ازدواج دانستنی های بعد از ازدواج

چگونه می توانید در موفقیت مردان مورد علاقه تان سهیم باشید

تقویم فارسی اندروید

timthumb.php

همه ی مردان دوست دارند به موفقیت برسند. اگر کسی در اطراف آن ها باشد که همیشه به آن ها روحیه داده و باورشان داشته باشد قطعا زندگی پربارتر و بهتری خواهند داشت. از طرفی اگر کسی مدام به آن ها بگوید که نمی توانند کم کم جاه طلبی خود را از دست داده و واقعا از پس انجام کارهای شان برنمی آیند. بعضی از مردان دوست دارند در امور مالی موفق باشند و برخی در ورزشگاه در پی تایید و تشویق هستند. مردانی که موفقیت را لمس می کنند تکیه گاه های محکم تری برای شما خواهند بود. در این مقاله با هفت گنج همراه باشید تا راهکار های سهید شدن در موفقیت مردان را با شما در میان بگذاریم.

یک صبحانه ی کامل برایش آماده کنید

متخصین تغذیه معتقدند که صبحانه مهم ترین وعده ی غذایی روز است. روانشناسان نیز اعتقاد شدیدی روی این مسئله دارند. خوردن صبحانه فرد را برای ادامه ی روز آماده کرده و کمک می کند تا انرژی روحی و جسمی بیشتری داشته باشد. می توانید با دادن یک صبحانه عالی و مقوی او را برای یک روز سخت کاری آماده کنید.

مطمئن شوید که او می تواند به شما اعتماد کند

پشت سر تمام مردان موفق یک زن موفق هست. اگر همسرتان نتواند به شما اعتماد کرده و روی کمک و همیاری تان حساب کند این رابطه یک رابطه ی مورد اعتماد نیست. اگر همسر شما مدام به موفقیت فکر می کند و روی آن تمرکز دارد سعی کنید به حیطه ی کاری او نزدیک شده و از آن سر در بیاورید. به او نظر دهید یا گاهی با او همکاری کنید. به مرور اعتمادش را جلب کنید تا بتواند شما را هم مانند یک کمک برای رسیدن به موفقیتش بداند.

گفتن حرف های مثبت به مردان

با او حرف های امید بخش بزنید. سعی کنید به او روحیه بدهید و او را برای دامه ی روز کاری اش آماده کنید. حتی اگر همسرتان را در بین روز نمی بینید می توانید به او پیام داده و این اطمینان را به او بدهید که اولین نفر در دنیا هستید که توانایی های او را باور دارد.

جلو دیگران از مردان تعریف کنید

بسیاری از زنان دوست دارند جلو دوستان و خانواده شان از شوهرانشان شکایت کرده و همه ی گله های شان را در همان زمان که همسرشان از شرم سرش را پایین انداخته یا سعی می کند به هر نحوری حرف را عوض کند، بزنند. اما این کار اصلا به صلاح شما زندگی تان و همسرتان نیست. باید جلو دیگران مراقب غرور همسرتان باشید و یا حتی آن را بهبود دهید. به دیگران این باور را بدهید که از همسرتان راضی هستید و او را بهترین می دانید حتی اگر واقعا این طور نباشد باز هم دیگران حق پی بردن به مشکلات شما را ندارند.

به مردان بگویید که همیشه می توانند به دنبال رویاهای خود بروند

گاهی همسرتان از شغلش ناراضی است یا در محیطی قرار دارد که او را به شدت خسته و کلافه می کند. می توانید این را به او بگویید که اگر بخواهد تغییری در زندگی اش بدهد از او حمایت می کنید، حتی اگر این تغییر زندگی شما را به خطر بیندازد. همین حمایت شما می تواند نیروی محرک زیادی به او بدهد.

علاقه تان را نشان دهید

به یاد داشته باشید که عشق نیرومند ترین حس دنیاست و همیشه می تواند همه چیز را تغییر دهد. اگر او را دوست دارید و به حضورش افتخار می کنید و یا به او دلگرم هستید نگذارید این را فراموش کند. . همیشه به او بگویید که چقدر دوستش دارید و او را جذاب ترین و باهوش ترین و بهترین مرد دنیا می دانید. حس دوست داشتن شما در بدترین مواقع می تواند به او دلگرمی دهد و برایش یک نیروی محرکه ی عالی باشد. به علاوه دوست داشتن را در رفتارتان به اثبات برسانید. برایش وقت بگذارید. اگر کاری در خانه انجام می دهید با عشق و علاقه انجامش دهید. موهای تان را همان جور که دوست دارد ببندید و هر بار اجازه دهید که ببیند یک کار را فقط به خاطر او انجام می دهید.

به او انگیزه بدهید

شاید گاهی خسته شود و خود را ببازد و فکر کند که برای موفق شدن هیچ امتیازی ندارد. به او ثابت کنید که اشتباه می کند. برایش از مردان عادی بگویید که موفق شده اند. هنگام ناامیدی با او همراه نشوید و به دنبال راهی برای روحیه دادن به او باشید.

شاد و سرحال باشید

زمانی که از سر کار به خانه می اید قصد دارد خستگیش را رفع کرده و در کنار شما انرژی بگیرد اما اگر شما خود را خسته تر نشان داده و مدام غمگین و بی حوصله باشید نه تنها خستگیش رفع نمی شود بلکه از بار اضافی که در خانه باید تحمل کند نیز بیزار می شود. سعی کنید خود را برای شب که قرار است با هم باشید آماده کنید و خستگی و غصه و ناراحتی تان را تا حدی خودتان به دوش بکشید درست همانطور که همسرتان تک تک ناراحتی های سرکارش را به خانه نمی آورد.

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی