تبلیغ رپورتاژ

میان وعده سالم چی بخوریم

تقویم فارسی اندروید

میان وعده سالم چی بخوریم

با شروع یه روز پرمشغله، تامین نیازهای روزانه بدن ضروریه؛ افراد برای تامین انرژی کافی جهت انجام فعالیت‌های روزمره، باید از میان‌وعده‌های سالم و مقوی استفاده کنن. آجیل‌ها با انواع ویتامین‌ها و چربی‌های مفید، بهترین انتخاب برای افزایش انرژی و سرحال نگه‌داشتن شماست. مغزهای روغنی در حفظ انرژی و کالری شما موثر هستن؛ آجیل‌ها با حجم کم، کالری متوسط و سرشار از مواد مغذی، میان‌وعده مناسب و مقوی برای شما خواهد بود.

آجیل‌ها؛ میان‌وعده مقوی و مغذی

دونه‌های روغنی متعددی در دسته آجیل‌ها قرار داده می‌شن که هر کدوم از اون‌ها، خواص و ویژگی‌های متفاوتی دارن. در این گروه غذایی تعدادی از آجیل‌ها برای میان‌وعده مناسب‌تر هستن؛ بادام هندی، پسته، گردو، فندق و بادام درختی از مغزهای سالم و مفید برای تامین انرژی روزانه افراد محسوب می‌شن. شما می‌تونین با خرید آجیل چهار مغز از خواص این تعداد از دونه‌های معجزه‌آسا، به‌صورت یک‌جا استفاده کنین. برای اینکه با خواص و اثرات شگفت‌انگیز این نوع از آجیل‌ها آشنا بشین در ادامه با ما همراه باشین:

آجیل یک میان وعده مغذی

بادام درختی

بادام درختی یکی از بهترین آجیل‌ها به‌حساب می‌آد که به‌دلیل ارزش غذایی بالا، به‌عنوان یه میان‌وعده‌ محبوب و مغذی محسوب می‌شه. این دونه روغنی به‌دلیل پروتئین، فیبر و چربی‌های سالم، در افزایش سطح انرژی، نقش موثری ایفا می‌کنن. همچنین یکی از خواص بادام درختی اینه که مصرف این نوع آجیل سلامت قلب، مدیریت وزن و بهبود عملکرد مغز رو هم به‌همراه داره. شما می‌تونین بادام رو به‌صورت خام یا بوداده در برنامه غذاییتون قرار بدین.

گردو

گردو با اسیدهای چرب امگا 3، برای سلامت و عملکرد مغز ضروریه؛ همچنین با انواع ویتامین‌های مختلف در تامین نیازهای روزانه و افزایش سطح انرژی موثره. با استفاده از گردو در میان‌وعده‌های خود می‌تونین از بهبود عملکرد مغز و سلامت قلب هم بهره ببرین. گردو رو می‌تونین به‌همراه دیگر مغزها میل کنین؛ برای بهره‌مندی از فواید دیگر مغزها در کنار گردو بهتره خرید آجیل مخلوط رو در برنامه غذاییتون داشته باشین.

بادام هندی

مصرف بادام هندی به‌دلیل انواع ویتامین‌ها و مواد مغذی فراوان، به یه میان‌وعده مغذی و رضایت‌بخش تبدیل شده. از خواص بادام هندی علاوه‌بر طعم بی‌نظیر و خوشمزه اون می‌توان به ایجاد انرژی و توان کافی جهت انجام فعالیت‌های روزانه پرداخت. شما با خرید بادام هندی و مصرف اون در میان‌وعده می‌تونین از سلامت استخوان‌ها و تقویت سیستم ایمنی بدن بهره ببرین. اگر قیمت بادام هندی قبل از خرید براتون مهمه پیشنهاد میکنیم تو سایت ناتژی چک کنید.

پسته

پسته از دیگر آجیل‌های مقوی و مغذی برای استفاده در میان‌وعده‌ها محسوب می‌شه. این مغز خوشمزه و لذیذ مملو از پروتئین، فیبر و آنتی‌اکسیدانه که با کالری پایین، بهترین انتخاب برای میان‌وعده سالم شماست. پسته رو می‌تونین به‌صورت ساده یا برای استفاده در سالادها یا دسرها استفاده کنین و از خواص بی‌نظیر اون بهره ببرین.

فندق

فندق با طعم متمایز و خوشمزه، از فواید سلامتی بسیاری برخورداره؛ این دونه روغنی منبع خوبی از آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌های مختلف به‌حساب می‌آد. علاوه‌بر این ویتامین E موجود در فندق به محافظت از بدن در برابر استرس اکسیداتیو کمک می‌کنه. همچنین با مقدار قابل توجهی از چربی‌های سالم، فیبر و مواد معدنی مثل منیزیم و پتاسیم، ‌یه میان‌وعده پرخاصیت برای شما محسوب می‌شه.

فندق، گردو و بادام هندی برای میان وعده

آجیل مخلوط

اگرچه مصرف دونه‌های روغنی به‌تنهایی برای سلامت افراد مفیده و می‌شه از اون‌ها به‌عنوان یه میان‌وعده سالم و کامل یاد کرد؛ اما استفاده از آجیل‌های متنوع هم می‌تونه یه میان‌وعده سالم برای شما باشه. آجیل مخلوط با ترکیبی متفاوت و متنوع از مغزهای روغنی، انواع ویتامین‌های مورد نیاز روزانه رو به بدن شما تزریق می‌کنه. شما می‌تونین بر اساس سلیقه خودتون، مخلوط آجیل‌ها رو انتخاب کنین؛ خرید بادام هندی در کنار دیگر آجیل‌هایی مثل پسته، گردو، فندق و … می‌تونه یه میان‌وعده مقوی رو تشکیل بده.

آجیل چهارمغز

مصرف ترکیبی از محبوب‌ترین مغزها به‌عنوان میان‌وعده، می‌تونه بهترین انتخاب برای تامین سطح انرژی روزانه شما باشه. در آجیل چهارمغز انواع دونه‌های مفید و مغذی مثل پسته، فندق، بادام درختی و بادام هندی وجود داره. در این نوع از آجیل‌ها ویتامین‌های مختلف، املاح معدنی، چربی‌های سالم و آنتی‌اکسیدان‌ها، فواید بسیاری برای بدن شما خواهد داشت.

نتیجه گیری

انجام فعالیت‌های روزانه و سرحال‌ماندن در طول روز، نیازمند مصرف میان‌وعده‌های سالم و مغذیه. مصرف آجیل‌ها با مقدار زیادی از ویتامین‌ها، املاح معدنی، اسیدهای چرب و … می‌تونه بهترین و مفیدترین انتخاب برای حفظ سطح انرژی شما باشه. برای استفاده از مقوی‌ترین میان‌وعده، لازمه که از محصولات تازه و مرغوب استفاده کنین؛ فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار ناتژی با عرضه باکیفیت‌ترین محصولات، خریدی رضایت‌بخش رو برای شما رقم می‌زنه.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی