طراحی و تکنولوژی نوآوري و كشفيات علمي

مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران: معرفی تخصصی‌ترین فروشگاه

تقویم فارسی اندروید

ایران گرولایت

در دنیای مدرن امروز، تأمین نور مناسب برای گیاهان، به خصوص در فضاهای داخلی و گلخانه‌ها، از اهمیت بالایی برخوردار است. نور طبیعی برای گیاهان حیاتی است، اما همیشه امکان فراهم کردن آن وجود ندارد. این معضل به خصوص برای ساکنان شهرهای بزرگ و پرتراکم مانند تهران که فضای باغبانی و نگهداری گیاهان آپارتمانی بسیار اندکی وجود دارد، بیش از پیش است. در چنین شرایطی، خرید و استفاده از لامپ‌ مخصوص رشد گیاه، بهترین راه‌ حل برای تضمین رشد سالم و بهینه گیاهان است.

در خصوص خرید لامپ رشد گیاه معمولا یکی از چالش‌هایی که تهرانی‌ها با آن مواجه می‌شوند این است که نمی‌دانند لامپ رشد گیاه باکیفیت را از کجا تهیه کنند و مراکز فروش آن را در تهران نمی‌شناسند. بدین منظور قصد داریم در ادامه بهترین مرکز فروش لامپ رشد گیاه در تهران را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

فروشگاه تخصصی لامپ رشد گیاه ایران گرولایت

ایران گرولایت معتبرترین مرکز فروش لامپ رشد گیاه نه تنها در تهران بلکه در ایران می‌باشد. جالب است بدانید ایران گرولایت برند محصولات لامپ رشد گیاه خودش را دارد و از سال 1390 در زمینه تولید انواع لامپ‌های رشد گیاه به عنوان یک مرکز تخصصی فعالیت می‌کند. البته ایران گرولایت به غیر از لامپ رشد گیاه محصولات دیگری نیز از جمله تجهیزات گلخانه، کود آپارتمانی و … تولید می‌کند و پخش کننده چندین برند خارجی معتبر نیز هست.

ایران گرولایت محصولات خود را از 3 طریق فروشگاه تخصصی حضوری در قلب تهران، نمایندگان فروش و همچنین وبسایت ایران گرولایت در سراسر ایران به فروش می‌رساند. در نتیجه اگر ساکن تهران هستید و به دنبال یک مرکز حضوری فروش لامپ رشد گیاه  می‌گردید، ایران گرولایت می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل شما باشد.

لامپ رشد گیاه در تهران

اول آنلاین مشاوره بگیر بعد حضوری یا اینترنتی بخر

از آنجا که ایران گرولایت برای وقت و نیازهای مشتریان خود ارزش ویژه‌ای قائل است، به همین دلیل، مشاوره رایگان و اینترنتی در اختیار تمامی متقاضیان قرار می‌دهد تا بسته به نیاز گیاه و محل نصب (بر حسب وات، لنز، طیف نوری، نحوه نصب و …)، مشتری بهترین محصول ممکن را از میان انواع مدل‌های لامپ رشد انتخاب کند. پس از اطمینان از محصول انتخابی افراد می‌توانند به فروشگاه فیزیکی مراجعه یا به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایند.

جهت دریافت مشاوره آنلاین کافی است، عکس گیاه و فضایی که گیاه در آن قرار دارد را برای کارشناسان ایران گرولایت از طریق واتس اپ و سایر راه‌های ارتباطی ارسال نمایید. پس از آن کارشناسان با بررسی دقیق تصاویر و بر اساس نیاز گیاه و شرایط بهترین لامپ رشد گیاه را به شما معرفی می‌کنند.

مزیت‌های خرید لامپ رشد گیاه از ایران گرولایت

  • تنوع محصولات: لامپ‌های رشد گیاه انواع و مدل‌های مختلفی دارند و ایران گرولایت به عنوان یک برند معتبر تنوع بی‌نظیری از محصولات را برای تامین نیازهای مختلف مشتریان ارائه می‌دهد. در فروشگاه اینترنتی ایران گرولایت 6 دسته‌بندی لامپ مخصوص رشد گیاه شامل وال واشر رشد گیاه، پروژکتور رشد گیاه، مولتی چیپ، لامپ سرپیچ، SMD و لامپ رشد گیاه آکواریوم دیده می‌شود که باز هرکدام ممکن است مدل‌های مختلف داشته باشند.
  • کیفیت و اصالت: از نظر کیفیت و استاندارد در محصولات ایران گرولایت هیچ شکی نیست. لامپ‌های رشد گیاه این برند کاملا فول اسپکتروم هستند و از چیپ ست‌های مطرح دنیا از جمله سامسونگ، بریجیلوکس، اسرام و … استفاده می‌شود. این محصولات کاملا یک سر و گردن بالاتر از سایر محصولات معمولی موجود در بازار ( از جمله بازار لاله‌زار) است و به هیچ عنوان لامپ رشد گیاه تقلبی به شما نمی‌فروشند.
  • قابلیت سفارشی سازی لامپ‌های رشد گیاه: یکی از مزیت‌هایی که ایران گرولایت به عنوان مرکز تخصصی فروش لامپ رشد گیاه دارد، قابلیت سفارشی سازی لامپ‌ها است. ایران گرولایت این قابلیت را دارد تا لامپ رشد گیاه را با اندازه و حتی لنز مشخص ( از 5 درجه تا 90 درجه) سفارشی سازی کند و یا حتی فریم آن را برای شما رنگ بزند تا با دکوراسیون خانه‌تان جور باشد.
  • ارسال نصاب لامپ در تهران: ایران گرولایت برای عزیزانی که در تهران سکونت دارند و در نصب لامپ رشد گیاه دچار مشکل هستند، نصاب ارسال می‌کند. پس در این زمینه نیازی به نگرانی نیست. (البته نصاب جهت نصب از شما هزینه دریافت می‌کند.
  • تست محصول از طریق مراجعه حضوری: عزیزانی که در تهران هستند می‌توانند با مراجعه حضوری به مرکز فروش لامپ رشد گیاه ایران گرولایت در تهران محصولات را از نزدیک مشاهده و تست کنند. انواع اسپکترومتر و … برای بررسی طیف‌های خروجی در این مرکز فراهم است.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش فوق العاده: ایران گرولایت محصولات لامپ رشد گیاه خود را تا یک سال گارانتی تعویض بی قید و شرط میکند و تا 5 سال خدمات پس از فروش رایگان را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این نشانه تضمین کیفیت است!
  • مشاوره تخصصی آنلاین پیش از خرید: همان طور که گفته شد چنانچه قصد خرید لامپ رشد گیاه داشته باشید میتوانید از خدمات مشاوره رایگان و انلاین این مجموعه استفاده نمایید. بدون شک تجربه و تخصص کارشناسان ایران گرولایت در حداکثر سطح ممکن است.
  • قیمت مناسب: هرچند نمی‌توان اظهار کرد که قیمت لامپ‌های رشد گیاه ایران گرولایت پایین‌ترین قیمت بازار است؛ اما میتوان گفت نسبت به کیفیت قیمت مناسبی دارند. لذا مشاهده شده چندین لامپ رشد گیاه ارزان از نظر قدرت و کیفیت نوری با توان و شدت نور یک عدد لامپ رشد گیاه ایران گرولایت برابری ‌می‌کنند.
  • نحوه استفاده از لامپ رشد گیاه و همچنین نحوه نصب آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کارشناسان ایران گرولایت شما را در این امر به بهترین شکل ممکن یاری مینمایند.
  • لامپ رشد گیاه

آدرس مرکز فروش لامپ رشد گیاه ایران گرولایت در تهران

ایران گرولایت با مرکز فروش حضوری خود در تهران به آدرس “شهرك غرب، ميدان صنعت، بلوار فرحزادی، بالاتر از چهارراه دریا، كوچه بهاران ٢، پلاك۴۹ ، واحد ۲” در موقعیتی دسترسی‌پذیر قرار دارد. ساعت کاری این مجموعه از شنبه تا چهار‌شنبه (به غیر از تعطیلات رسمی) از ساعت 9 صبح الی 18 و روزهای پنج شنبه از ساعت 9 صبح الی 14 می‌باشد.

همین امروز اقدام کنید!

برای تجربه خریدی آسان و مطمئن، همین امروز به فروشگاه حضوری ایران گرولایت در تهران در محدوده شهرک غرب مراجعه کنید یا از طریق فروشگاه اینترنتی ایران گرولایت، لامپ رشد گیاه مورد نیاز خود را سفارش دهید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی