آرايش صورت و مو مد و زيبايي

چگونه صورت خود را آرایش کنید.

تقویم فارسی اندروید

اگر از آرایشی که می کنید راضی نیستید و نمی دانید چگونه صورت خود را آرایش کنید ، با مطالعه این مطلب به پاسخ پرسش های تان دست پیدا می کنید. این آموزش قدم به قدم، می تواند راهکاری ساده پیش پایتان بگذارد که از این پس بدانید چگونه صورت خود را آرایش کنید :

چگونه صورت خود را آرایش کنید.
آرایش و زیبایی

قدم اول : کرم پودر

برای انتخاب کرم پودر باید ابتدا نوع پوست را بشناسید. اگر پوستی خشک دارید یک کرم پودر مایع یا پودر آبرسان را امتحان کنید. محصولات پودری و مات برای پوست چرب و پودر و کرم پودر مایع برای پوست مختلط مناسب است.

ابتدا با یک پرایمر شروع کنید. سپس اگر کرم پودرتان مایع است کمی از آن را روی اسفنج یا انگشت بریزید و روی پیشانی، بینی، چانه و گونه بزنید. از مرکز صورت، کرم را رو به پایین و کناره ها پخش کنید.

کرم پودر

قدم دوم : پودر

خانمهایی که پوست نرمال و خشک دارند می توانند پودر زدن را کنار بگذارند اما کسانی که دارای پوست چرب هستند برای کمتر شدن درخشش و روغنی نشان دادن پوست بهتر است از پودر استفاده کنند. برای استفاده، کافیست برس آرایشی را درون پودر قرار داده و مقدار اضافی آن را بتکانید، سپس به صورت بزنید. از پودر همچنین برای پوشش بیشتر هم می توان استفاده کرد.

چگونه صورت خود را آرایش کنید.

قدم سوم : برنزر

برای کانتور کردن صورت از یک برنزر مات استفاده کنید اما اگر می خواهید نقاط خاصی از صورت را برجسته نمایید یک برنزر براق مناسب تر است.

رنگ های تیره شما را سالخورده نشان می دهد، پس آنرا با احتیاط استفاده نمایید. برای شروع، بهتر است سایه های روشن تر را امتحان کنید.

فکر می کنید کار سختیست و نمی دانید با برنزر چگونه صورت خود را آرایش کنید ؟ نگران نباشید کافیست برس آرایشی را به نقاطی که خورشید به طور طبیعی به آنها می درخشد مثل استخوان گونه، پیشانی و بینی بزنید.

چگونه صورت خود را آرایش کنید.

قدم چهارم : رژگونه

رنگ های رژگونه را بر اساس تن طبیعی پوست انتخاب نمایید. اگر در انتخاب رنگ تردید دارید رژگونه گلی با دانه های قهوه ای رنگیست که به هر رنگ پوستی می آید.

کمی لبخند بزنید تا برجستگی گونه هایتان مشخص شود. هم برای مدل کرمی و هم پودری، کمی از رژگونه را روی آن بزنید و سپس به سمت شقیقه پخش کنید. اگر احساس کردید مقدارش روی صورت زیاد است با اسفنج آرایشی از شدت رنگ آن کم کنید.

چگونه صورت خود را آرایش کنید.

قدم پنجم : لب ها

رژلب : رنگی را انتخاب کنید که با رنگ طبیعی لب هایتان مطابقت دارد و عدم انطباق را به صفر برسانید.

خط لب: پیدا کردن رنگی که دقیقا همرنگ رژلب باشد کار سختیست اما برخی از رنگ های طبیعی هستند که با تمام رژلب ها همخوانی دارند.

پیش از زدن رژ لب، از خط لب استفاده کنید و بدین طریق مرزی برای زدن رژلب تعیین نمایید. پس از زدن رژلب، برای بار دوم از خط لب استفاده کنید و بیرون زدگی ها را اصلاح نمایید.رژلب آرایش

قدم ششم : سایه چشم

میکاپ آرتیست ها می گویند هر نوع پوستی که دارید، سایه های مات را انتخاب کنید تا پوست صاف و نگاه زیباتر شود.

تن های طبیعی قهوه ای و خاکستری، رنگ های همه پسندی هستند.

ابتدا پشت پلک نزدیک به مژه ها را با پرایمر یا کانسیلر پوشش دهید. این کار باعث می شود سایه دوام بیشتری داشته باشد. یک رنگ روشن را به عنوان پایه انتخاب کنید و آن را به تمام پشت پلک بزنید. سپس رنگی تیره تر روی استخوان پلک بزنید.

چگونه صورت خود را آرایش کنید.

قدم هفتم : خط چشم

خط چشم های مدادی مزایایی نسبت به خط چشم های مایع دارند. اول اینکه در برابر آب، تکه تکه شدن و ریختن مقاومت می کنند و دوم اینکه هنگام استفاده از آنها کنترل بیشتری برای ضخامتش خواهید داشت.

رنگ مشکی و قهوه ای تیره همواره رنگ های محبوب میان بانوان هستند.

آرایش خط چشم

قدم هشتم : فرمژه

پیش از استفاده از ریمل به کمک یک فرمژه، مژه های خود را فر کنید. از پایین خط مژه بگیرید آن را به سمت بیرون نگه دارید. تا ده بشمارید و سپس فرمژه را از مژه جدا کنید.

فرمژه

قدم نهم : ریمل

ریمل یک عضو جدا نشدنی میکاپ است و فرچه بزرگ و خرده مژه دار برای هر نوع مژه ای مناسب است. همیشه گوشه بیرونی مژه ها را به خوبی ریمل بزنید.

ریمل

قدم دهم : شکل دادن به ابرو

برای شروع، از یک میکاپ آرتیست حرفه ای بخواهید بهترین شکل ابرو را برای شما بردارد و پس از آن در خانه همیشه از همان شکل استفاده نمایید. برای شکل دادن به ابروهایتان از یک برس زاویه دار و پودر ابرویی که دو درجه از موهای طبیعی تان روشن تر است کمک بگیرید.

شکل دادن به ابرو

اکنون شما ده قدم پایه را می دانید برای آنکه چگونه صورت خود را آرایش کنید . پس دست به کار شده و با تمرین هر چه زودتر در آرایش کردن حرفه ای شوید.

منبع : goodhousekeeping

اضافه کردن دیدگاه

اضافه کردن دیدگاه

برای ارسال نظر اینجا کلیک کنید

تبلیغات

دانلود برنامه آموزش آشپزی

مطالب پیشنهادی