اخبار داغ اخبار فرهنگی - هنری

كانال رسمي سايت هفت گنج در تلگرام افتتاح شد

وبسايت هفت گنج براي سهولت دسترسي به مطالب جديد سايت ، براي آن دسته از عزيزاني كه ترجيح مي دهند آخرين اخبار را از طريق تلگرام در موبايل و يا تبلت خود دريافت كنند نسبت به ایجاد کانال رسمی خود در تلگرام اقدام کرد...
تقویم فارسی اندروید

نرم افزار “تلگرام” در نسخه تازه خود، قابلیتی بسیار کلیدی برای رسانه‌ها ارائه کرده که از امکانات جدیدی بهره می‌برد. این قابلیت جدید «کانال»ها هستند.

كانال سايت هفت گنج در تلگرام

در کانال‌ها، محدودیتی برای تعداد اعضاء وجود ندارد؛ در واقع، کانال‌های تلگرامی، مثل گروه‌ها نیستند که فقط 200 نفر بتوانند در آنها عضو شوند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این کانال‌ها این است که تنها مدیر (ادمین) یا مدیران کانال می‌توانند مطالبی را در کانال به اشتراک بگذارند. شاید این ویژگی، حالتی یک‌طرفه ایجاد کند اما در عوض، بهترین راه برای جلوگیری از حملات متعدد ربات‌ها به گروه‌هاست.

مهمترین ویژگی در کانال‌های تلگرامی این است که اعضا نمی‌توانند نام و پروفایل دیگر اعضا را ببینند و همچنین متوجه نمی‌شوند که چه کسی به کانال اضافه یا از آن خارج شده است.

از همین رو؛ وبسايت هفت گنج براي سهولت دسترسي به مطالب جديد سايت ، براي آن دسته از عزيزاني كه ترجيح مي دهند آخرين اخبار را از طريق تلگرام در موبايل و يا تبلت خود دريافت كنند نسبت به ایجاد کانال رسمی خود در تلگرام اقدام کرد.

علاقه مندان می‌توانند به آدرس telegram.me/my7ganj مراجعه کرده و پس از باز شدن صفحه کانال، با کلیک کردن بر روی گزینه join که در پایین صفحه قرار دارد، در این کانال رسمی عضو شوند.

لازم به یادآوری است، از آنجا که این قابلیت در نسخه جدید تلگرام اضافه شده است لذا میبایست ابتدا نرم‌افزار تلگرام خود روی رایانه، تبلت و گوشی‌ به‌روزرسانی شده، سپس بر روی لینک فوق کلیک نمایید.

 همراه ما باشید و ما را به دوستان خود هم معرفی کنید.

2 دیدگاه

2 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی