خانه » سبك زندگي » آشپزي و شيريني پزي » ۲ روش برای سرخ کردن بادمجان رژیمی خوشمزه با روغن کم

تبلیغات

آشپزي و شيريني پزي سبك زندگي مطالب اختصاصي نكات مهم آشپزي

۲ روش برای سرخ کردن بادمجان رژیمی خوشمزه با روغن کم

با اين روشها نيازي به روغن اضافه نخواهيد داشت. تنها يكي دو قاشق روغن كافي است. امتحان كنيد ...

با این روشها نیازی به روغن اضافه نخواهید داشت. تنها یکی دو قاشق روغن کافی است. امتحان کنید …

سرخ کرن بادمجان رژیمی
سرخ کرن بادمجان رژیمی

روش اول:

ابتدا در یک قابلمه آب ریخته و اجازه دهید تا به جوش بیاید. سپس کمی روغن و نمک به آن اضافه کنید ( مثل ماکارونی)

سپس بامجان ها را داخل اب جوش بریزید و بعد از پنج دقیقه آبکش نمایید.

سپس بادمجان ها را سرخ کنید.

روش دوم:

بادمجان را پوست گرفته و برش بزنید. سپس در ماهیتابه چیده و کمی نمک روی آنها بپاشید و حدود نصف استکان آب به آن اضافه کنید.

توجه: در صورتی که بادمجون هاتون رو نازک برش دادید مقدار آب کمتری بریزید

در ماهیتابه را بگذارید تا با حرارت ملایم بپزد. زمانی که آب به خورد بادمجان رفت و بادمجان نرم شد ، یکی دو قاشق روغن و اندکی زردچوبه به آن اضافه کنید و اجازه دهید تا سرخ شود.

جهت مشاهده خواص و مضرات بادمجان اینجا کلیک کنید

نوشته شده توسط گروه هفت گنج – اختصاصی

www.7ganj.ir

loading...
کانال تلگرام هفت گنج

۲ دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

  • دوستان فقط کافیه حدود ۲ الی ۳ دیقه بادمجون ها رو تو آب در حال جوش بندازین بعدش آبکش کنین و در آخر سرخ کنین.یه قطره روغن هم به خودش نمی گیره.امتحان کردم میگم ها.