند، اما آیا می‌دانید بهترین و ایمن‌ترین مقاصد برای خانم‌ها در جهان کجاست؟ در ادامه تعدادی از این کشورها را به شما معرفی می‌کنیم:

  • ایسلند
  • سوئیس
  • ژاپن
  • نیوزلند
  • پرتغال
  • استرالیا
  • دبی (امارات متحده عربی)

سفر با تورهای گروهی برای خانم‌ها امن است

قبل از بررسی مقاصد باید این نکته را هم بدانید که تورهای گروهی این مزیت را به مسافران خانم می‌دهد که در کنار برخوداری از امنیت سفر گروهی، استقلال خود را حفظ کنند. اگر نمی‌دانید که برای کدام مقاصد داخلی و خارجی تورهای گروهی وجود دارد، می‌توانید از مشاوران سفر نهال گشت راهنمایی بگیرید. برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی با شماره ۱۸۳۰-۰۲۶ تماس بگیرید.

ایسلند

اگر تنها یک کشور برای سفر انفرادی خانم‌ها وجود داشته باشد آن ایسلند است. این کشور جزیره‌ای کوچک که در شمال اروپا واقع شده، امنیت بالایی دارد و نرخ جرم و جنایت در آن به‌شدت پایین است.

شما به‌راحتی می‌توانید در این جزیره رفت‌وآمد کنید و از تفریحات آبی، دیدن مناظر طبیعی، یخچال‌های طبیعی و حمام‌کردن در مرداب‌های زیبا لذت ببرید. حتی تفریحات این کشور هم مخصوص خانم‌ها است و یک سفر رویایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سوئیس

سوئیس یکی از ۱۰ کشور برتر دنیاست و سطح ایمنی بسیار بالایی دارد. نرخ جرم و جنایت در این کشور پایین است و مقامات محلی هم روی این مسئله بسیار حساس هستند. جابه‌جایی با سیستم حمل‌ونقل عمومی، حتی در شب هم در این کشور آسان است.

بااین‌حال جرائمی مانند جیب‌بری و دزدی دوچرخه گاهی اوقات در شهرهای بزرگ مانند زوریخ به چشم می‌خورند، اما شما به‌عنوان یک خانم می‌توانید با خیال راحت به این کشور سفر کنید و از دیدن جاذبه‌های طبیعی و تفریحات مختلف در کنار تاریخ و فرهنگ غنی لذت ببرید. البته قیمت سفر به سوئیس کمی بالاست. اما برای اطلاع از قیمت‌ها به صفحه قیمت تور سوئیس مراجعه کنید.

نیوزلند

نیوزلند دو جزیره شمالی و جنوبی دارد و هر کدام را که انتخاب کنید فرقی ندارد، زیرا این کشور به‌طورکلی امن است. خانم‌ها به‌راحتی می‌توانند در این کشور رانندگی کنند، با تور به گشت‌وگذار بروند و حتی به‌تنهایی مکان‌های دیدنی را کاوش کنند. البته هزینه‌های سفر به نیوزلند کمی بالا است؛ پس بهتر است قبل از تصمیم‌گیری حتما این مورد را بررسی کنید.

پرتغال

پرتغال یکی از امن‌ترین کشورهای اروپایی به شمار می‌رود. این کشور در مقایسه با کشورهایی همچون ایتالیا، اوکراین و… میزان جرم و جنایت کمتری دارد. مردم پرتغال هم به مهمان‌نوازی مشهورند و همین دلایل سبب شده تا پرتغال کشور خوبی برای مسافرت تنهایی خانم‌ها باشد. البته درست است که این کشور امنیت بالایی دارد، اما به‌هرحال شما باید حواستان به خودتان و وسایلتان باشد و حتما برنامه سفر خود را با یکی از نزدیکان خود به اشتراک بگذارید.

استرالیا

استرالیا هم مناظر طبیعی خیره‌کننده‌ای دارد و هم فرایند اخذ ویزی آن آسان است؛ بنابراین یک خانم به‌راحتی می‌تواند به‌تنهایی به این کشور سفر کند. حیات‌وحش بامزه، مردم خونگرم، امنیت بالا، پیچیده نبودن سفر به استرالیا و… همگی دست‌به‌دست هم می‌دهند تا این کشور مقصد بی‌نظیری برای خانم‌ها باشد.

ژاپن

سفر به سرزمین طلوع خورشید می‌تواند برای خانم‌های تنها، یک تجربه باورنکردنی باشد. توکیو، پایتخت ژاپن، یک شهر کاملا امن است و خانم‌ها می‌توانند با خیال راحت در این شهر رفت‌وآمد کنند.

سیستم حمل‌ونقل با قطارهای درون‌شهری استاندارد که حتی واگن‌های مخصوص بانوان دارد، به شما احساس راحتی و آرامش می‌دهد. برخی از هتل‌ها هم در این شهر طبقات مخصوص بانوان دارند. به‌این‌ترتیب می‌توانید از این مقصد ایمن و تفریحات و غذاهای محلی آن حسابی لذت ببرید. البته ژاپن همیشه کشور شلوغی از نظر حجم مسافر است و بنابراین باید برای رزرو تور ژاپن زودتر اقدام کنید.

دبی (امارات متحده عربی)

یکی از بهترین مقاصد برای خانم‌ها در جهان شهر دبی است. این شهر با فروشگاه‌های برند و برج‌هایی که دارد دل هر خانمی را می‌برد. البته ناگفته نماند که امنیت هم در این کشور بالاست و با انواع تفریحاتی که دارد می‌تواند یک سفر هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی برای شما باشد. جرایم خشونت‌آمیز هم در این شهر کم هستند و نهایتا ممکن است با چیزی شبیه به جیب‌بری مواجه شوید که آن هم اگر مراقب باشید اتفاق نمی‌افتد. فقط باید حواستان به رفتار و لباس پوشیدنتان در مکان‌های عمومی باشد تا به نقض قوانین محکوم نشوید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی