دكوراسيون و چيدمان مد کودکان

سرویس رختخواب نوزاد برای سیسمونی را از چه برندی بخریم؟

تقویم فارسی اندروید

تهیه ی سرویس رختخواب مناسب برای نوزاد یکی از مهم ترین تصمیماتی است که والدین برای سیسمونی فرزندشان می گیرند. انتخاب محصولی که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت به صرفه باشد دغدغه بسیاری از والدین است. در این مقاله به بررسی نکات مهم در خرید سرویس رختخواب نوزاد می پردازیم و چند برند معتبر موجود در بازار را با هم مقایسه می کنیم.

چند فاکتور مهم برای انتخاب برند سرویس رختخواب سیسمونی نوزاد:

کیفیت پارچه و الیاف

انتخاب سرویس رختخواب نوزاد باید با دقت زیادی انجام شود؛ زیرا نوزادان پوست حساسی دارند و هرگونه الیاف نامرغوب می تواند باعث ایجاد حساسیت یا تحریک پوستی شود. پیشنهاد می شود که سرویس رختخواب نوزاد از اجناس نخ پنبه و پلی استر و مخمل خریداری شود که نه تنها نرم و راحت است بلکه از ایجاد حساسیت نیز جلوگیری می کند.

برندهای معتبر معمولاً از الیاف طبیعی استفاده می کنند و برخی نیز گواهی نامه های بهداشتی دارند که کیفیت محصول را تضمین می کند.

سرویس رختخواب نوزاد جدید برند نی نی بان

طرح و رنگ بندی

طرح و رنگ سرویس رختخواب نوزاد اهمیت زیادی دارد و می تواند تاثیر زیادی بر محیط اتاق نوزاد داشته باشد. بهتر است رنگ های آرام بخش و ملایم مانند: آبی، صورتی،  توسی و کرم انتخاب شود که مناسب سن نوزاد و اتاق او باشد. همچنین بهتر است از طرح های خیلی شلوغ استفاده نشود طرح های خلوت برای کودکان بهترین گزینه است. امروزه طرح حیوانات بسیار باب شده مخصوصا طرح هایی چون طرح ماما فیل، زرافه، خرسی و سلام کوچولو و غیره هم بین دختر و پسر مشترک است و هم مناسب نوزادان است.

سرویس خواب نوزاد تشک و لحاف رختخواب نوزاد برند نی نی بان

سیسمونی را ترجیحا از برندهای خریداری کنید که طرح و رنگبندی آن را بتوان بصورت ست خریداری کرد امروز ست بودن سیسمونی نوزاد از اهمیت بالایی برخوردار است. بطور مثال بتوانید طرح مامافیل را که انتخاب کردید هم سرویس دم دستی نوزاد، پتو نوزادی، روتختی نوزادی، قنداق سوئیسی و تشک تعویض … را از همین طرح و رنگ بصورت ست خریداری کنید.

در ادامه چندین برند که محصولاتش بصورت ست در بازار موجود است معرفی میکنیم.

قابلیت شستشو

سرویس رختخواب نوزاد به دلیل استفاده ی مکرر نیاز به شستشوی مداوم دارد. بنابراین باید از جنس و دوخت مقاوم برخوردارباشد که در مقابل شستشوهای مکرر دچار تغییرات و آسیب نشود. برخی از برندها مانند نی نی بان و بامبو محصولاتی با دوخت محکم و پارچه های مقاوم ارائه می دهند که شستشو با ماشین لباسشویی را به خوبی تحمل می کنند و بافت و رنگ آن از بین نمی رود.

مزایا و معایب محصولات برند های مختلف سیسمونی:

برند

مزایا

معایب

نی نی بان

کیفیت بسیار بالا از جنس رویه مخمل و آستری نخ پنبه و طراحی و دوخت مطلوب و قیمت مناسب با توجه به کیفیت

ست سیسمونی آن در بازار موجود می باشد.

نمایندگی های محدود

بامبو

کیفیت بالا از لحاظ جنس و دوخت

دسترسی محدود

بیبی کیپر

کیفیت خوب

محدودیت در طرح

چیکو

کیفیت و دوخت بسیار بالا

قیمت بالا

جان بییبی

کیفیت مطلوب

محدودیت در طرح و رنگ

مقایسه قیمت و کیفیت

ست فرش و پرده اتاق کودک برند نی نی بان

Caption

با توجه به هزینه ها و کیفیت برندهایی مانند نی نی بان و بامبو با اینکه قیمت مناسبی دارند اما از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. این برندها به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و الیاف طبیعی انتخاب محبوبی در میان والدین هستند. برندهایی همچون چیکو و جان بیبی نیز گزینه ی خوبی هستند اما قیمت نسبتا بالایی دارند.

ابعاد و اندازه مناسب

سرویس رختخواب باید به اندازه ای باشد که کاملاً متناسب با تخت نوزاد قرار گیرد و از جمع شدن پارچه جلوگیری کند. اندازه های متداول به طور استاندارد توسط برندهای مختلف ارائه می شوند بنابراین می توانید قبل از خرید تخت نوزاد اندازه سرویس رختخواب را نیز مشخص کنید.

علاوه بر اندازه و ابعاد سرویس رختخواب نوزاد در سیسمونی ابعاد بالش نوزاد از مهمترین هاست و باید استاندار سازی شده باشد با توجه به سر و گردن نوزاد که از آسیب های احتمالی به فرم گیری سر و ستون فقرات نوزاد جلوگیری کند. پس دقت داشته باشید برندی را برای سیسمونی نوزاد انتخاب کنید که ابعاد و اندازه های آن استاندارد و متناسب برای نوزاد باشد.

قنداق سوئیسی از رخت خواب نوزاد برند نی نی بان

راهنمای خرید و توصیه ها برای برند سیسمونی

  • بیشترین توجه را به الیاف و جنس پارچه داشته باشیدو به سراغ برندهایی بروید که بدون حساسیت و نرم و استاندارد باشد.
  • شستشوپذیری محصول را حتماً بررسی کنید. بسیاری از والدین ترجیح می دهند که سرویس رختخواب نوزاد خود را به صورت منظم شستشو دهند پس محصولی انتخاب کنید که در برابر شستشوهای مکرر مقاوم باشد.
  • از خرید محصولاتی با رنگ ها و طرح های شاداب غافل نشوید زیرا این طرح ها می توانند به ایجاد یک فضای شاداب و مفرح برای نوزاد کمک کنند.

سوالات متداول

۱آیا سرویس رختخواب باید کاملاً از الیاف طبیعی باشد؟ بله استفاده از الیاف طبیعی مانند پنبه توصیه می شود زیرا این الیاف مناسب پوست حساس نوزاد هستند و از ایجاد حساسیت جلوگیری می کنند. اگر هم از سرویس خوابهایی با الیاف مصنوعی استفاده کردید اطمینان حاصل کنید که حساسیت زا نیستند.

۲چند دست سرویس رختخواب نوزاد باید داشته باشیم؟ با توجه به نیاز به شستشوی مکرر بهتر است حداقل دو دست سرویس رختخواب داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانید به راحتی جایگزین کنید.

۳آیا می توان از سرویس های رختخواب بزرگ تر برای نوزاد استفاده کرد؟ خیر بهتر است سرویس رختخواب نوزاد دقیقاً با تخت او تناسب داشته باشد تا از جمع شدن و ایجاد چین خوردگی جلوگیری کند و امنیت و راحتی بیشتری برای نوزاد فراهم شود.

نتیجه گیری

انتخاب برند سرویس رختخواب نوزاد تصمیمی حساس است و نیازمند توجه به جزئیات فنی و کیفیت محصولات آن برند می باشد. برندهای معتبر مانند نی نی بان، بامبو و بیبی کیپر هم کیفیت بسیار خوبی را ارائه می دهند و قیمت آنها نسبت به  جنس و کیفیتشان مناسب است بنابراین از لحاظ اقتصادی به صرفه هستند. هنگام خرید سیسمونی نوزاد فاکتورهای گفته شده را در نظر بگیرید زیرا که دوران نوزادی بسیار مهم و تاثیر گذار در زندگی فرند شما است، خرید سیسمونی با کیفیت در سلامت روان و رشد جسمی نوزاد شما تاثیر بسزایی میگذارد.

ما در این مقاله سعی داشتیم بهترین برندهای سرویس رختخواب نوزاد برای سیسمونی را بررسی و مقایسه کنیم. اگر به دنبال انتخابی مطمئن و باکیفیت برای نوزاد خود هستید نکات مهم و توصیه های علمی اینجا به شما کمک می کنند تا بهترین تصمیم را بگیرید.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی