آرايش صورت و مو مد و زيبايي

کانتور کردن با توجه به فرم صورت

تقویم فارسی اندروید

در صنعت آرایش و زیبایی چند سالیست که کانتور کردن بسیار مورد توجه واقع شده است. با وجود تمام توضیحات و ویدیوهای آرایشی درباره کانتور کردن، باز هم نیاز است که شما با توجه به فرم و شکل صورت خود کانتور کنید و حالت آن را طبیعی نگاه دارید. شما با کانتور کردن در واقع به کمک ایجاد سایه روی صورت می توانید استخوان های فک، گونه، چانه، بینی و پیشانی را برجسته کرده و زیبایی تان را دو چندان کنید. کانتور کردن یک شیوه برای گریم صورت است که مشاهیر به شدت از آن استفاده می کنند اما خبر خوب این است که برای استفاده از این شیوه نیازی نیست که به سالن های آرایشی رجوع کنید. کافیست شکل صورت خود را بشناسید و با یک ابزار کرمی، مدادی یا پودری مناسب برای کانتور کردن، خودتان را به راحتی گریم کنید. به محض اینکه مواد را روی صورت زدید، به کمک اسفنج، برس آرایشی یا دست آن را روی صورت محو کنید. خطوط محوی که روی صورت تان می ماند، شکل شکیل تری به استخوان بندی تان می بخشد.

کانتور کردن
آرایش و زیبایی

کانتور کردن صورت الماسی شکل

اگر صورت الماسی شکل دارید مواد کانتور را درست زیر استخوان گونه بزنید. از رستنگاه موهایتان شروع کنید و آن را تا نیمه، جایی تقریبا وسط مرکز چشم ادامه دهید. نیازی نیست آن را زیادی ادامه دهید زیرا صورت تان شکلی خشن پیدا خواهد کرد. با این روش صورتی طبیعی و خطوطی نرم خواهید داشت.

کانتور کردن صورت قلبی

صورت قلبی شکل

اگر شما صورت قلبی شکلی دارید همه چیز در مورد شما منحنی شکل است. شما آدم خوش شانسی هستید زیرا صورت های قلبی شکل بسیار طرفدار دارند. صورت های قلبی شکل باید سه قسمت از صورت را برای کانتور در نظر داشته باشند. بالای پیشانی، زیر استخوان گونه و زیر چانه مناطق مناسب برای کانتور کردن قلبی شکل ها هستند. می توانید از یک برس آرایشی و یک برنزر برای این کار استفاده کنید و مطابق شکل، صورت خود را کانتور نمایید. کار با کانتور پودری برای تازه کارها راحت تر است.

کانتور کردن صورت بیضی

صورت بیضی شکل

صورت های بیضی شکل یکی از رایج ترین فرم های صورت هستند. اگر صورت بیضی شکلی دارید کافیست دو طرف پیشانی را کانتور کنید. این مواد را بسیار نزدیک به ریشه مو بزنید تا حالتی طبیعی تر پیدا کند. در انتها هم زیر گونه هایتان را کانتور نمایید.

کانتور کردن

صورت دایره ای شکل

اگر صورت دایره ای شکل دارید باید مواد کانتور را روی دو طرف پیشانی تا روی شقیقه ها بکشید. همچنین مانند شکل، زیر استخوان گونه خود را کانتور کرده و در انتها خط فک را نیز کانتور نمایید. به یاد داشته باشید ترکیب آرایش تان به شکلی باشد که تمام خطوط تیز و خشن را از بین ببرید و آرایشی نرم و لایت داشته باشید.

کانتور کردن صورت گرد

صورت مربع شکل

اگر صورت مربعی شکل دارید، دو طرف پیشانی، زیر استخوان گونه و استخوان فک مناطقی هستند که نیاز به برجسته کردن آنها دارید. با یادگیری کانتور و چگونگی گریم کردن صورت خود به کمک این مقاله می توانید زیبایی هر چه بیشتری به آرایش خود بدهید. امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شود.

کانتور کردن

 

منبع : makeup

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی