تبلیغ رپورتاژ

مناسب ترین هتل های یوآل آنتالیا

تقویم فارسی اندروید

اگر به شهرهای ساحلی کشور ترکیه به ویژه آنتالیا سفر کنید، طیفی از هتل‌های لاکچری تا هتل‌های اقتصادی را خواهید دید. در این میان، هتل‌های یوآل آنتالیا با امکانات و خدمات منحصربه‌فرد، تجربه بی‌نظیری از اقامت را به شما هدیه می‌دهند. با این حساب، حتماً برای شما هم این سؤال پیش آمده که هتل‌‌های یوآل آنتالیا چه تفاوتی با دیگر اقامتگاه‌های ترکیه دارند؟ این هتل‌ها چه خدماتی ارائه می‌دهند که باعث برتری آن‌ها نسبت به سایر هتل‌ها شده است؟

ویژگی بارز هتل‌های یوآل آنتالیا، سیستم پرداخت به صورت یکجا است. این یعنی قبل از ورود و اقامت در هتل، هزینه تمامی امکانات و خدمات هتل محاسبه می‌شود. از طرفی با یک بار پرداخت برای استفاده از آن‌ها، نیاز به پرداخت هزینه دیگری ندارید. قیمت به‌صرفه این هتل‌ها، علی‌رغم یوآل بودنشان، مزیت دیگر هتل‌های آنتالیا است. اگر شما هم قصد دارید به ترکیه سفر کنید، در این مطلب همراه ما باشید تا مناسب ترین هتل های یوآل آنتالیا را بشناسید.

هتل گرند میر آمور آنتالیا (HOTEL GRAND MIRAMOR)

هتل یوآل گرند میر آمور از بهترین هتل‌ های آنتالیا است که با رزرو آن، از امکانات خاصی بهره‌مند می‌شوید. این هتل در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد و در منطقه زیبای کمر واقع شده است. هتل گرند میر آمور، ۲۵۰ متر تا ساحل فاصله دارد. از این فاصله می‌توانید ساحل زیبا را مشاهده کنید و لذت ببرید.

یکی از ویژگی‌های جذاب این هتل، تنوع گسترده اتاق‌ها با امکانات فراوان است. شما این امکان را دارید تا از بین ۳۲۸ اتاق‌ از انواع مختلف، بهترین گزینه را برای اقامت در ترکیه در نظر بگیرید. در داخل این اتاق‌ها، انواع امکانات و خدمات رفاهی از جمله مبلمان، تراس، حمام و سرویس بهداشتی، سشوار، تلویزیون ال‌سی‌دی ماهواره‌ای، صندوق امانات، میز آرایش و اینترنت وای فای رایگان وجود دارد تا اقامت راحتی را تجربه کنید. ناگفته نماند که از هتل تا نزدیک‌ترین فرودگاه آنتالیا تنها ۵۰ کیلومتر فاصله است.

امکانات و خدمات هتل گرند میرآمور آنتالیا

در این بخش قصد داریم شما را با امکانات و خدمات این هتل در تور آنتالیا تابستان ۱۴۰۳ آشنا کنیم. این هتل دارای یک رستوران اصلی با سرو انواع وعده‌های غذایی خوشمزه و لذیذ است که به صورت بوفه و چندین کافه با نوشیدنی‌های متنوع ارائه می‌شود.

امکانات ورزشی متنوعی در هتل گرند وجود دارد که به تمامی سنین به صورت جداگانه اختصاص داده شده است. از استخر سرپوشیده، پارک آبی، ساحل اختصاصی همراه با امکاناتی مثل صندلی و تخت مخصوص آفتاب گرفته تا زمین بازی و باشگاه بدنسازی برای کودکان و بزرگسالان. همچنین میهمانان هتل این امکان را دارند تا از خدمات زیبایی که برای آقایان و بانوان در نظر گرفته شده به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند. از دیگر امکانات و خدمات هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خدمات خشک‌شویی
  • اجاره خودرو
  • اینترنت رایگان
  • پارکینگ رایگان
  • فروشگاه
  • انبار چمدان
  • صرافی
  • پذیرش ۲۴ ساعته
  • خدمات پزشکی

قیمت هتل گرند میرآمور

قیمت هتل گرند در مقایسه با دیگر هتل‌های آنتالیا بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. به طوری که با پرداخت مبلغی از میان قیمت‌های زیر می‌توانید یک شب را در هتل بگذرانید. این قیمت‌ها بسته به نوع اتاق و فصل سفر متغیر هستند.

  • اتاق تک نفره: ۱۹۸ تا ۲۲۰ یورو
  • اتاق دو نفره: ۲۱۴ تا ۲۹۴ یورو
  • اتاق سه نفره: ۳۵۷ تا ۴۴۱ یورو
  • اتاق چهار نفره:۵۲۹ تا ۵۸۸ یورو

هتل آمون آنتالیا (Amon Hotels)

مجموعه تفریحی و اقامتی ۴ ستاره آمون همراه با امکانات و خدمات شیک و کامل در کنار سواحل مدیترانه واقع شده است. از این هتل تا فرودگاه، ۱۹ کیلومتر فاصله است. این هتل دارای اتاق‌هایی با چشم‌انداز باغ محوطه، سواحل و نمایی از استخر، مجهز به تهویه هوا، کمد لباس و تلویزیون صفحه تخت هستند. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌ها به آسانسور دسترسی دارند و استعمال سیگار در آن‌ها ممنوع شده است. این اتاق‌ها شامل اتاق‌های سوپریور دو نفره و سه نفره با نمای استخر، اتاق استاندارد سه نفره با نمای استخر و استاندارد دو نفره با نمایی از باغ می‌شوند.

امکانات و خدمات هتل آمون آنتالیا

کادر خدماتی هتل آمون متشکل از افرادی حرفه‌ای و بسیار خوش برخورد و مؤدب هستند که هرآنچه را برای اقامت رؤیایی در آنتالیا در نظر دارید، فراهم می‌کند. امکانات اصلی و عمومی هتل شامل خدمات خشک‌شویی، تلویزیون، فروشگاه، سرویس اتاق و وای فای رایگان است.

برای رسیدن به هتل می‌توانید از تاکسی یا خودروی شخصی استفاده کنید. در این صورت، پارکینگ هتل با امکانات منحصربه‌فرد، در اختیار میهمانان هتل قرار می‌گیرد. برای افرادی که به سلامت و تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند، هتل آمون با درنظرگرفتن کلاس‌‌های یوگا، کرایه دوچرخه، امکانات استخر و باشگاه ورزشی، به شما کمک می‌کند تا به تناسب اندام خود برسید.

افرادی که به قصد کار یا تجارت به آنتالیا سفر می‌کنند، می‌توانند در هتل آمون از امکانات و خدمات برگزاری جلسه، فکس و کپی یا جلسات کنفرانس استفاده کنند. در لابی هتل نیز فروشگاهی جهت خرید سوغات مسافران دایر شده است تا نیازی به خروج از هتل نداشته باشند. سایر امکانات هتل به شرح زیر است:

  • خدمات صبحانه در اتاق
  • امکانات برای مهمانان کم‌توان
  • خدمات اتوکشی
  • تهویه مطبوع
  • کلوپ شبانه
  • صندوق امانات

قیمت هتل آمون

هتل آمون قیمت مناسبی دارد. شروع قیمت این هتل از شبی ۲ میلیون تومان است که در مقایسه با سایر هتل‌های یوآل با امکانات مشابه، بسیار مقرون به صرفه است. با این حال، قیمت نهایی این هتل به عوامل مختلفی مثل فصل سفر، نوع اتاق و تعداد تخت‌‌ها بستگی دارد.

 

هتل امپریال سانلند آنتالیا (IMPERIAL SUNLAND)

در طیف مناسب‌ترین هتل‌های یوآل آنتالیا، هتل امپریال سانلند با موقعیتی منحصربه‌فرد در نزدیکی کوه‌های توروس و با امکاناتی عالی خودنمایی می‌کند. این هتل با ارائه تمامی وعده‌های غذایی و خدمات خاص، تجربه بی‌نظیری برای میهمانان به ارمغان می‌آورد.

هتل، ۲۶۳ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت با دیدی به سواحل را در دسترس میهمانان قرار می‌دهد. با انتخاب هریک از این اتاق‌ها این امکان را دارید تا روی تخت‌های زیبا و شیک لم بدهید و مناظر جذاب بیرون را تماشا کنید. در این اتاق‌ها از بهترین و باکیفیت‌ترین وسایل جهت رفاه حال مسافرین استفاده شده که شامل سشوار، مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد، قفسه، بالکن، چای، قهوه ساز، مبلمان و حمام همراه با وسایل بهداشتی و حوله می‌شود.

هتل امپریال تنها در چند قدمی ساحل قرار دارد؛ به طوری که از هتل تا ساحل، ۲۰۰ متر فاصله است. همچنین می‌ توانید از پارک آبی دلفین که در ۲۷ کیلومتری هتل واقع شده یا از باغ وحش آنتالیا با ۳۵ کیلومتر رانندگی بازدید کنید.

امکانات و خدمات هتل امپریال

هتل امپریال از لحاظ ارائه امکانات و خدمات در صدر دیگر هتل‌های آنتالیا قرار گرفته است. این هتل دارای ۳ رستوران با تنوع غذایی بالا است که در طول اقامتتان در هتل از طعم خوش آن‌ها بی‌نصیب نمی‌مانید. شما می‌توانید هر روز صبحانه خود را در یکی از این رستوران‌ها میل کنید. انواع نوشیدنی و اسنک بار نیز همراه صبحانه در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

اگر فرد معلولی همراه خود دارید، خوب است بدانید که هتل امپریال دارای امکانات و خدمات مخصوص معلولین نیز است. این هتل، منوی نگهداری از کودکان و ارائه امکانات لازم به آن‌ها را نیز در نظر گرفته است.

یکی از ویژگی‌های برجسته هتل امپریال، وجود مینی سینمای هتل است که می‌توانید تمام فیلم‌های مورد علاقه خود را در آنجا به تماشا بنشینید. تفریحاتی مثل سالن بدن‌سازی، ماساژ، سونا، خدمات اسپا، حمام ترکی، استخر روباز و سرپوشیده، زمین بازی، اتاق بازی، کلاس یوگا نیز در هتل فراهم است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •     بالکن
  •     خدمات ۲۴ ساعته
  •     تهویه مطبوع
  •     صندوق امانات
  •     اتاق جلسات
  •     آسانسور
  •     اینترنت
  •     سرویس رفت و آمد
  •     کتابخانه
  •     انبار چمدان
  •   ماهواره
  •     سالن برگزاری مجالس

قیمت هتل امپریال

با تمام ویژگی و امکاناتی که از هتل امپریال به شما ارائه کردیم، اگر قصد اقامت در آن را دارید، لازم است بدانید که قیمت این هتل‌ از شبی ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. اقامت در هر اتاق نیز باتوجه به میزان امکاناتی که ارائه می‌شود، شبی ۱۸۰ دلار به بالا است. این رقم در برخی از ایام سال نوسان دارد.

هتل دایما بیز ریزورت آنتالیا (DAIMA BIZ RESORT)

هتل دایما بیز ریزورت از هتل‌های ۵ ستاره آنتالیا در ۳۰۰ متری از ساحل کامییوا است و دسترسی راحت و آسانی به جاذبه‌های آنتالیا مانند پارک موون لایت، شهر عتیقه فازلیس، مرکز اسکی، کیمرا و دره گوینوک دارد. همگی این جاذبه‌ها فاصله ۳ الی ۱۰ کیلومتری با هتل دارند.

هتل دایما بیز دارای ۵۲۴ اتاق و سوئیت است که در قالب اتاق‌های دبل لوکس، اتاق سه تخته سوپریور، اتاق‌های خانوادگی و سوئیت لوکس با چشم اندازی از دریا به میهمانان ارائه می‌شود. تمامی این واحدها دارای امکاناتی از جمله بالکن، تلویزیون ال سی دی همراه با کانال های ماهواره ای، چای ساز و سیستم اطفا حریق هستند.

ناگفته نماند که هتل دایما بیز در مجاورت هتل دایما ریزورت واقع شده و هر دوی آن‌ها از استخرهای مجزایی بهره‌مند هستند. اما تصور نکنید که هیجان و تفریح در هتل مختص به استخرها است، سرسره‌های آبی نیز در این هتل وجود دارند که با برگزاری جنگ‌های شبانه پرشور و تفریحات متنوع دیگر، لحظات شاد و خاطره‌انگیزی را برای شما و همسفرانتان رقم می‌زنند.

امکانات و خدمات هتل دایما بیز

هتل دایما بیز با امکاناتی همچون استخرهای روباز و سرپوشیده، اتاق ماساژ، سونا، جکوزی زمین فوتبال، مینی کلاب و دیگر فعالیت‌های تفریحی، فرصت مناسبی را برای استراحت و شنا در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. در هتل نیز برای کودکان انواع کلوپ بازی و دیگر فعالیت‌های تفریحی اختصاص داده شده است.

با انتخاب و رزرو هتل دایما بیز، مسافران می‌توانند از پکیج‌های خدماتی از جمله رستوران و کافه با منوهای متنوع بهره‌مند شوند. رستوران هتل جزء یکی از بهترین رستوران‌های هتل‌های آنتالیا با طعم خوشمزه غذاهای محلی و سنتی ترکیه‌ای است. دیگر امکانات هتل دایما بیز آنتالیا را در لیست پایین برایتان آورده‌ایم:

  •     انیماسیون
  •     ترانسفر فرودگاهی
  •     اتاق جلسات
  •     اتاق خانوادگی
  •     اسنک بار ساحلی
  •     اتاق بالکن‌دار
  •     کلوپ شبانه
  •     خدمات ۲۴ ساعته

قیمت هتل دایما بیز

قیمت هتل دایما بیز نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهد، ارزشش را دارد. قیمت این هتل از شبی ۱۴ میلیون تومان شروع می‌شود. هتل دایما بیز با ارائه قیمت مناسب، خدمات یوآل بی‌نظیر، امکانات رفاهی متنوع، موقعیت مکانی عالی و دسترسی آسان به ساحل، انتخابی ایده‌آل برای آن دسته از مسافرانی است که به دنبال سفر بدون دغدغه و پر از لحظات خاطره‌انگیز در آنتالیا هستند.

هتل آیدین بی کویین پالاس آنتالیا AYDINBEY QUEEN’S PALACE)

هتل آیدین یکی دیگر از مناسب ترین هتل‌ های یوآل آنتالیا است که دسترسی و موقعیت فوق‌العاده‌ای تا جاذبه‌های ترکیه دارد. به طوری که از یک طرف به سواحل مدیترانه و از طرف دیگر در فاصله کوتاهی از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. این هتل دارای ۳۶۰  اتاق و سوئیت با امکانات و تجهیزات عالی است. همگی این واحدها به امکاناتی مانند بالکن، تلفن، یخچال، حمام ترکی، گاوصندوق، سرویس بهداشتی و لوازم بهداشتی مجهز هستند.

از تمامی اتاق‌های هتل آیدین، چشم‌‌انداز زیبایی به ساحل دارید و کارکنان هتل به طور روزانه، واحدها را نظافت و تمیز می‌کنند. شایان ذکر است که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است.

امکانات و خدمات هتل آیدین بی کویین پالاس

هتل آیدین به امکانات فوق‌العاده‌ای مجهز است. خدمات اسپا و ماساژ، سونا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی و زمین بازی برای راحتی مسافران در نظر گرفته شده است. خدمات ۲۴ ساعته هتل، اتصال تمامی نقاط هتل به اینترنت، پارکینگ اختصاصی و رایگان و تسلط کارکنان هتل به زبان‌های خارجی باعث شده تا هتل آیدین، عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین هتل های یوآل آنتالیا را از آن خود کند.

رستوران عالی همراه با منوی غذایی متنوع و کافه بار با نوشیدنی‌های لاکچری، خاطره خوش اقامت در هتل را برای همیشه در اذهان شما به یادگار می‌گذارد. با اقامت در هتل آیدین، از لباس‌های اتو کشیده و تمیز در طول اقامتتان در هتل لذت خواهید برد. خدمات لباسشویی نیز در هتل به راه است. این هتل که در صدر لیست مناسب ترین هتل های یوآل آنتالیا قرار گرفته، علاوه بر ویوی ساحل، استخر و دیگر امکاناتی که نام بردیم، خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهد که به شرح زیر است:

  •     تهویه مطبوع
  •     تبدیل ارز
  •     ساحل خصوصی
  •     آسانسور
  •     رفت و برگشت به فرودگاه

قیمت هتل آیدین بی کویین پالاس

قیمت هتل آیدین بسته به انتخاب اتاق، تخت و امکانات اقامتی متفاوت خواهد بود. به‌طور معمول، برای اقامت یک شب در این هتل، باید مبلغی حدود ۱۲ میلیون تومان را در نظر بگیرید. نکته قابل توجه آن است که قیمت هتل در روزهای تعطیل و پیک سفر، بالا می‌رود و احتمال افزایش قیمت وجود دارد؛ بنابراین، بهترین کار این است که قبل از بستن چمدان‌های خود، هتل مناسب خود را رزرو کنید.

خوش قیمت ترین هتل های آنتالیا در الفبای سفر

قبل از اینکه برنامه سفر به آنتالیا بچینید، لازم است متناسب با بودجه و سلیقه خود، نسبت به رزرو هتل اقدام کنید. برای رزرو هتل موردنظر، مراجعه به وب سایت الفبای سفر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این وب سایت، تنوعی از هتل‌های آنتالیا با قیمت‌های مختلف و امکانات هر هتل به شما نشان داده می‌شود تا با توجه به نیازهای سفر، هتل ایده‌آل خود را پیدا کنید. تور آنتالیای الفبای سفر نیز با ارائه خدمات رزرو بلیط و ترانسفر فرودگاهی، سفر مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای اطلاع از قیمت تور آنتالیا هتل ۵ ستاره از طریق شماره ۰۲۱۴۹۳۵ با کارشناسان الفبای سفر تماس بگیرید یا به وب‌سایت الفبای سفر (www.alefbatour.com) سر بزنید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی