تبلیغ رپورتاژ

“سها کلینیک” برترین خدمات مشاوره روانشناسی ، خانواده ، کودک و ازدواج

تقویم فارسی اندروید

مشاوره روانشناسی

مشاوره روانشناسی نهادی است که بر روی سلامت عمومی جامعه و تمامی افرادی که در آن زندگی می کنند تمرکز دارد. مشاوره روانشناسی طیف بسیار گسترده ای از افراد با پیشینه های مختلف فردی، فرهنگی و اجتماعی را در برگرفته و به دنبال افزایش راهکارهای مفید برای حل مسائل و مشکلات، و کاهش بحران های زندگی و در نتیجه بالا بردن و بهبود زندگی افراد است. مشاوره روانشناسی توسط افراد و متخصصانی که در این زمینه فعالیت می‌ کنند انجام می‌شود. مشاوره روانشناسی شامل خدماتی همچون مشاوره روانشناسی پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی و … است. مشاورات روانشناسی و دیگر خدمات درمانی در این زمینه باید توسط روانشناسان و متخصصان این حرفه و در مراکز معتبری انجام شود. افرادی که حس می کنند در انجام مسائل و مشکلات خود ناتوان بوده و نمی توانند آن ها را مدیریت و کنترل کنند، می توانند از مشاوره روانشناسی به منظور پیدا کردن راهی موثر و علمی برای حل این مشکل پیدا کنند. مشاوره روانشناسی می تواند در تمامی مراحل زندگی فرد از مراحل رشد کودکی گرفته تا نوجوانی، بزرگسالی و سالمندی نیز می تواند موثر باشد. سها کلینیک یکی از برترین و معتبرترین مراکز مشاوره روانشناسی بوده که با بهره مندی از روانشناسان و متخصصانی حرفه ای و متعهد جنبه های مختلف زندگی افراد، زوجین، خانواده و … را مورد بررسی قرار می دهد.

مشاوره روانشناسی

مشاوره تحصیلی

همانطور که پیش تر نیز ذکر کردیم افراد در تمامی مراحل زندگی خود به راهنمایی نیاز داشته و به تنهایی از پس مشکلاتشان بر نخواهند آمد، به همین خاطر مشاوران و روانشناسان حاذق و توانمندی که در این حوزه فعالیت می کنند می توانند به این افراد در زمینه های مختلفی کمک کنند. یکی از مشاوره هایی که می تواند به افراد در راه رسیدن به اهداف و آرزوهای خود در آینده کمک کند، مشاوره تحصیلی است. با استفاده از مشاورده تحصیلی راه رسیدن به موفقیت تحصیلی و رسیدن به رشته و دانشگاه مورد نظر خود را هموار ساخته و آینده شغلی خود را تضمین کنید. مشاوره تحصیلی باید توسط مشاورانی که دارای تجربه و مهارت و همچنین سواد کافی در این زمینه هستند. از جمله مواردی که می توانید به کمک مشاوره تحصیلی آن را برطرف کنید شامل بالا بردن اعتماد به نفس، روش های بهتر یادگیری، تشخیص و درمان اختلال های یادگیری، مدیریت زمان، از بین بردن و کاهش استرس و اضطراب ناشی از درس و امتحان، فراموشی مطالب، ایجاد روابط بهتر و موثرتر با همکلاسی ها و استادان و … است.

مشاوره تحصیلی

هدف اصلی مشاوره تحصیلی کمک به دانش آموزان و دانشجویان و آماده سازی آنان به منظور برخورد با مشکلات درسی است. مشاوران تحصیلی در واقع به وسیله صحبت کردن با دانش آموزان و دانشجویان می توانند به عمق مسائل و مشکلات آنان پی برده و به روش درستی از آنان حمایت کرده و بهترین و موثرترین راه حل ها را ارائه دهند. جلسات مشاوره تحصیلی به گونه ای تنظیم می شوند که بتوان با فرد و خانواده آن ها به صورت خصوصی تماس برقرار کرد. در این مشاورات تمامی مسائل کلی و جزئی در نظر گرفته می شوند، به همین خاطر علاوه بر مواردی که قبلا به آن ها اشاره کردیم در موارد دیگری از بین بردن و کاهش مشکلات و مسائل شخصی مانند از بین بردن و کاهش خشم و عصبانیت، کاهش و از بین بردن بی انگیزگی تحصیلی و همچنین از بین بردن مشکلات خانوادگی و … به کار برده می شود. از این رو اگر به دنبال بهترین و موثرترین راه برای موفقیت در رشته تحصیلی خود هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که از مشاوره تحصیلی بهره مند شوید. با مراجعه به سایت سها کلینیک به آدرس اینترنتی  www.sohaclinic.com  می توانید از انواع خدمات مشاوره تحصیلی این مرکز به صورت حضوری و اینترنتی بهره مند شوید. با مراجعه به سها کلینیک می توانید خدماتی همچون تکنیک ها و روش مطالعه صحیح، برنامه ریزی درسی مناسب و … را دریافت کنید.

مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین به عنوان روان درمانی آنلاین نیز شناخته می شود. در مشاوره آنلاین با استفاده از مکالمات تلفنی، و یا به وسیله پیامرسان هایی مانند واتساپ، تلگرام و … به افراد خدمات مختلفی ارائه می شود. امروزه با توجه به گسترش ویروس کرونا و همچنین افزایش مشغله و گرفتاری های کاری افراد، مشاوره آنلاین توانسته است به یکی از محبوب ترین روش های مشاوره روانشناسی تبدیل شود. با استفاده از مشاوره آنلاین دیگر نیازی نیست که وقت ارزشمند خود را هدر داده و ساعت ها به دنبال مرکز مشاوره و یا روانشناس معتبر گشته و به صورت حضوری در جلسات مشاوره حاضر شوید. در این روش تنها کافیست که با مرکز مشاوره و یا روانشناس مورد نظر خود از طریق پست الکترونیک، پیامک، کنفرانس ویدیویی، تماس از طریق شبکه های اجتماعی چت به صورت زنده و همزمان، تماس اینترنتی ارتباط برقرار کنید. از جمله مزایای استفاده از مشاوره آنلاین این است که تمامی افرادی که در مناطق دورافتاده و روستایی زندگی می کنند نیز می توانند از آن بهره مند شوند.

مشاوره آنلاین

یکی دیگر از مزایای این روش راحتی و قیمت مناسب بوده و تمامی افرادی که دارای محدودیت های جسمی و حرکتی هستند می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. مشاوره آنلاین در کنار مزایا و کاربردهای مثبت و منحصر به فرد، معایب و مشکلاتی نیز دارد که از جمله آن ها می توان به اعتماد به مشاوران و روانشناس است. به منظور استفاده از مشاوره آنلاین باید با یک مشاور و روانشناس معتبر و قابل اعتماد مراجعه کرد. سها کلینیک یکی از برترین و بهترین کلینیک های روانشناسی در ایران است که با برخورداری از روانشناسان و مشاوران معتمد و با تجربه توانسته است توجه بسیاری از مراجعین را به خود جلب کند. به منظور دریافت انواع خدمات مشاوره آنلاین از سها کلینیک می توانید به وبسایت این مرکز به آدرس اینترنتی www.sohaclinic.com مراجعه و در صورت نیاز با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. سها کلینیک در زمینه های مختلفی همچون روانشناسی کودک، مشاوره خانواده، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق تشخیص و درمان انواع افسردگی و … به صورت حضوری و آنلاین به شما عزیزان کمک کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از مشاوره های خوب کارشناسان سها کلینیک فقط کافیست نام “سها کلینیک” را در گوگل سرچ کنید و یا به صورت مستقیم با شماره 02188005573 تماس حاصل فرمایید.

2 دیدگاه

2 دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی